שאלות על אנדרויד

Nick Drake

New member
שאלות על אנדרויד

שלום, אני רוצה לקנות את הנקסוס וואן לכשייצא ויש לי כמה שאלות: 1. מהי התוכנת מוזיקה הכי טובה לאנדרויד (חנמית או לא)? לי יש את ה- PocketPlayer ל- WM ואני יחסית מרוצה ממנו (יש לו crossfade וסידור ספרייה לפי filename) אבל אני לא חושב שיש גירסא לאנדרויד.בתכלס אני מחפש משהו דומה ל- winamp או משהו מבוסס חיפוש (כך שאתה יכול לבנות רשימה בזמן אמת). 2. האם נקסוס וואן הוא מולטיטאץ'? האם זה עניין של software? או גם של hardware? 3. האם לכל טלפון אנדרויד (הירו, לג'נד, נקסוס וואן...) יש גירסת אנדרויד משל עצמו או שהגרסאות הן גנריות ואפשר להתקין את הכי חדשה על כולם? 4. האם יש iGO לאנדרויד? או האם התוכנת ניווט של גוגל כבר רצה ובועטת? תודה!
 

BravoMan

Active member
תשובה חלקית:

לא אוכל לענות לגבי נגנים, אבל לעניין שאר שאלותיך: תרם פורסם מידע רשמי בעניין Nexus One וכל מידע על תוכנה וחומרה שבו מורכב מהדלפות וניחושים. לכן, לא ניתן לדעת בוודאות אלו תוכנות יהיו בו באמת כאשר יצא. Multitouch דורש גם חומרה מיוחדת וגם תוכנה מתאימה שיודעת לנצל את החומרה. מצד חומרה יש צורך במסך מגע מסוג Capasitive שהוא חדש יחסית. לאומת זאת, הוא מצוי ברוב מכשירים שיוצאים עם Android, אפילו ב-G1 שהיה הראשון להגיע לשוק, אך בגלל עניינים שונים המערכת לא כללה דרייבר שיאפשר לנצל את היכולת של החומרה. יש כמה פיתוחים לא רשמיים באתר xda-developers.com שמוסיפים את היכולת הזו והיא אכן צפויה בגרסה 2 הרשמית, אך עדיין אין יותר מידי פרטים (ואם למישהו יש משהו וודאי להוסיף, אשמח לשמועה). באשר לגרסה, אפשר לומר שלכל טלפון יש גרסה משלו. זה לא מדויק כי למעשה מדובר באותה מערכת, אך יצרנים שונים הוסיפו או הורידו תוכנות כאלה ואחרות. הבעיה הגדולה היא עניין הדרייברים. אלה סגורים והדבר גורר תלות ביצרן עבור שדרוגים משמעותיים. כמובן שגם תלות זו נעקפת מידי פעם ע"י מפתחים חובבים, אבל הדבר אינו וודאי. לעניין תוכנת ניווט: נראה כי iGo אכן הכינו גרסה ל-Android אך אין אזכור לה באתר הרשמי. ככל הנראה, היא עדיין לא משווקת בישראל, אולי בגלל שתוכנות בתשלום אינן זמינות במדינתנו דרך ה-Market. לא ידועה לי אם תוכנת ניווט של Google מכילה מפות של ישראל, היא לא זמינה כרגע (לפי מה שראיתי) לגרסאות מערכת נמוכות מ-2 כך שתרם יצא לי לראות במה מדובר. מה שקיים בינתיים זה google maps הרגיל שכולל מידע על ישראל.
 

amirseg

New member
מוסיקה וניווט

בנוגע למוסיקה יש את WikiTune שמאפשר שמיעת מוסיקה לפי זאנר, אמן, אלבום ועוד אפשרויות רבות. בנוגע לניווט יש מספר תוכנות כמו NDrive, Waze ובאנדרואיד 2 גם google maps
 
למעלה