שבוע 6+2, ללא תסמינים

משי88

New member
שבוע 6+2, ללא תסמינים

שלום לכולם,
חדשה כאן..
נקלטתי אחרי ivf, הוחזרו שני עוברים בני 3, ביטא אחרי 13 יום 480, אחרי יומיים 1200, אחרי שלושה ימים 5700. באותו יום נצפא שק אחד עם קוטב עוברי המתאים לשבוע 4 פלוס 5. הבעיה היא שאין לי תסמינים כלל, קצת כאבי מחזור לפעמים שדי מלחיצים אותי. הייתה לי ממש רגישות בחזה שנלחשה לפני מספר ימים, מעבר לכך, אין בחילות, לא עייפה. האם זה תקין? צריכה לבדוק דופק מחר, שבוי 6 פלוס 3, לא מוקדם מדי?
תודה לעונים
 

חנוש1992

New member
כנסי

קודם כל תסמינים לא חייבים להיות , אני בהריון תאומים ולא היו לי הקאות או בחילות בשבוע שלך .. רק עכשיו התחיל לי קצת בעיית ריחות וחוסר תאבון אני שבוע 11
ובדיקת דופק בשבוע 6 פלוס 3 אפשרי לראות אבל אם לא תראי אל תבהלי כי זה עלול להיות מוקדם.. מומלץ לגשת לאולטרה סאונד ראשון שבוע 7
בהצלחה מאמי ווהריון תקין בע"ה
 

נועה312

New member
אני הייתי הולכת לאולטרסאונד ביום שקבעו לי

בשני ההריונות שבהם ראינו דופק עד היום האולטרסאונד היה בשבוע 6 ואין סיבה לחכות בIVF. לגבי תופעות בהריון, בהריון הנוכחי לא הקאתי בגלל בחילות עד היום ואני כבר באמצע חודש חמישי.
 

נועם 789

New member
גם לי לא היה

היום אני שבוע 7. עדיין אין לי :) רק מידי פעם בחילות עדינות כשאני לא אוכלת אבל זה קורה לי גם בלי קשר להריון. גם אני פחדתי שזה לא תקין וברוך השם הכל היה בסדר. לי הרופא קבע דופק לשבוע 7 אבל היה לי דימום קטן אז פניתי למוקד בשבוע 6+ 2 ימים, בדקו וראו דופק :) בהצלחה!!!
 

משי88

New member
איזה כיף לשמוע

אני ואת באותו שבוע, שיהיה לנו המון הצלחה בידיים מלאות :)
 
למעלה