שאלת משקפיים

שאלת משקפיים ../images/Emo22.gif

אתמול עשו לכתה של הבת שלי בדיקת עיניים. לצערנו, האחות מצאה שיש לה קוצר ראיה. זה לא דבר שמאוד הפתיע אותנו, כי חשדנו שהראייה שלה לא מושלמת. כמובן שעצוב לי עליה, כמשקפופרית, בת למשקפופרית. אבל היי - יש דברים גרועים יותר בחיים, לא? אז עכשיו חשוב לי לקחת אותה להבדק ולהתאים משקפיים, אם צריך כמה שיותר מהר. אשמח לקבל המלצות על רופאי עיניים לילדים באזור ת-א, או האם פשוט ללכת לאופטיקאי? תודה על העזרה.
 
עדיף ללכת לרופא עיניים.

אנחנו מטופלים אצל ד"ר אורנית קריסטל-שליט דרך מכבי, היא זו שגם מצאה את בעיית העיניים של תמרה. היא מאוד רצינית ויסודית, אבל התורים אליה ארוכים. ואל תצטערי עליה, משקפיים זה באמת באמת רחוק מלהיות הדבר הכי גרוע שהיו מגלים לה בבדיקת עיניים.
 

Navva

New member
גם הילד שלי ../images/Emo22.gif מהשבוע שעבר

אצל ילדים בחשש לקוצר ראיה התחנה הראשונה זה רופא עיניים, כדי לבדוק מה המקור לקוצר הראיה. מצטרפת להמלצה של סוכריה על ד"ר אורנית קריסטל-שליט. אבל אם הטור ארוך מידי, נגיד מעל חודש, חבל על כל יום שעובר בלי משקפיים, כי העיניים הוא ערוץ תקשורת חשוב. ביחוד אם היא בכיתה א', וצריל להעתיק מהלוח. מאחר ואנחנו לא גרים בשנה וחצי האחרונות במרכז, אז לקחתי את בני ל"סתם" רופא עיניים שבדק אותי ונראה לי סובלני ויסודי. הסובלנות שלו הוכחה בזמן מסכת צעקות התנגדות של מתן לטיפות עיניים מרחיבות אישונים, שבהן הרופא שמר על קור רוח ראוי לשמו. אבל הרופא בחדר הסמוך לא שמר על קור רוח, ונכנס לראות מה קורה. בסיום הבדיקות שמתן שיתף פעולה, הרופא פסק שיש צורך "רק" במשקפיים, בזמן השעורים ובזמן הצפיה בTV. ד"א אופן הצפיה שלו בTV, העלה לנו את החשד בקוצר ראיה. הרופא הפנה לאוטופיסט, שקבע את המספר והתחנה הבאה האופטומטריסט. בבית מתן נהנה מהמשקפיים. בביה"ס ההסתגלות יותר ארוכה, הוא כל הזמן חושש "הם יצחקו עליי", על אף שהוא מקבל מחמאות מהמורים והילדים. המשקפיים שלו ממש מדליקות. אבל התגובה הזו שייחת כנראהנובעת מהקושי התתקשורתי שלו, ולא לקושי בראיה למרחק. אבל עם הקושי הזה אנחנו מתמודדים במישורים נוספים, אז נוספת עוד התמדדות, שלהערכתי זה עינין של ימים ספורים שגם העינין המשקפיים יכנס לשגרה.
 
../images/Emo26.gif תודה על התשובות

הצלחתי לקבוע תור לד"ר שלו במגדל ויצמן כבר ביום רביעי. אפשר לשאול מה זה אוטופיסט??? שריננו בייביסיטר ליונתן כי אם צריך לטפטף לה טיפות זה הולך להיות לא קל, ואני צריכה את בעלי איתי. אני חושבת על אולי לעשות "מסיבת משקפיים" בכתה, כדי לציין את המאורע. שירה לא נראית (בשלב זה) מוטרדת מהרעיון. בכלל, כשהזכרתי לה שלי יש משקפיים, וגם לאבא שלה לפעמיפ ולשתי הסבתות - היא קיבלה את זהנ כמובן מאליו. אני מקווה שיעבור טוב.
 

חמניה1

New member
חברה שלי עשתה מסיבת משקפים

היא הכינה עוגה בצורת משקפים וקנתה לכל הילדים בדרום ת"א משקפים מתנה. היה להיט. יש חנות מצוינת למשקפי ילדים לידכם.
 
למעלה