שבוע טוב לכולן

דלית0408

New member
שבוע טוב לכולן

קודם כל אני רוצה להגיד תודה לכולן על הברכות החמות אני חגגתי כמובן עם ברבושי וחברות ביום שלישי (שלושה ימים לפני היום הולדת) ובסוף שבוע קיבלתי מהמשפחה המון חיבוקים אהבה ומתנות למרות שלא חגגנו ממש כי לאחי המדהים ואישתו נולדה בשעה טובה ובמזל טוב בת מדהימה ומקסימה במשקל שלושה וחצי קילוגרמים בניתוח קיסרי. לאמא ולבת שלום. תקשיבו, זה פשוט אושר גדול. מתוך הבטן הגיחה ילדה שכולה מקומצ'צ'ת ומקומטת, קטנה, שהיתה דווקא למרבה הפלא יחסית שקטה (למרות שהיא נתנה כמה צווחות יפות לחימום מיתרי הקול ולהדגשת הגנים המרוקאים שקיבלה מאמא שלה). כמו שהבנתם היא נולדה בתאריך שלי וזה מסב לי אושר גדול ושמחה. כל כך קיוויתי שזה יקרה ומשאלותיי יתגשמו. רק שמהיום אני אצתרך לחגוג עם זאטוטים קטנים בלונים וליצנים אבל ממש לא משנה לי. רק שהאחיינית שלי תהיה בריאה וחזקה. אז זהו אחרי שקישקשתי על האחיינית שלי נותר לי רק לומר שאמן ןתמשיך להיכנס שמחה לחיי ושאני תמיד אתמלא באנרגיות חיוביות שכאלה. אוהבת דלית
 

yaelluu

New member
מזל טוב כפול ומכופל

המון מזל טוב עד מאה ועשרים של משאלותיך יתגשמו שתמיד תיהי מאושרת ושמחה שתציליחי בכל אשר תפני והמון מזל טוב להיותך דודה טריה אגב גם אני דודה טריה אשתו של אחי ילדה היום לפנות בוקר בת :)
 
ליעל

מזל טוב גם לך
 

elitp

New member
מזל טוב לדודות הטריות.

תהנו מהן. אני כבר עברתי את זה פעמיים לפני 6 ושלוש שנים. דלית, את מתארת את זה כאילו היית נוכחת בניתוח הקיסרי?
 
../images/Emo24.gifמזל טוב לדודות החדשות

המון המון מזל טוב רק אושר ונחת וכל אשר תחפצו
 

דלית0408

New member
היי הילית

אמנם לא נכחתי בניתוח אבל ליצא לי לראות אותה שעה וחצי אחר כך והיא עדיין נראתה מקומטת כולה ופיצפונת
 

yaelluu

New member
תודה רבה

בדיוק חזרתי מהבית חולים וראיתי אותה, ממש בובית קטנה :)
 

barbushi

New member
היי דודות !!

מזל טוב !!!
יום הולדת אמיתי היה ביום הולדת של דלית עם הולדת האחיינית, דלית ויעל - אני מאחלת לכם שתהנו מכל רגע ! אכן אושר גדול. (ראיתי כבר תמונה..) אני כבר דודה לחמישה וזה תענוג.
 
למעלה