שבוע עבר...

א ת ו ש ש

New member
שבוע עבר...../images/Emo183.gif

מה שלומך היום? ואיך הוא היה באופן כללי? האדם שעשה לי את השבוע, ולמה? הדבר הכי מוצלח שעשית השבוע: המחמאה הכי גדולה שקיבלת השבוע: ספר השבוע: סרט השבוע: שיר השבוע: הדבר הכי מצחיק/תמוה/משמח שקרה השבוע: הדבר הכי עצוב/קשה/מבאס שקרה השבוע: על שם מי/מה/למה קוראים לכם? תוכניות לסופשבוע: תמונה:
 

א ת ו ש ש

New member
עונה

מה שלומך היום?סבבה ואיך הוא היה באופן כללי?אה...ככה כהה האדם שעשה לי את השבוע, ולמה?איתי ..למה? ככה =] הדבר הכי מוצלח שעשית השבוע:ממ.. לא יודעת המחמאה הכי גדולה שקיבלת השבוע:"את מדהימה" מחבר שלי XD ספר השבוע:אלף שמשות זוהרות סרט השבוע:אין שיר השבוע:Anna lee-Dream theater הדבר הכי מצחיק/תמוה/משמח שקרה השבוע:יש לי חבר XD הדבר הכי עצוב/קשה/מבאס שקרה השבוע:מ.. משהו על שם מי/מה/למה קוראים לכם?סבתא תוכניות לסופשבוע:להפגש עם איתי =] תמונה:
 

YuvalSP

New member
חח.. ../images/Emo203.gif

מה שלומך היום? סביר ואיך הוא היה באופן כללי? סביר האדם שעשה לי את השבוע, ולמה? הדבר הכי מוצלח שעשית השבוע: קיבלתי 50 בשל"ח ^^ המחמאה הכי גדולה שקיבלת השבוע: ספר השבוע: סרט השבוע: שיר השבוע: הדבר הכי מצחיק/תמוה/משמח שקרה השבוע: חוגי סיירות הדבר הכי עצוב/קשה/מבאס שקרה השבוע: אני אפסיד את ההופעה של סימפל ביום רביעי הקרוב ._. על שם מי/מה/למה קוראים לכם? הבת של רון ארד תוכניות לסופשבוע: אני נוסעת לאילת. תמונה:
 

Duo Maxwell

New member
:)

מה שלומך היום? נהדר, הרבה מוטיבציה ואיך הוא היה באופן כללי? קצר האדם שעשה לי את השבוע, ולמה? יובלי (בן הדודה שלי, קטנצ'יק בן שבעה חודשים) הדבר הכי מוצלח שעשית השבוע: גיליתי לכל מי שיושב לידי חמש תשובות במבחן (של שתי נקודות כל אחת), וטעיתי באחת מהן!
לא נורא, 90-98 עוד לא הרג אף אחד... המחמאה הכי גדולה שקיבלת השבוע: ...
ספר השבוע: אין סרט השבוע: משחקים נסתרים... אמא'לה. שיר השבוע: הדבר הכי מצחיק/תמוה/משמח שקרה השבוע: ידיד שלי קנה חציל והביא אותו לבית הספר (כל כך התלהבתי שגרמתי לו לצעוק באמצע המסדרון "אל תגעי לי בחציל!"
) הדבר הכי עצוב/קשה/מבאס שקרה השבוע: שיחה עם חברה על שם מי/מה/למה קוראים לכם? השם המלא שלי הוא סיון אלה - סיון על שם סבתא של אבא שלי (השם סיון נשמע דומה לסוניה?
), ואלה על שם דודה שלו. תוכניות לסופשבוע: עבר הסופ"ש... תמונה: אחר כך :)
 
למעלה