שאלת השבוע

aviavid

New member
שאלת השבוע

אילו תמציות ניתן לשקרנים שמאמינים בשקרים שלהם ? " השקרן הפתולוגי " כמה שיותר תשובות ........... בהצלחה
 
זאת בהחלט מחלה קשה

לא נראה לי שיש תמצית ספצפית שיכולה לטפל בזה, מה עוד שפרחי באך מתייחסים לאדם הסובל מאי-נוחות ולמצבי הרוח שלו ולא למחלות באופן כללי. תרשו לי גם לציין שכל מי שיש לו אמונות למעשה חולה במחלה הקשה הזאת.
 

aviavid

New member
שלום עמנואל ../images/Emo24.gif

מה שלומך ? מזמן לא ביקרת כאן אכן גם אני מסכימה איתך ומה בכל זאת ואיך אפשר לעזור לאותו אדם ? אפילו אם לא בתמציות
 
שלומי תמיד טוב.

ולרוב מאוד מצחיק אותי ששאולים אותי על כך. איך אפשר לעזור לאותו אדם? תלוי מי האדם! פרחי באך זה לא כמו בית מרקחת שהתרופות בעלות תוויות המראות באיזה מחלה הם מטפלים... פרחי באך עוזרים לאנשים, לאו דווקא לתסמינים של מחלה.
 

aviavid

New member
את זה אני יודעת.....

פרחי באך זה לא כמו בית מרקחת שהתרופות בעלות תוויות המראות באיזה מחלה הם מטפלים... פרחי באך עוזרים לאנשים, לאו דווקא לתסמינים של מחלה. ברור לי ממזמן ואין צורך להזכיר זאת !
 
לא בדיוק "נכנסתי באמצע"...

ליתר דיוק אני היחיד שענה לשאלה שלך. אי אפשר להבין את הכל בכל מקרה, לא העולם שאנו חיים בו... אני רק רציתי להבין משהו קטנטן... (את יכולה לקרוא את השאלה שלי בשירשור הזה). יש הרבה תשובות שיכולת לתת, ואת בוחרת לא לענות בכלל, זה יכול להצביע על כמה דברים, בין היתר שעדיין לא ברור לך מה זה פרחי באך.
 
השאלות:

1- השאלה שלך אני מקווה שאת יודעת מה היא. 2- השאלה שלי: אם את יודעת מה זה פרחי באך ואת טוענת שאת ידועת וברור לך שזה לא כמו תרופות בבית מרקחת אז למה בכל זאת את שואלת שאלות כאלו.
 

Balancedflow

New member
טלי,

אני חייבת להסכים כאן עם עמנואל ולהרחיב מעט. בשביל להתאים תמציות ל"שקרן פתולוגי", אי אפשר להתעלם מהסיבות שהובילו למצב הזה. אנחנו צריכים לרדת לעומק העניין ולהבין מה הביא את אותו אדם לשקר, מתי הדפוס הזה התחיל אצלו, איזה צורך זה מספק אצלו, למה הוא בוחר להאמין לשקרים של עצמו. תמציות פרחי באך הן אמנם מופלאות, אך הן בשום אופן לא תרופות פלא. צריך להבין את המהות של המחלה, אי אפשר לטפל רק בהתבטאות שלה. אשמח מאוד להתעמק בשאלה עוד יותר כשתספקי יותר פרטים, זה נראה כמו נושא מאוד מעניין שאנחנו יכולים לפתח כאן ביחד.
 

aviavid

New member
לטל ועמנואל

השאלות שאני מעלה הם לפתיחת דיון ולשמיעה של דעות האחרים אם יש למישהו בעיה עם השאלות שלי אני יכולה להפסיק ! עמנואל אני יודעת היטב מה הם תמציות פרחי באך ובמה הם שונות מתרופות קונבנציונליות אם יש לך בעיה עם השאלות שלי אינך צריך לענות עליהן תודה
 
לטלי.

כל פעם שאת שמה אותי יחד עם טל כאילו שיש איזה שהוא קשר ביני ובינה את מראה לי עד כמה הדעות שלך והמציאות רחוקות אחת מהשנייה. אין לי זכות ולא צורך להגיד לך מה לכתוב ומה לא, מה לשאול ומה לא לשאול, איך לשאול ואיך לא לשאול... אך יש לי זכות (ולעיתים חובה) לענות על חלק מההודעות שיש בפורום הזה (וזה כולל הודעות שאת כותבת). אין לי ולא יכולה להיות לי בעיה עם השאלות שלך, בדיוק באותה המידה שלא יכול להיות לך בעיה עם התשובות שאת מקבלת (כולל תשובות ממני)... הרי אם את כותבת או שואלת משהו זה על מנת לקבל תשובות... אלא אם את כותבת ושואלת מסיבות אחרות והתשובות כלל לא מעניינות אותך.... אם זה המצב אז תיידעי אותי, תכתבי בסוגריים שאלה רטורית או משהו בסגנון על מנת שטיפש ובור כמוני יבין שאת לא באמת שואלת משהו... דרך אגב, באופן כללי אין לי בעיות, לא רק עם השאלות שלך אין לי בעיות. הייתי יכול לכתוב כמוך ולהגיד שאם יש לך בעיה עם התשובות שלי את לא צריכה לקרוא אותם... אך אני עמנואל ולא טלי, אני לא בוגר מכללה בשום תחום, לא ארומתרפיה , לא עיסוי שוודי , לא פרחי באך , לא פילוסופיה הוליסטית , לא פסיכולוגיה , לא פסיכופתולוגיה .לא פתיחת קלפים ולא יעוץ כללי .... לשמחתי אני לא בוגר של אף מכללה, אני סתם אדם טיפש שלומד מהנסיון שלו, לכן אני כותב כפי שאני כותב ולא כמו שאת כותבת. פעם היו אומרים שהנייר סובל הכל, בעידן האינטרנט אפשר להגיד שאפשר להקליד כל דבר... ההצהרה שלך על כך שאת יודעת "היטב" מה זה פרחי באך יחד עם החתימה שלך הם רק דוגמא אחת לכך.
 
לטלי

אם הלך הרוח שלך משתנה אחרי קריאה של הודעתי הקודמת אני מניח שאת יודעת איזה תערובת של פרחי באך לקחת... בהצלחה!
 

aviavid

New member
תענה לשאלות שלי בהתאם לשאלה

אני שואלת שאלות לרווחת כולם אני שואלת שאלות כדי לשמוע עוד דעות אני שואלת שאלות כי לדעתי זה המקום אני שואלת שאלות כי אני סקרנית אני מקבלת תשובות רק כאשר הן ברוח טובה והן אינן באות לשפוט אותי !
 
את שואלת, אני עונה...

אין לי מושג מי שופט אותך, אני רק יודע שאני לא. אני שואלת שאלות לרווחת כולם אולי כן ואולי לא. אם את שואלת שאלה שאת יודעת את התשובה אז... ל"רווחת הכלל" אולי תכתבי גם א התשובה? אני שואלת שאלות כדי לשמוע עוד דעות מצד שני את מוכנה לשמוע דעות אחרות רק ואך ורק על פי התנאים שלך... אני שואלת שאלות כי לדעתי זה המקום ואני עונה כי לדעתי המקום לענות על שאלה זה איפה שהיא נשאלת. אני שואלת שאלות כי אני סקרנית לגיטימי והגיוני... אך אם את מתעלמת מחלק מהתשובות יש סיכוי שתפסיקי להיות סקרנית וגם לא תמצאי את התשובה. שאלה: למה נראה לי כאילו שאת כותבת את ההדועה הזאת בעצבים ובכעס?
 

aviavid

New member
קשה לי איתך !

אני לי כועסת ! אני מותשת ! אין לי כוח לויכוחי סרק הדעות והתשובות חשובות לי ביותר ואיני מעמידה אותם לטעמי בלבד תאמין לי
 
למעלה