שאלות בנושא טיפול ע"י קריסטלים

Rascal

New member
שאלות בנושא טיפול ע"י קריסטלים

יש לי כמה שאלות: האם כל אחד יכול להשתמש בקריסטלים, מבלי לקבל הדרכה? האם ישנו אתר בו אני יכולה לקרוא על שימוש בקריסטלים? איזה קריסטלים כדאי לשים בחדר של ילד הסובל מבעיות ריכוז קשות (אם בכלל)? איפה קונים קריסטלים (אמיתיים)? תודה
 

הרהרנית

New member
כמה תשובות

כל אחד יכול להשתמש. הידע הוא אינטואטיבי. החזיקי ביד קריסטל ותחושי. לפעמים תרצי מיד להניח אותו ולפעמים תרצי להשאיר אותו ביד זמן ארוך יותר. זו דוגמא ליכולת התגובה והחישה שלך. כמובן היכולת הזו ניתנת לאימון. יש הרבה אתרים שמלמדים על קריסטלים. קצת חיפוש במנוע חיפוש יביא לך שלל רב. לגבי רכישה, אני הייתי מעדיפה חנויות שמתמחות בעניין או חנויות העידן החדש. על פני דוכנים בקניונים למשל. אז בהצלחה ומקווה שעזרתי. לגבי ילד עם בעית ריכוז קשה. אני הייתי לוקחת אותו לחנות בה יש מבחר גדול ומאפשרת לו לבחור לעצמו.
 

keoser

New member
ריפוי

במצב הספציפי הזה הייתי ממליץ לך ללכת למטפל שיעזור לו. כפי שאת בטח יודעת, הילד שלך ממש ממש חכם. הייתי מהמר שהוא פשוט מאוד לא יודע להתמודד עם מחשבה שהיא פי כמה וכמה איטית משלו.. כמו שאת יודעת בבתי ספר לא מתאמים את השיעור לתלמיד, אלא כולם לומדים את אותו דבר; ואם הוא הבין את המשפט שהמורה אומרת לפני שהוא יצא מהפה שלה.. :) אני אומר את זה עם סייג מסויים - זה לא מלא לחלוטין. :) בנוסף לפגישות עם מטפל, הייתי ממליץ לך לקרוא את הספר "ילדי האינדיגו" של לי קרול וג'ואן טובר - הספר יעזור לך להבין איך להתמודד עם הילד שלך, וכיצד לגדל אותו. אוהב, יוסי :)
 
תוספת קטנה

רק לא לשכוח אחרי שקונים קריסטל ולפני שמתחילים להשתמש בו - לטהר אותו אנרגטית. זה מאוד חשוב.
 

Rascal

New member
תודה לכולם, ויש לי עוד שאלה...

לפני כמה ימים, בני בחר אבן בחנות. צבע האבן- כסף מבריק והיא ניראת כאילו היא עשויה מחול מוכסף. שאלתי היא, האם יש ערך (לא כספי) לאבן בה בחר בני, או שהיא "סתם" יפה.
 
נראה לי...

לפי התמונה, שהאבן שבחר בנך היא פיריט. יש לה ערך, כמו לכל קריסטל אחר. הפיריט מחברת אותנו לתחושה של שפע, חומרי, נפשי, ומנטלי, מחברת אותנו לאדמה, וגם מחזקת את האינדיבידואל, את הבסיס העצמי של האדם. אני מצרפת לך דף מידע מורחב יותר לגבי הפיריט. התמונות שם לא כל כך מזכירות את הפיריט שאפשר היום לקנות בחנויות. אז צירפתי לך עוד קצת מידע וכמה תמונות.
 
בבקשה מתוקה! ../images/Emo23.gif

נהנתי לענות לך
 
יש כמה שיטות...

זה מאוד תלוי על איזו אבן את מדברת. אני הכי אוהבת ללכת לים, למלא בקבוק פלסטיק גדול במי ים, לחזור הביתה, לשטוף כל אבן במי ים מתחת לאיזו קערה מזכוכית או מפלסטיק, לתת לאבנים לשהות בתוך מי הים שעה בערך, אחר כך לשטוף כל אחת בנפרד במי ברז פושרים, ולהניח אותם בתוך אדנית מלאה באדמה וצמחים ל - 24 שעות - שיחוו את השמש ואת הירח. בונוס - אם הירח מלא, זה בכלל טוב. אני בדר"כ עוש את זה בנגלות. קונה אבן פה אבן שם, וכשמצטבר לי אני מטהרת. מה שכן - בחיים לא מוציאה את האבנים הלא מטוהרות מהשקית שלהן ובחיים לא מניחה אותן ביחד עם האבנים המטוהרות שלי. זה תקף גם לאבן שהשתתפה בטיפול. היא לא חוזרת לחברים שלה עד שהיא לא מטוהרת. עכשיו, הטיהור הזה מתאים לאבנים שהן לא "חוליות", שלא יתפוררו במים. יש אבנים שלא מתאים להם מי מלח, כי המלח צורב אותן, יש אבנים שלא מתאים להם מים בכלל (מרגישים עליהם שהן "חוליות" כאלה, שהן עדינות מאוד). בדר"כ, אבנים חוליות רואים ישר וכל שאר האבנים גם אם מי מלח לא עושים להן טוב, לא נורא להן שטיפה קצרה. אז אם את לא בטוחה - רק תשטפי ואל תשרי. גם להניח את האבנים החדשים על מושבה של קוורץ קריסטל זה נחשב מטהר. גם רק לשטוף במי ברז גם למדוט מעל האבן גם לשרוף לידה מקל מרווה או קטורת. את יודעת מה הכי טוב? קחי לך שניה של שקט, ותנסי "להבין" את האבן. עם הזמן זה הופך להיות מאוד קל, ואת גם לא יכולה לטעות הרבה. תסמכי על האזניים הפנימיות שלך ותשאלי את האבן. תחזיקי אותה, תחקרי אותה מכל הצדדים, באור, בצל, ותנסי לראות מה היא סוחבת עליה, ממה את מטהרת אותה ואיך הכי כדאי. בכל מיקרה, לא הייתי מוותרת על ה - 24 שעות באדמה רצוף, ביום ובלילה. לא משנה באיזו דרך טיהור את בוחרת. ואם את כבר "מתחברת" לאבן שלך, אני מציעה לך מאוד גם באותה הזדמנות לנסות להבין מי היא. יש הבדלים משמעותיים בין אבן לאבן מאותו סוג, ויש הבדלים משמעותיים בין ההסבר התיאורטי הכי מדוייק בעולם על סוג מסויים של אבן, לבין זו שאת מחזיקה ביד.
 
למעלה