שבוע טוב לכולם

yf50

New member
האמת, לא משהו.

חג ראשון אחרי הגירושין, מתארח לסדר, הילדים כבר גדולים ובחרו להיות איתי, ובכל זאת עצב על התפרקות המשפחה. פסח וראש השנה הם חגים "קשים" מבחינה משפחתית, ומלווים בעצב. ימים שמדגישים לנו את החשיבות של המשפחה בחיינו, גם אם ב"יום יום" לא ממש מתעכבים לחשוב על זה. חג שמח למרות הכל.
 

דוני אם

New member
קשה../images/Emo10.gif

עוד לא גרושה, רק "סתם" פרודה באמצע התהליך הכואב הזה. ועברתי סוכות בתוך הבלגן הראשוני- ואז היה ההלם הגדול שהקהה את כאב החגים. (בכלל לא ידעתי שיש חג אז..) ואח"כ עברו חנוכה, וטו' בשבט, ופורים - לבד ... והגיע פסח- ואני נופלת עמוק.... זה עצוב, לשבת לסדר בלי הילדים. נשבר לי הלב, שוב. כמה פעמים לב יכול להשבר ולהתאחות מחדש?
 

עינב152

New member
חגים ושבתות זה הסיוט שלי כרגע

גרושה כבר שנה עברתי את כל החגים במצבי רוח שנעים בין שימחה לעצב.עכשיו אני צריכה לסדר את הבגדים של הילדים לליל הסדר וחול המועד,4ימים ברציפות לא אראה את ילדיי האהובים.כבר חודש אני נחנקת מדמעות[אסור לבכות ליד הילדים..אבל הם מרגישים]להיות אימא גרושה זה מאוד קשה במיוחד שבסביבתי הקרובה אף אחד לא מבין על מה המהומה...יהיה טוב ...מקווה לעבור את החג בחיוך ולשלוח לילדיי רק שימחה.
 

יוסי101010

New member
עינב152

לגרושים שהילדים לא נמצאים איתם כל השנה הרבה יותר גרוע נכון שאת כל השנה צריכה לדאוג לילדים אבל את לא עברת שינוי גדול היית עם בעל וילדים רק הבעל עזב את הבית אבל אני בתור גבר גרוש שהייתי קשור מעוד לילדים אני מרגיש ריקנות אצלנו הרבה יתור קשה אני לא יודע איך להביע את זה בכתב אבל תאמיני לי שלגברים הרבה מיותר קשה
 

slomit308

New member
תתחזקי

צרי לך חברויות עם אנשים/נשים באותו מצב-אולי בויצו/נעמת אל תשארי לבד,צאי תשמחי וידבק אלייך המזל הטוב
 

slomit308

New member
יהיה טוב

הימים עוברים,יש אורחים,וזה הזמן לייצירת חברויות(גם מכאן) כדי לתת כח וגם לחגוג יחד-אולי בשנה הבאה=יהיה יותר טוב
 
הי

אני דוקטורנטית באוני בן גוריון ועורכת מחקר על הסתגלות לגירושים. אני מחפשת אנשים שהתגרשו בארבע השנים האחרונות ויש להם ילדים מתח גיל 18, אשר מוכנים לענות על שאלון אנונימי. אם מתאים אשמח אם תצרי איתי קשר, [email protected] המון תודה
 
החגים

זה לא ה"ימים" של הסינגלים... הדברים ידועים ומוכרים הבשורה הטובה היא, שעם הזמן לומדים לחיות עם זה
 
שנזכה לגאולה ומעבדות לחרות אמיתית

פעם ראשונה שאני מרגיש כ"כ בודד כולם מגיעים בזוגות ורק אני ... אני מרגיש שאני לא יכול לשמוח כמוהם וליבי זועק מתי כבר יגיע היום שבו הכל יהפך לורוד הפרחים יפרחו ויסמלו על עונה חדשה ובליבינו תקווה חדשה על התחלה חדשה באהבה לכל מי שצריך את הביחד
 
מסכימה

עם כל אחד ואחד. ומנסיון, בסיבוב שני של החגים לבד, העצב, ההרגשה של הלבד עובר ישר אחרי החג... אם זה מנחם..... חג שמח, כמה שיכול להיות במצבינו, לכולם!!!!!
 

מיקי*

New member
קשה מאד ../images/Emo10.gif

קשה לדעת שהשנה הבן שלי לא יסב עימי לסדר. קשה לדעת שעדיין לא יכול להסב עם משפחה חדשה ואוהבת. והמשפחתיות של שאר המשפחה חונקת. אבל מתפללים ומקוים ומאמינים שעוד יבא הזמן שבא נזכה לכל האושר שמגיע לנו בעולם. חג שמח!
 

yf50

New member
מבין על מה אתה מדבר....

אבל בשנה הבאה בעז"ה הבן שלך יהיה איתך, ואולי משפחה חדשה.... ולמרות הכל - חג שמח
 
הי

אני דוקטורנטית באוני בן גוריון ועורכת מחקר על הסתגלות לגירושים. אני מחפשת אנשים שהתגרשו בארבע השנים האחרונות ויש להם ילדים מתח גיל 18, אשר מוכנים לענות על שאלון אנונימי. אם מתאים אשמח אם תצרי איתי קשר, [email protected] המון תודה
 
ובחג הזה

השארתי כסא נוסף. וערכתי צלחת וכוס ומפית ואפילו הנחתי הגדה...שיהיה. לא, אני יודעת שבחג הזה הוא לא יהיה איתי. אני יודעת ששוב אהיה מוקפת בילדיי, במשפחתי, אך הוא, חתני/בעלי/זיווגי לא יהיה כאן איתי. ובכל זאת, הנחתי עוד סט נוסף, שיהיה. כן, יקיריי, זה לא בושה לבקש ולרצות חום אנושי חיבוק אמיתי. לא רק בשבתות ולא רק בחגים. רק שביומיום זה קצת פחות מורגש- בין המטלות וסדר היום, מיטשטשת לה מעט הכמיהה האנושית הזו. וכשמגיע השקט, מגיעים גם הרגעים הריקים שפורטים מנגינת כמיהה לאהבה....חיבוק....מגע..... והיום, דווקא היום, כאות לחירות הכמיהה הזו, הנחתי סט נוסף. תפילה בליבי שמשאלות הלב יתגשמו. ובחיינו נחווה חיבוקים אנושיים של אהבה.
 

slomit308

New member
תתמקדי במה שיש

יותר קל לגלוש לעצב ולרחמים אישיים,0מנסיון) תתמקדי במה שיש ,ויש הרבה טוב בלעדיו,ותנסי להנות אפילו תזייפי ,תדמייני-אין דבר,אולי תארחי מישהי בודדת או איזו בת משפחה שאין לה משפחה(ואפילו אחת שלא אוהבים אותה-מצווה)
 
כן,

זה ממש באסה להיות לבד בחגים. בתוך כל הכאוס, אני מתגעגעת אליו. למישהו שרוצה לחבק. למישהו שאספר לו איך הלך הסדר {ולשמוע ממנו על הדודה המעצבנת...} למישהו שיבטיח לי ש'בסדר הבא כבר נהיה ביחד'. אני לא עצובה. אני סתם מתגעגעת לחיות בזוג.
 
למעלה