שאלות על מסמכים לאזרחות

10utb

New member
שאלות על מסמכים לאזרחות

שלום לכולם! אנחנו חדשים כאן... מקווה שאולי תוכלו לעזור מניסיונכם/ידיעותיכם.
אנו מגישים בקשה לאזרחות על סמך אזרחות של אחד ההורים לילדים קטנים. סליחה על ריבוי השאלות, והמון תודה מראש בעזרה בכל אחד מהסעיפים!!!

1. רופא שמילא את הטופס וחתם על מהימנות התמונות איית לא נכון את שמות הלדים (גם בטופס וגם בגב בתצלום). האיות של הרופא באנגלית שינה אות אחת בהשוואה לאיות שלנו במסמכים (נניח, איית EA במקום E). האם זו בעיה? לא רוצים להטריח שוב את הרופא ואם זה חשוב לשנות נצטרך לחפש מישהו אחר שעומד בקריטריונים וגם מכיר את הילדים מספיק זמן, שזה לא פשוט לנו.

2. ההורה האזרח נולד מחוץ לאוסטרליה אך התגורר שם מאוחר כמה שנים בתקופות שונות בחייו. אין לנו את התאריכים המדויקים של הכניסות/יציאות שלו לאוסטרליה. האם זה בסדר לתת אמדנים? האם יש רשות אוסטרלית שיכולה לספק בדואר בינלאומי תאריכי כניסות/יציאות עתיקות?

3. כיוון שההורה האוסטרלי לא נולד באוסטרליה, יש בידנו גם טופס רישום של לידת אזרח מעבר לים שמולא בקונסוליה האוסטרלית חצי שנה אחרי הלידה, וגם את תעודת האזרחות שהונפקה עשרים שנה אחרי הלידה.
בתעודת רישום הלידה של אזרח מעבר לים נפלה טעות הקלדה בשנת הלידה. לצורך הדוגמא, הילד נולד בדצבמר 1981 והתעודה הונפקה במרץ 1982. אבל הפקיד בטעות הקליד שהילד נולד בדצמבר 1982 והתעודה הונפקה במרץ 1982. כך שבעצם התעודה טוענת שהילד נולד חודשים רבים לפני התאריך הנפקה של התעודה. לכן לכאורה ברור שזה טעות הקלדה ותאריך לידה הוא ב1981 כמו בשאר המסמכים.
השאלה: האם לספק בכלל את המסמך של הלידה בחו"ל (למרות שהוא לכאורה מועד קבלת האזרחות של ההורה) או רק לספק את התעודת אזרחות שהונפקה בשלב מאוחר יותר בחייו?

4 התחלנו את התהליך במערכת הממוחשבת. פתחנו בכך שאת הלוגין עשינו על שם ההורה אזרח ורק הוספנו את הילדים כמבקשי אזרחות. האם זו טעות ויש לשנות זאת שגם הלוגין הוא של אחד הילדים?

5 על הטופס אימות זהות מבקשים את מספר הבקשה כפי שהוא מופיע במערכת הממוחשבת. האם הכוונה לסדרה של אותיות בלבד שהיא אותה סדרה עבור שני הילדים בבקשה הממוחשבת?


המון המון תודות!
 
למעלה