שאלות על אוטומציה ב- WORD

_יובלל_

New member
שאלות על אוטומציה ב- WORD

1. אני מעוניין לכתוב מאקרו (או כל פטנט אחר) שיספור כמה פעמים מופיעות במסמך מילים מסוימות, וירכז את הנתונים בטבלה. איך אפשר לעשות את זה? 2. האם יש אפשרות ליצור מאקרו (שוב - או כל פטנט אחר) שיסמן קטע בטקסט על פי תנאים מסוימים - לדוגמא - החל מעמוד 2, ועד למילה כלשהי? 3. במסמך מסויים (סוף סוף) כל הגדרות השוליים מתאימות בדיוק לצרכי. איך אני מחיל את זה על מסמכים אחרים? (שוב - רצוי במאקרו)
 
תשובה לשאלה 3

שתי הצעות: 1. תשמור את המסמך ה"טוב" כתבנית (שמירה בשם> סוג קובץ > תבנית וורד) ואז תמחק את כל הטקסט. ותשתמש בתבנית זו להבא לגבי מסמכים חדשים (מסמך חדש המבוסס על תבנית זו תפתח דרך תפריט קובץ>חדש ולא דרך הכפתור חדש בסרגל הכלים). 2. לגבי מסמכים קימים, תתחיל להקליט מאקרו חדש ותבצע שינוי קטן בהגדרת העמוד תאשר ותפסיק את ההקלטה. אם תלך לעריכת המאקרו תגלה שכל הגדרות העמוד נרשמו. לפיכך אם תריץ מאקרו זה על מסמך קיים הוא יעדכן את כל הפרמטרים לגבי הגדרת עמוד. אני מקווה שאני מובן ושעזרתי בברכה, איציק דא"ג לגבי שאלות 1, 2 אני עדיין חושב על פתרון. אם יבוא לי אני יעדכן.
 

_יובלל_

New member
תודה!

אני אשתמש בהצעה השניה לשאלה 3 - זה בדיוק מה שאני צריך. לגבי שאלה 1 - ישבתי אתמול בלילה וחקרתי את הנושא והצלחתי לכתוב מאקרו שעושה את זה על ידי ביצוע של FIND חוזר בלולאה עד שמתקבל FALSE באחד הפרמטרים של החיפוש, ומשתנה שסופר את מספר הפעמים. את התוצאה הוא כותב לטבלה. אח"כ התלהבתי אז הוספתי לולאה גדולה שרצה על הטבלה, מוציאה ממנה את מילות החיפוש וכותבת ליד כל אחת מהם את מספר הפעמים.
 
למעלה