שאלות בנושא החודש הראשון לחיים

חדשה בתחום

הבן שלנו בן סה"כ שבועיים(היום) ואני מוצאת את עצמי היום למשל אחרי יום שלם שכמעט כל הזמן עם הציצי בחוץ,מעבר לזה שיש לו הרבה שעות ערות גם אם הוא רגוע : 1. האם סביר שהוא רעב לפעמים אחת ל-3 שעות ולפעמים אחת לחצי שעה,להערכתי יש לי מספיק חלב (נאלצתי לשאןב ביום שישי ויצא משהו כמו 120).הוא מתקיים רק על הנקה 2. האם סביר שהוא יהיה כ"כ ערני בשלב הזה. 3. אני מוטרדת מהעובדה שאין לו מספיק גירויים מה מומלץ בשלב הזה? המון תודה ,בהצלחה עם הפורום בהחלט מקל שיש את מי לשאול
 

zvibalas

New member
אז ככה

תזכרי שכבר מהרגע שהקטנטן יצא מהבטן הוא מבין כל דבר שאת עושה אומרת וחושבת. בגיל הזה כל יום הוא עושה משהו חדש. אז הדבר הכי מומלץ לעשות איתו, זה לשבת לידו, להביט בו, להתמסטל ממנו, לצחוק מכל עווית קטנה שהוא עושה, ולדבר איתו. תקראי לו סיפור, תספרי לו מי את, ספרי לו בדיחות והכי חשוב תחכי, ברגע הכי לא צפוי הוא פתאום יעשה משהו (במיוחד בשבילך). ואם זה לא שיכנע אותך, אז תנסי לשכנע אותו שהוא בן 3 ולכו לשחק בגינה :)
 
הי מזל טוב

היגיע הזמן לשנות את הניק לא? התיאורים שלך בענייני אוכל וערות נשמעים תקינים . תינוקות בני שבועיים לא זקוקים לגירויים רבים. אל תשכחי שבשביל הבן שלך הכל חדש : הטעם של החלב, הריחות של הבית ושל ההורים, הפרשי הטמפרטורה, מגע הבגדים. יש כל כך הרבה גירויים וחוויות חדשות שצריך להתרגל אליהם כך שאין שום צורך להוסיף עוד בשלב זה.
 
לחבק לנשק להאכיל

בגיל הזה הוא פשוט צריך אותך (ואת אבא). תזכרי שאת מובייל אנושי / הצגה / גירוי. כל מה שאת עושה חדש ומרתק בשבילו. דברי איתו, שירי לו שירים, חבקי אותו. את יכולה לשים אותו על שטיח או במיטה עם מובייל.
 
ליצור קשר עין ולדבר איתו

להוציא לו לשון ולחכות לתגובה (כן, כבר בגיל זה הם מגיבים), לערסל אותו הרבה, לגעת במגע ברור בכל הגוף, לעסות את הבטן, החזיקי אותו במנחים שונים והשכיבי אותו במנחים שונים. והכי חשוב תהני ממנו.
 

נאוה שפ

New member
אינני יודעת איפה אתה גר אבל

יש עיסוי מיוחד שמיועד לתינוקות מגיל לידה עד חודש, שהוא שונה לגמרי מהעיסוי שמלמדים בסדנאות שזה מגיל חודש ומעלה. (תוכל למצוא אותי בלוחות הפורום.....) או לברר במקום מגוריך אם יש מדריכת עיסוי תינוקות מוסמכת שעושה ביקורי בית.
 
למעלה