שאלת שתיה

שאלת שתיה ../images/Emo185.gif

מישהי ניסתה את השוקו החדש של מטרנה? האם אפשר לתת אותו לבת שנה ו-4? כי על האריזה כתוב מגיל שנתיים וחצי
 

אורora

New member
ככה

1. הילדונת טעמה ולא אהבה, אבל זה לא אומר כלום היא לא אוהבת שום דבר חדש. אני מכירה לפחות ילדון אחד בן גילה שאוהב מאוד. 2. הגיל המומלץ הינו עקב קונספט של מטרנה. עד גיל שנתיים וחצי מקבלים תחליף (מטרנה 3) ואח"כ עוברים למשקאות הללו. בגיל שנה וחצי מותר כבר לאכול הכל, בטח שמשקה מעין זה. במילים אחרות אין שום מניעה לתת לה, אבל בריא יותר להמשיך לתת לה סימילאק/מטרנה עד גיל שנתיים.
 

דש1דש

New member
לא יודעת... אני אישית נגד....

בשביל מה - תוספת הויטמינים? תני בשוקולד או דובונים (זה אותו דבר, פחות קלוריות) אני בכלל משתדלת שלא תשתולל על שוקו - שותה בקבוק עם מעט אבקה וחלב 3% פעם בשבועיים - וזה מספיק לה ולי.... מצד שני אצלנו תמ"ל לא נמצא בבית - וגם כשניסיתי לתת (עקב בקשה מפורשת) התוצאה היתה הקאה בקשת (אצל הגדולה) ותנועות הקאה אל הקטנה. בקיצור - אנחנו כנראה לא מי שצריך לשאול על זה
 
פחות בריא מתמ"ל רגיל ולכן לא יודעת

למה צריך להזדרז עם זה... אם אתם עם תמ"ל, יש סיכון להתמכרות והעדפת השוקו עליו, כך שכדאי להיזהר עם זה (או עם המינונים). אצלנו יש חיבה עמוקה מאד מאד מאד (
) לשוקו הזה.
 

catנוע

New member
זה פחות בריא מתמ"ל

לדעתי חבל להתחיל עם זה בגיל כל כך מוקדם.
 
גם לדעתי.

אני ממשיכה עם המטרנה הרגילה לא נותנת לו שוקו בכלל (מתי בכלל אתן מתחילות עם שוקו וכאלו?) גם מיץ אני לא נותנת ובגן הוא מקבל רק פעם בשבוע (ככה אמרו לי בכל אופן)
 

גשם111

New member
חייבת להודות...

שניסינו את כל הטעמים ומפאת כבוד היצרן אני אחסוך מכן את התגובה... בכל אופן למי שלא רוצה קקאו (גם אני לא מתלהבת...), יש עוד טעמים.
 
למעלה