שאלת גלולות והריון (קצת ארוך)

שאלת גלולות והריון (קצת ארוך)

שלום ובהצלחה
יש לי שאלה קצת ארוכה.... אני לוקחת 5 שנים גלולות באופו רציף ללא הפסקה בכלל! אני בת 25 שנתיים לקחתי את הגלולות מינולט רופא הנשים שלי החליף לי להרמונט ולפני שנה חזרתי למינולט בהמלצת הרופא בגלל דימום רב בזמן המחזור! שבוע לפני המחזור היו לי הפרשות חומות ולא יחסתי לזה חשיבות ואז התחלתי חפיסת גלולות. ב-28/10 עברתי בדיקת PAP שהרופא אמר לי שיש סיכוי שיהיה לי דימון קצת אחרי הבדיקה ובהחלט היה במשך יומיים טיפוטים קלים. שבוע אחד לפני קבלת המחזור (וזה היה כשבוע ויום יומיים אחרי הבדיקה)התחילו לי הפרשות חומות ודמיות ואז קיבלתי מחזור של 3 ימים (בדר"כ יש לי מחזור 5 ימים) עם מעט דימום היום הראשון היה ממש מעט היום השני היה כמו מחזור רגיל וביום השלישי ממש נחלש!- די מוזר יחסית למחזור בדר"כ. ואז התחלתי עוד חפיסת גלולות ולפעמים יש הפרשות אבל לא ממש חומות השאלה היא האם נראה שהגלולות אינן מתאימות וצריך גם אותן להחליף? האם נראה שאלו סימני הריון (שמעתי שיש הריונות שמלווים בתחילה עם דימומים. לא שכחתי גלולה בחודשים האחרונים בכלל! אגב את תשובת הPAP אני אקבל רק ב- 28 לנובמבר.... כמו מה כל זה נראה? יש ממה לחשוש? תודה רבה ושוב הרבה הצלחה!
 
גלולות

1. לא ברור לילמה את לוקחת גלולות באופן רציף ללא הפסקה, האם את מתכוונת לומר שגם הפסקה של שבוע את לא עושה? 2. הכתמים הדמים אינם דבר נדיר עם נטילת הגלולות. 3. לעצם העניין יש בהחלט לשלול הריון ולבצע בדיקת אולטראסאונד - לודא שהרחם תקין במבנה. 4. אים צורך להחליף את הגלולות ברוב המקרים זה מסתדר עם הזמן.
 
לא הסברתי את עצמי מספיק טוב

כנראה! אני לוקחת גלולות באופן רצוף 5 שנים אבל עם הפסקה בין חבילת גלולות אחת לשניה! בדיוק לפי ההוקראות ומקבלת מחזור בכל חודש בדיוק 3 ימים אחרי הגלולה האחרונה בחבילה! העניין הוא כזה בחודש האחרון למשל קיבלתי מחזור ביום ב´(ה- 11/11/02) סיימתי את החבילה של הגלולות ביום חמישי שלפני....(ה- 07/11/02( אבל מיום שבת שלפני סיום החבילה(ה- 09/11/02) כבר הייתי עם דימומים חומים שהתחזקו למחזור ממש רק שבוע אחרי. ב- 28/10 הגיניקולוג שלי עשה לי בדיקת אולטרסאונד ואגינלי והבדיקה היתה תקינה! אני מחכה לתשובות של ה- PAP. עדיין יש סיכוי להריון? תודה על הכל!
 
הסברים

הסיכוי להריון הוא נמוך מאוד עד אפסי. את בעצם מתארת הכתמות שמיות/דימום כ- 3-4 לפני הופעת הווסת - זה יכול לקרות לפעמים.
 
כמו מה זה נשמע לך? התאור שתארתי

בהודעה למעלה...? יש חשש להריון? בכל זאת אולי צריך להחליף את הגלולות.... אולי הפסקה של הגלולות?
 
אם כך....לא לדאוג? זה טבעי הפרשות

חומות דמיות..? ואין צורך לעשות שינויים כאלו או אחרים? תודה רבה!
 
למעלה