שבוע טוב עם בקשה מיוחדת... דחוף

העין3

New member
שבוע טוב עם בקשה מיוחדת... דחוף

שבוע טוב לחברי הפורום. בתקופה האחרונה אני מטפל באם חד הורית עם תינוקת חמודה שבעקבות הגירושים וכמה טעויות לפני הפרידה קרסה כלכלית. בימים הקרובים היא עוברת לדירה שכורה עם ביתה הקטנה (בת 4 ) ואין לה ריהוט ומוצרי חשמל לדירה החדשה ... המטופלת עצמה עושה הכל כדי להתרומם ולהחזיר את עצמה למסלול ... בימים אילו היא מתמודדת גם עם הוצאה לפועל שנשארה מהגרוש שלה ... היא עצמה מקבלת הבטחת הכנסה וגם עובדת רוש שעות היום. הפניה שלי היא לא לכסף אלה לריהות משומש ובמיוחד לילדה הקטנה והדחוף ביותר הוא טיטולים (אגיס 6 ק"ג) וסימילק (אדוונס 3 . כל עזרה תתקבל בברכה . לקבלת פרטים נוספים אפשר להשיג אותי בטלפון שלי 5062333 052 תודה מראש לכל הנרתמים לעזרה.
 

kagome10

New member
לא רוצה לפגוע

אבל חיתולים רב פעמיים הרבה יותר זולים, כמו גם הנקה. למה דומה הדבר? לאישה שאיבדה כל מה שיש לה אך מבקשת כסך לטלוויזיה.
 

kagome10

New member
כמה קל לפגוע בסביבה!

מה הבעיה בחיתולים רב פעמיים? יש לה בעיות כספיות, לא? אז מה הבעיה שלה איתם? וסימילאק זו פגיעה בהתפתחות הילד. וחלב אם זה בחינם. למה היא לא מבקשת משאבה לשאוב חלב אם אלא סימילאק?
 

kagome10

New member
ואני אפילו לא דורשת ממנה

לגדל ילד בלי חיתולים, מה שעולה הרבה פחות כסף מחיתולים.
 
בסך הכל ביקשו לתרום בא לך תתרמי לא ביקשו עצות

מדוע את שיפוטית, יש אנשים שסתם עומדים אצלם טלויזיות כי קנו אל סי די שלא יהיה אכפת להם לתרום לאחר שזקוק להם מה כל כך מעיק על לבך לתת רגעי הנאה לנזקקים? גם לא תורמת וגם מבקרת..... תעצרי תנשמי ותתחברי לאנושיות שלך
 

kagome10

New member
אני לא אוהבת לפגוע באחרים

וזה שאת רגע ההנאה של האישה אתם יכולים לדמיין ואת הסבל של הילד שיחלה באסטמה בגללה לא, לא אומר שרגעי ההנאה שלה שווים את סבלו של ילד. יותר קל לעשות טוב-כביכול בלי לחשוב על ההשלכות מאשר לבדוק את ההשלכות של המעשים ולגלות שאולי ה"טוב" הוא בעצם רע. ובנוגע להנקה - הילדה בת שלוש או ארבע. בגיל כזה אפשר לאכול מזון רגיל.
 

מאמאסאן

New member
חיתולים רב פעמיים-ניחא

אבל להציע הנקה? אולי אין לה? אולי היא לא יכולה? מבקשים עזרה, לא ביקורת והצעות יעול!
 

kagome10

New member
חיתולים רב פעמיים ומוצרי היגיינה לנשים

הם בים המזהמים הגולים ביותר. יש בהם חומרים מזהמים שמחלחלים למי התהום ומזהמים אותם והופכים אותם ללא ראויים לשתייה. וכמובן, עדיף לגדל ילדים בלי חיתולים. אבל הנזק לסביבה נמחיתולים חד פעמיים גדול בהרבה מהנזק מחיתולים רב פעמיים. קחי בחשבון את החשמל שמבזבזים במהלך הייצור של החיתולים, את הדלק שמבזבזיםעל ההעברה שלהם מארץ היצור שלהם לכאן, את המחיר של העברה שלהם לאתר הפסולת שבו הם עדיין יזהמו ויזיקו מאוד לסביבה. בטווח הקצר זה אולי נראה כמו בזבוז של מים וחשמל (למרות שמשום מה עד עכשיו לכל מי שדיברתי איתו היה ברור מה הם היתרונות האקולוגיים של מוצרים רב פעמיים) אבל זה רק אם לא סופרים את החשמל שמבוזבז על ייצור החיתולים ואת המים שהחיתולים יזהמו.
 
אל תמהרי לשפוט ואולי אין לה חלב להנקה

אם אנחנו מדברות על הנקה,,ולגבי הטיטולים זה אכן נכון, חוצמיזה,,בהחלט מזדהה עם מצבים כאלו ואחרים ומי שיכול לעזור זה נהדר,מעבר לכך שיש פורום שבמיוחד עבור זה,
 
בשמחה ערן,

אני אבדוק בסביבתי אם יש משהו... אני כבר מזמן סיימתי עם תינוקות
 

NlNין lcNlc

New member
ילדה בת 4 עדיין עם טיטולים ושותה סימילאק?

או שיש לה שתי בנות ולא הבנתי נכון?
 
נכון, ערן האם זו ילדה עם צרכים מיוחדים?

אולי אפשר לפנות ללשכת הרווחה או לעמותות המסייעות לאנשים עם בעיות?
 

העין3

New member
הילדה בת שלוש או ארבע והסימילק הוא רק בלילה..

כך הבנתי מהאמא ...
 

העין3

New member
חברים איני יכול לפרט כאן הכל ... אבלללל

תאמינו לי שאני כבר גמרתי לגדל ילדים הבן הקטן שלי כבר בן 13 ואוכל רק בשר
מדובר כאן באם חד הורית שכרגע משקמת את החיים שלה ... הילדה עברה טראומה קשה בגן הקודם. האם והבת מטופלות גם ברווחה אבל הן זקוקות לעוד ... שוב אני חוזר ואומר האמא לא יושבת בבית וממתינה לניסים ... היא יוצאת בכל בוקר לעבודה ומנסה לפרנס את עצמה ובתה בכבוד. כרגע היא גרה אצל משפחתה אבלחייבת לעזוב עוד עשרה ימים. היא גם גוררת על עצמה חוב מתקופת הנשואים שבעיקבותיו באים מעקלים מידי פעם ומפריעים בשגרת החיים. ותזכרו תמיד שחובה עלינו לתת כמה שרק אפשר כי היום היא ומחר זה יכול להיות אני !!! בבקשה ממכם תפתחו את הלב לא ביקשתי תרומות של כסף אני מבקש בסך הכל מוצרים מיד שניה ולמלא את צרכי התינוקת שיום אחד תגדל ותהיה אזרח למופת שגם יודע לתרום לזולת. תודה.
 

רותי 11

New member
יש משהי שאני יודעת שרוצה למסור

דברים של תינוקות שיש לה אני אשאל אותה היא גרה במודיעין השאלה היא מי יבוא לקחת את זה ממנה
 
למעלה