שאלות לגבי עגלות קנדה

שאלות לגבי עגלות קנדה

היי מקווה שלא הציקו לכם יותר מידיי בנושא ועדיין נשאר קצת כוח לענות לי :) אני כבר שבועיים בראיונות עבודה ובירורים לגביי עגלות בקנדה ( באלברטה) , עכשיו אמרתי שאני לא מסכימה לעבוד לא חוקי ואני אסע עם אישור עבודה מהארץ אם אסע, עכשיו , אם מישהו מכן עשה את זה או מכיר אנשים שעשו אני ממש אשמח לשמוע תגובות על אם מצליחים לחסוך כסף, אם יש בזה רמאויות ( כגון שלא ישלמו על כרטיס טיסה אחכ, יעיפו אותך משם קצת לפני) כל דבר ומעט מידע על הנושא יעזור ממש. כמו שאמרתי אני לא מתכוונת לעבוד בלי אישור עוד מהארץ אז העיניין של החוקיות והסכנה בזה כיסיתי.
 

vhkv7

New member
לטובתך- תשכחי מזה

לצערי, לא עובר שבוע שלא מגיעים אלי למשרד כמה חבר'ה שהגיעו לקלגארי לעבוד בעגלות- והתחוור להם שהבטחות לחוד ומציאות לחוד.
אז נכון שיש כאלו שעושים בזה כסף, ונכון שיש כאלה שקיבלו אישורי עבודה בסופו של דבר (אחרי שעבדו שבועיים ללא אישורים "כי עדיין מסדרים לכם את זה") וכו'- אבל הם המיעוט שבמיעוט- ולדעתי הסיכון שיתפסו אותך ותגורשי (זה קורה לפחות לפעמיים בחודש, ואלה רק מקרים שאני שומעת עליהם. אולי יש עוד?), גדול בהרבה מהסיכוי להצליח במכירות.

הקהילה פה קטנה יחסית, וקשה להיטמע בה ולעבוד באופן בלתי חוקי. אל תגיעי עד שלא יהיה לך ביד אישור עבודה מסודר.

בהצלחה!
 

dekelsgi

New member
בנוסף

מהכרות שלי עם ישראלים שעבדו בעגלות- הרוחים נמוכים מאד. רובם (החוקיים) עובדים שנה - שנתיים חיים בצמצום . לא מטיילים כלל .לא מבלים בכלל. עובדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה ובסוף אחרי שכיסו את הוצאות החיים -כרטיסים חוזרים לישראל לאותה נקודה פיננסית - אפס. בהצלחה.
 
למעלה