שבוע נגמר! חדש בפתח! בואו נסכם

ה אiר

New member
שבוע נגמר! חדש בפתח! בואו נסכם ../images/Emo13.gif

~סיכום שבועי~ השבוע שעבר: - שיר השבוע (של עלמה זהר): - שיר השבוע (לא של עלמה זהר): - אלבום השבוע: - האדם שעשה לכם את השבוע: - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק\ריגש אתכם\איפיין את השבוע שלכם): - מאכל השבוע: - דבר שהשגתם השבוע: - משהו שעשה לכם את השבוע: - משהו שהרס את השבוע: - מסקנה מהשבוע\מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: - שיר שפתחתם איתו את השבוע: - האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: - תמונה (שלכם\שאהבתם השבוע):
 

lifie

New member
אמנם באיחור

אבל עדיף מאוחר מאשר אפעם לא! השבוע שעבר: - שיר השבוע (של עלמה זהר): המופלאה בנשים - שיר השבוע (לא של עלמה זהר): חלומות של אחרים-עידן רייכל, לעולם מצידי- היהודים - אלבום השבוע: דברי- עלמה זהר - האדם שעשה לכם את השבוע: - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק\ריגש אתכם\איפיין את השבוע שלכם): "פרח נובל, כשמוציאים אותו, מפסיקים להשקות אותו"-יוסי בובליל - מאכל השבוע: עוגה-שחי הכין - דבר שהשגתם השבוע: חופשת מחלה - משהו שעשה לכם את השבוע: חופשת מחלה - משהו שהרס את השבוע: הייתי חולה - מסקנה מהשבוע\מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה:
השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: סופ"ש - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: האמת הוא עוד מעט נגמר... - שיר שפתחתם איתו את השבוע: ואוו זה היה מזמן- חלומות אחרים-עידן רייכל - האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: מממ... הרבה אנשים ... - תמונה (שלכם\שאהבתם השבוע):
 

t0merm

New member
אנשים תגיבו../images/Emo70.gif

השבוע שעבר: - שיר השבוע (של עלמה זהר): מיגל - שיר השבוע (לא של עלמה זהר): קאבר של מארינה ל'כמו צמח בר' - אלבום השבוע: דברי כמובן - האדם שעשה לכם את השבוע: משפחה וחברים - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק\ריגש אתכם\איפיין את השבוע שלכם): אין משפט ספציפי =] - מאכל השבוע: המבורגר וצ'יפס
- דבר שהשגתם השבוע: אושר (למרות שהיה גם לפני
) - משהו שעשה לכם את השבוע: 100 בהבעה - משהו שהרס את השבוע: קצת חולה ומצונן
- מסקנה מהשבוע\מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: חייך והחיים יחייכו אליך חזרה
השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: לעבור בשלום מבחן בחיבור
- משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שיהיה שבוע טוב כמו השבוע האחרון
- שיר שפתחתם איתו את השבוע: 'מהמרחקים'
של גלי עטרי וסגיב כהן - האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: את כל הקרובים אלי, כמו תמיד. - תמונה (שלכם\שאהבתם השבוע):
שבוע טוב
 
למעלה