שאלות משחזורים - התנהגות בע"ח

shninush

New member
שאלות משחזורים - התנהגות בע"ח

54. גורי חתולים מייללים: א. כי הם רוצים את אמא ב. כי קר להם ג. כי הם רעבים ד. כדי למשוך אליהם טורפים (הכבדה על ההורים) 26. א. עופות שלנים יחד, בד"כ אוכלים יחד. ב. עופות שאוכלים יחד, בד"כ לנים יחד. ג. לחץ טריפה נמוך גורם לירידה בחברתיות של בע"ח ד. שפע מזון גורם לעליה בחברתיות של בע"ח -בתשובות היה כתוב ב ו- ד - גם ג' נכון, לא? הרי לחץ טריפה גבוה גורם לעליה בחברתיות אז זה צריך להיות נכון גם להיפך...
 

מה ה מצב

New member
ממש לא בטוחה אבל

נראה לי 54 זה ד'- זה פשוט נשמע הכי הגיוני. הייתי אומרת שזה חלק מתופעת הפני תינוק- שלא יפגעו בהם כמו באפרוחים אבל אני לא יודעת בקשר ל26- ד נכון? הייתי אומרת ששפע מזון גורם לירידה בחברתיות כי כבר לא צריך את הקבוצה וכן עכשיו יש זמן ויכולת להילחם אחד עם השני. וג' וב' אכן נכונים.
 

shninush

New member
תודה!

לגבי 26- נדמה לי שד' נכון - שפע מזון ולחץ טורפים יגרמו לעליה בחברתיות... בהצלחה!
 

yoyoyoo

New member
תשובה ד' נכונה

פחות זמינות מזון פחות חברתיות. זה מהסיכום של טל
 

מה ה מצב

New member
עוד שאלה... אם מישהו יראה

החתמה- 1. החתמה ניראה בעיקר: א. רק אצל עופות ב. אצל אפרוחים (עוזבי קן) ג. אצל גוזלים (שוחרי קן) ד. אצל יונקים לא להקתיים התשובה שהם סימנו זה ב' אבל אני קראתי בסיכום שהחתמה נעשית בעיקר אצל חובשי קן. אז מה נכון?
 

uaizenman

New member
עוזבי קן

כי הם צריכים ללכת אחרי האמא (כמו אפרוחי הברווז) ואם הם יוחתמו על קיפוד למשל זו תהיה בעיה. אז הם מוחתמים תוך 24-48 שעות על האמא.
 
למעלה