שבוע טוב

שבוע טוב ../images/Emo140.gif

רענן כגן רטוב מה' יבוא הטוב בזכות אליהו הנביא זכור לטוב פסח מתקרב
מעבדות לחירות
מישהו ראה את חרות??? כי אני לא ראיתי אותה בזמן האחרון...
 
שבוע טוב

"ליל הסדר" המתקרב, מעלה בי מחשבות, על כך שאנחנו צריכים לבלות המשפחות שלנו ערב אחד, אבל בני ישראל הסתובבו עם כל המשפחה 40 שנה במדבר, פלא שהם כל הזמן התלוננו................. אגב, כילדה שנאתי את "ליל הסדר", איך זה אצלכם?
 
אהבתי מאוד ליל סדר

גדלתי בבית חילוני אבל השתדלנו להגיד את כל ההגדה. זה היה כ"כ כיף כל המשפחה מסביב לשולחן... ובגלל זה כ"כ חסר לי היום כי אין לי עם מי לעשות. דרך אגב, בסוף הזמנתי את האקס... הילדים מאוד שמחו.
 
אהבת חיי,זה ליל הסדר ...

המשפחה מלוכדת בערב שכזה . זכורני בסבא וסבתא, את הנכדים נפגשים , והדודים , יחדיו מיסבים לשולחן אחד.יש משהו יפה מזה בעולם ? הטעם המיוחד של התבשילים והשירה המיוחדת של ההגדה. האפיקומן שתמיד זכיתי בו ובתשורה מכובדת. איזו ילדות נפלאה.אני מאחל לכולם לחוות את הלילה הזה,שהקדושה מורגשת במיוחד,בשימחה עילאית.לא להקפיד ולא לרגוז,רק בנחת עם הילדים ולהקרין להם את חשיבות הלילה הזה. `מי יתנני ירחי קדם`, איזו עוצמה יש באוירת החגים שעד היום יש בי הזכרון הנעים , ועד כמה זה נותן כוח לעמוד בנסיונות שבדרך.חישבו על כך ...
 

גמדים

New member
שבוע טוב

ליל סדר זה נראה הדבר הכי מעיף, מגיל קטן אני מבשלת למשפחתי ולאורחים ומגיעה סחוטה לסדר אף פעם ךא אהבתי חגים , ומאז שאני לבד בכלל שונאת חגים
 

touti

New member
טיפ לחגים וערבי שבתות:)

להקפיד לאכול צהריים עם הילדים:) יותר קל להתעצבן כשהבן ריקה:) חוץ מזה חגים זה כייף, לבד או לא, זה משפחתי, לא חייב גבר בראש שולחן כדי להרגיש משפחה:) מנסיון:) 5 שנים גרושה וכל החגים בכייף וגם השבתות:) יאללה לקחת בקלות את ההכנות לג החרות:) ואת ההכנות בכלל:) אהה ושבוע טוב:)
 
למעלה