שאלות בקשר לתוכנית
לכאן

lovelylove

New member
דחוףףףףףףףףףףףףףףף!!!

שלום לכולם:> רציתי לשאול אם עדיין יש אפשרות להתקבל לתוכנית ולעשות אודישנים? תודה מראש
 

matan navon

New member
שאלה

האם יש אתר רשמי לתכנית? אהה וד"א מחולה יא מ***קים יש לכם סטודיו ענקיייייי :)
 

ד נ ה 1 1 0

New member
בואו לרקוד ג'אז בקרית התרבות!!!

אני רוקדת בקרית התרבות בנס ציונה ויש שם מורה מדהימה לג'אז בשם רותם ואני מאוד מרוצה (רוקדת כבר 5 שנים) וגם חברותי, השיעורים עוברים בכיף, לומדים המון, אני לא מוותרת על אף שיעור!!
 
שלום../images/Emo13.gif

אני חדשה כאן ואת האמת חדשה גם בנושא הפורומים. גם אני,כמוכם,אוהבת מאוד ריקוד אך מעבר לריקוד על פני השטח אני אוהבת את תולדות הריקוד אם זה במושגים,במשמעת אני מניחה שאבקר כאן בפורום לעיתים קרובות כי זה תחום שמאוד מעניין אותי ורקדתי כבר כמה שנים בסטודיו נחמד,יש לציין,אך לא מפותח מספיק ולגבי זה רציתי לשאול...אני בת 17 ואני מאוד מעוניינת ללמוד ריקוד באופן מקצועי יותר האם יש מישהו שמכיר סטודיו כזה באזור חיפה? אשמח אם תוכלו לעזור לי
 
אני נמצאת בסטודיו באיזור חיפה...

יש סטודיו בקרית מוצקין, טלי הרשקוביץ היא אחת המורות היותר טובות, ויש שתי מורות לבלט, סגנונות מקסימים, מורה להיפ הופ... אם את רוצה פרטים תדברי איתי במסרים!
 
אני יודעת!

עידו תדמור המדהים, דוד דביר(רכז מגמת המחול בתלמה ילין..של אופיר חח), מיכל אמדורסקי ששוב אני שואלת מה היא קשורה וצביקה הדר נמצא בשביל הפוזה שלו
 

killerit1

New member
שכחת את אונה הולברוק

היא מלמדת בסטודיו בי, והיתה רקדנית לא זוכרת איפה... ומיכל אמדורסקי גם הייתה רקדנית, היא היתה אפילו ממש מוצלחת לפי מה שהבנתי... ואז התחתנה עם אסף אמדורסקי ועברה למוזיקה, משהו שהיא ממש לא טובה בו.
 
למעלה