שאלות - שאלה ראשונה

פרח333

New member
שאלות - שאלה ראשונה

שאלה "לאחר מעשה" - הכנתי עוגה עם פיסול של כבשה לא מאוד גדולה ("בבה - כבשת היומולדת") לעוגת יום ההולדת של הבן שלי. את הכבשה פיסלתי מראש, יום לפני היומולדת הכנתי את העוגה וציפיתי אותה בבצק סוכר, ולמחרת (קצת יותר מ- 12 שעות אחרי) הנחתי/הדבקתי את הכבשה על העוגה. בדרך ליומולדת הכבשה התחילה "לשקוע" בתוך העוגה, עד שחצי מה"נעליים" שלה היו בתוך הציפוי - מה לא עשיתי בסדר? לא ייבשתי מספיק את הציפוי של העוגה? מצרפת תמונה של העוגה לפני השקיעה הגדולה (אחרי השקיעה לא רואים בתמונות, כי הסתרתי עם האלמנטים האחרים),
 

net the jet

New member
מוזר. אחרי 12 שעות הציפוי כבר אמור להיות די

יבש וחזק וזה לא אמור לשקוע. אלא אם כן הכבשה היתה ממש כבדה ( למרות שהיא לא נראית..... קשה לי להגיד לך- כי עשית נכון. הכנת דמות מראש, חיכית...הציפוי שלך נראה חלק ומספיק עבה....
 

פרח333

New member
השאלה השניה - משום מה לא עולה לי...

אז אני אכתוב שוב: רוצה לפסל בימבה, כזו מהסוג החדש עם הגה ושני סטים של גלגלים קטנים מקדימה. למישהי יש טיפים/תובנות/הוראות על מנת שמחד לא אסתבך עם הנושא ומאידך יצא דומה למקור?
 

net the jet

New member
שיו, מה זה חמוד ! חבל שהילדים שלי גדולים../images/Emo9.gif

אני חושבת שהיייתי בונה לחוד את הגוף ואת הגלגלים. מדביקה עם קצת רויאל רק אחרי שיבש. אני מבינה שה"הגה" עובר שם כמו על מוט דרך חור בחלק העליון, אז הייתי מכינה גם את החלק הזה, ומראש מכינה את ה"חור" שאליו זה יכנס. איפה קונים כזה דבר ??
 

פרח333

New member
זה מתאים גם לילדים גדולים (יש בכל מיני גדלים)

הרעיון הוא שמזיזים את ההגה ימינה ושמאלה וככה זה מתקדם (לא צריך לעשות עם הרגליים). קונים את זה בחנויות צעצועים, המחיר מאוד ירד ושמעתי שאפשר בדרום ת"א למצוא גם במחיר של 70 ש"ח. בסוד בסוד אני אגלה לך שלפעמים אני עושה על זה (כשהילד שלי לא רואה) וזה כיף גדול!!!
תודה על ההסבר (נראה לי שאני מסבכת את עצמי BIG TIME, אבל מה לא עושים כדי להרשים...
)
 
"בימבה כוכב" זה נקרא

וזה ש ו ו ה
בדרום ת"א עלה לפני שנה 90. (וגם אני עושה על זה!!!!
)
 

net the jet

New member
תודה לשתיכן. מה זה בא לי.... חולה על דברים

כאלו. נורא בא לי לקנות את המוט הזה שקופצים עליו pogo stick ועוד כל מיני שטויות
 
למעלה