שאלות לאריה שלו - כאן

ל ו ל י ת

New member
7. האם כדי להגיע למקום צריך אישור

7. האם כדי להגיע למקום צריך אישור קודם של משרד הרווחה/ביטוח לאומי/עו"ס?
 
תגובה

צריכים סל שיקום של משרד הבריאות הפנייה ומפעל מוגן הסטטוס שלנו הוא מפעל מוגן
 

ל ו ל י ת

New member
8. האם את מכירה מקומות אחרים שלא

8. האם את מכירה מקומות אחרים שלא נדרש בהם אישור של המוסדות? ושלא חל בהם רישום? אלו רק עזרה נטו(כמו בית השנטי רק שהכוונה לאנשים מעל גיל 30)?
 

Jersey Girl

New member
יש לי תשובה חלקית לשאלה 7

למיטב ידיעתי כדי להתקבל לחוות בראשית אתה צריך להיות זכאי לסל שיקום. לולית, שמחתי לראות שלאנשים יש עוד שאלות... תודה על היוזמה שלך לפנות לאריה!
JG
 

lir42

New member
שאלות לגבי החווה

יותר מידע איך אפשר להכנס לחווה? איך מתנהלים שם החיים?מה משך השהות שם?האם זה לזוגות או לבודדים?האם זה לאנשים צעירים או לאנשים מבוגרים (אני בת 25)?
 

ל ו ל י ת

New member
ד. האם זה לאנשים צעירים או

האם זה לאנשים צעירים או לאנשים מבוגרים (אני בת 25)?
 
תגובהה

חברה לשאלה זו כדאי שתבואו לבקר מקום עבודה גדול בחקלאות בשמש בחוץ דיר עם 300 ראש עיזים יהיו בתכנון חליבה גבינות מרעה משתלה גדולה על 4 דונם מה העניין של זוגות בודדים או לא בודדים אנחנו עניין של קהילה עובדדת בקהילה עובדת נוצרים זוגות אבל עיקר העניין זה קהילה עובדת
 

ל ו ל י ת

New member
אני רוצה להודות לאריה שלו ../images/Emo39.gif../images/Emo20.gif

שמצא את הזמן להגיע לכאן ולענות בסבלנות על השאלות. ובאמת כמו שהוא כתב, גם אני מצטרפת להמלצה של להגיע לשם - רק לתאם מראש! לילה טוב,
 

ל ו ל י ת

New member
אני רוצה לנסות לענות לך לירי

מקווה שאני לא טועה אנשים מגיעים לחווה יום יום לעבוד ולשהות בה וחוזרים בערב לדירות שלהם. הכוונה היא (לפחות כעת עד כמה שאני יודעת) זה שזה לא יהיה מקום למגורים לרוב אלא מקום לעבוד ולפעול בו. יהיו תורנויות לילה בחלק מהפעילויות שם ואז אני מניחה שיהיה סידור ללילה אבל זה לא חווה עם שינה (לפחות לא בשלב זה). לכן אני חושבת שהשאלות לגבי זוגות וכאלה אינן רלוונטיות. לגבי הגילאים ממה שאני אישית התרשמתי הגיל שלך זה בסדר גמור אבל אולי אני טועה. אני חושבת שראיתי סביב הגיל שלך וראיתי גם מבוגרים יותר שעובדים שם אבל אולי אני טועה. לגבי ניהול החיים שם איני יודעת לענות, אני יודעת שעובדים שם ואוכלים שם אבל אני לא יודעת יותר. מצטערת.
 
למעלה