שאלות לגבי עיצוב גרפי ואיור

EgG NoG

New member
שאלות לגבי עיצוב גרפי ואיור

שלום אני מתכננת כנראה ללמוד עיצוב גרפי ואיור ויש לי כמה שאלות: 1.האם B.des הוא התואר הראשון היחיד במקצוע זה? אם לא איזה עוד יש? ומה יותר מכובד? 2.כמה שעות עבודה זה משרה מלאה בעיצוב גרפי (שכיר לא עצמאי כרגע)? קראתי בידיעון של אחד מבתי הספר הגבוהים שצריך במקצוע זה אתיקה מקצועית גבוהה מאוד. מאילו בחינות? 3. מהו הביקוש למקצוע זה?מה המשכורות?אדם שלא מהתחום (ולא מבין בעינייני עיצוב או יעוץ קריירה) הציע לי לעשות גם תואר בהוראה למקרה שיהיה קושי בפרנסה או במציאת עבודה (ואני לא מעוניינת בזה אלא אם כן לא תהיה ברירה)האם אתם ממליצים על זה או שזו רק שאלה של בחירה? 4. האם נכונה הטענה שבכל מקצוע (או מקצועות מסוימים)יש אנשים שמתפרנסים ומצליחים יותר וכאלה שפחות ושבכל מקצוע לפעמים קל ולפעמים קשה למצוא עבודה? האם זה נכון שעם תואר ראשון יותר קל למצוא עבודה ולהתקבל אליה ומרוויחים יותר? תודה מראש. אם השאלות לא לכאן בבקשה תגידו לי לאיזה פורום לפנות
 

fighter21

New member
תגובה

1. תואר B.Degisn הוא התואר שמוענק בישראל לבוגר בית ספר לעיצוב גרפי. 2. מעצב גרפי יכול לעבוד כפרינלנסר, ולא רק זה, הוא יכול לעבוד מהבית, ככה ששעות העבודה הם גמישות לגמרי. בתור שכיר אני מכיר מעצב גרפי שכיר שעובד כ-8 שעות ביום (מ-8 בבוקר עד 4 אחה"צ) כמו יום עבודה רגיל בכל עבודה אחרת במשק. 3. הביקוש אינו בשמיים, כמו כל המקצועות "האומנותיים" אין דרישה מיוחדת לתפקידים האלו. המשכורות אם כן למעצב גרפי הם בסביבות 5,000-7,000 ש"ח, שוב פעם תלוי איפה, באיזה תפקיד, איזה אחריות ועוד. אם דיברת על תואר בהוראה, ישנו מוסד שנקרא ויצ"ו חיפה, בית הספר לעיצוב שנותן הן תואר בעיצוב גרפי והן תעודת הוראה והמחלקה לעיצוב גרפי שלו נחשבת אולי הטובה בישראל בתחומה. 4. הדבר הוא נכון עד גבול מסוים. בעקרון בתור מעצב גרפי העבודה שלך ויכולת היצירה שלך משתקפת בתיק העבודות שלך. לכל ראיון עבודה למשרת מעצב גרפי תגיעי עם תיק העבודות שלך. אם הוא ברמה גבוהה ואיכותי, ויש לך כשרון גדול לתחום רוב הסיכויים שתצליחי טוב בתחום. מעצבים גרפיים יכולים להשתלב במגוון רחב של תפקידים, החל במעצבים במשרדי פרסום, מעצבים גרפיים במדיה המשודרת, מעצבים גרפיים בסטודיו לעיצוב, פיתוח אתרי אינטרנט, עבודה עם אדריכלים ועוד..
 

EgG NoG

New member
תודה רבה על העזרה ...

יש לי עוד שאלות:מהן אפשרויות הקידום במקצוע זה? האם קל לקחת ימי חופשה במקצוע זה? האם מאייר יכול עבוד כשכיר? אם כן כיצד?
 

fighter21

New member
תגובה

אפשרויות הקידום העיקריות הם להפוך להיות מנהל צוות במשרד פרסום או לפתוח עסק עצמאי. קבלת ימי חופשה זוהי זכות על פי חוק. מאייר יכול לעבוד במשרד הפרסום.
 
למעלה