שבוע נפלא לכולם

סוף סוף...

מה אגיד למטפלים ש-... את יכולה לקרוא את מה שכתבתי בנושא הזה... את זו שמעודדת החזקת תעודות, לא אני... זוכרת? לגבי פרחי באך, האידאל זה שכל אדם שרוצה לטפל בעצמו עם פרחי באך יקרא את הספרים ולאט לאט ירכוש את התמציות... אם הוא שואל סימן שהוא לא יודע... אם הוא לא יודע, אז רצוי שילך למישהו שכן יודע (עם אן בלי תעודה). זה מזכיר לי את השאלה של תלמיד של מוצרט ששאל אותו איך כותבים סימפוניה.
 

aviavid

New member
איפה אוכל לקרוא ?

ולא אני מעודדת החזקת תעודות = המציאות היא זו שמצריכה החזקת תעודה למען הסר ספק משרלטנים וכדומה תעודה עדיין לא עושה אדם בקיא ומיומן ומוכשר לעבודה עם אנשים אבל ראיתי כבר אנשים שרצו להיות מטפלים ולא עברו מבחן בסיסי , אז אתה חושב שזה בסדר אם היו נותנים להם תעודה ? כי אני לא חושבת ! שאר הדברים אני מסכימה איתך שאלה לי אליך .... האם אתה מלמד פרחי באך ?
 
באך פירסם 2 ספרים

כל המידע שהוא רצה למסור נמצא שם. שם את יכולה לקרוא, ללמוד ולהתנסות עד שאת הופכת את זה לידע שלך. במציאות, לרוב השרלטנים יש תעודות, התעודה היא לא ערובה לכלום... בטח שהיא לא מעידה האם לאדם יש או אין ידע. ה"מציאות" לא מכריחה אף אחד להיות בעל תעודה, האופן שבו את תופסת את המציאות, בתוספת האמונות שלך, הדעות שלך, ההסכמות שלך... המסננים שלך... זה מה שגורם לך להאמין שהמשפט: "המציאות היא זו שמצריכה החזקת תעודה" הינו נכון... אנו חיים באותה המציאות (כי יש רק מציאות אחת)... נגיד שנאי מלמד פרחי באך... את מוכנה ללמוד מאדם בלי תעודה?
 

aviavid

New member
אני כן ?

מוכנה תמיד לשמוע וללמוד עוד דברים מפי אנשים שונים ומשונים
 
מידי פעם אני מלמד

כל מיני דברים הקשורים לריפוי.... את יכולה להמתין שתיפתח כיתה בנושא פרחי באך, או לחליפין את יכולה למצוא עוד 4 אנשים שרוצים ללמוד... ברגע שיהיו 5 אנשים אתחיל ללמד אותם.
 

aviavid

New member
אתה יכול לפרט ?

כמה שעורים , עלות , והאם זה מתאים גם לכאלו שכבר למדו היכן מתקיימים הלימודים ימים ושעות . תודה
 
לא, אם אפרט כאן זה נראה לי כמו פרסומת...

איפה מתקיימים השיעורים... בכל מיני מקומות בגוש דן. כמה שיעורים? פרחי באך זה בין 2 ל-8 שיעורים, בעיקר זה תלוי בקליטה של התלמידים. האם זה מתאים לאלו שכבר למדו? לא, זה מתאים לאלו שרוצים ללמוד. שיעורי ריפוי בדרך כלל הם בימי שלישי בשעות הערב.
 

Balancedflow

New member
כן, היה נחמד, וחלק מההרצאות היו מעניינות,

אבל היתה שם גם מישהי שטענה ש"השפעת פרחי באך" נעלמת אחרי פרק זמן מסוים, והיתה שם עוד מרצה שהגישה הטיפולית שלה בכלל לא רואה את האדם, אז מה? אלו דברי אלוהים חיים? אני אמנם כבר נשמעת כמו תקליט שחוק, אבל אני מסכימה עם עמנואל - פחות מעניין אותי איך מרצים שונים מגדירים את תורתו של ד"ר באך, מעניין אותי איך הוא הגדיר אותה...
 
סטטיסטית, רוב האנשים שאני מכיר

כלל לא רוצים להשתנות. אצל אלו שמחליטים לבוא לטיפול האחוזים יותר גדולים, שליש זה נראה לי הגיוני... אז אין "הרבה" ואין "המונים"... יש מיעוט של המיעוט שרוצים להשתנות. יש לי 2 סטים של קלפי באך, אחד של המכון ואחד משוויץ, בין היתר אני עובד גם איתם באיבחון. בדבר אחד אני די עקבי עם המטופלים שבאים אליי... אני זה שבוחר איזה סוג של טיפול להעניק לו, אם מטופל/ת רוצה לבוא אליי על מנת לקבל פרחי באך או מס'ג או כל דבר ספציפי אחר, אני ממליץ לו לחפש מטפל אחר. לרוב אני משלב המלצות תזונה וצורת חיים... ולרוב אני לא שוכח להסביר למטופל/ת שאני לא עושה הרבה... מי שמרפא את המטופל זה המטופל עצמו.
 

aviavid

New member
הקטע הכי טוב

ולרוב אני לא שוכח להסביר למטופל/ת שאני לא עושה הרבה... מי שמרפא את המטופל זה המטופל עצמו. אהבתי ..............
 

Balancedflow

New member
שני דברים -

א. אשמח מאוד אם תכתוב בהודעה נפרדת הסבר קצר על הקלפים שברשותך (לי יש רק את אלה של המכון) ומה ההבדל בין שתי החפיסות. אם אפשר, אודה לך גם אם תעלה תמונות מייצגות מכל חפיסה. ב. לגבי אופן הטיפול, אני בוחרת בדרך דומה לשלך, ומחליטה בעצמי על סוג ואופן הטיפול בשילוב של המלצות תזונה וצורת חיים. ובוודאי שאני מסכימה ותומכת בנקודת המוצא שמי שמרפא את המטופל הוא המטופל עצמו.
 
למעלה