שבילי אופניים בדרום ת"א

שבילי אופניים בדרום ת"א

בהמשך לשאלה שנשאלה כאן על שבילי אופניים בת"א, אכן נסללו שבילי אופניים חדשים והותקנו מתקנים נוספים לקשירת אופניים בעיר ואני מברכת על כך. אבל בתור מי שעובדת בדרום ת"א, אני שמה לב שהפרוייקט התבצע בינתיים רק במרכז ת"א צפונה בעוד שהאזור של דרום העיר עדיין חסר שבילי אופניים, בנוסף למדרכות צרות, מה שמאלץ רוכבי אופניים עדיין לסכן את עצמם ברכיבה בכבישים. האם מהבחינה הזאת יש תכנון גם לגבי שבילי אופניים בדרום ת"א?
 

adv4579

New member
קראתי במצע שלהם באתר

יש תוכנית להרחבת פרויקט השבילים גם לדרום העיר הם גם כותבים כי אלו יהיו שבילים אמיתיים על הכביש ולא כנהוג כיום על המדרכה אני מברך על כך בתור רוכב אופניים כי צריך להתייחס לאופניים ככלי תחבורה אמיתי ולא כתחביב
 
בתור רוכב אופניים

אני לא רוצה שבילי אופניים על הכביש. שבילי האופניים החדשים שמסומני על הכבישים מסוכנים מפני שגם מפרצי החניה של האוטבוסים נמצאים בתוכם. תודה רבה, שבילי האופניים מהסוג שיש למשל בשדרות רוטשיליד מצוינים- כל עוד ידאגו שלא ילכו בהם הולכי רגל וכלבים משוחררים.
 
באירופה כל שבילי האופניים נמצאים על הכביש

אין סיבה שאצלנו זה לא יהיה ככה. הנהגים צרכים לדעת שאופניים הם כלי רכב בדיוק כמו אופנוע או טרקטור.
 
יש סיבה טובה מאד שאצלנו זה לא יהיה כך.

מפני שזה יהרוג רוכבי אופניים. נחמד מאד להגיד "הנהגים צריכים..." גם אברג'יל ואבוטבול צריכים להפסיק לנסות לחסל האחד את השני במקומות הומי אדם.
 
היי נטע

ראשית, סליחה על העיכוב במתן התשובה. עד היום, בעקבות לחץ הירוקים, בוצעו 100 ק"מ של אופניים – מתוכננת כמות דומה כאשר המטרה היא לבצע שבילי אופניים אמיתיים – כאלו שנמצאים לא רק על המדרכה אלא כנתיב תחבורה אמיתי על הכביש – עם ההפרדות המתאימות לבטיחות הרכבים – קטע כזה נסלל ברח' משה דיין כדוגמא – ומתוכננים קטעים נוספים כאלו גם לדרום.
 

middle

New member
"בעקבות לחץ של ירוקים" = לא מדויק

הרבה גורמים הביאו לכך שיש שבילי אופניים, והעיקריים שבהם הם: 1. פעילות עמותת תאב"א מאז 1994 לטובת שבילי אופניים בעיר תל אביב 2. הסקרים שהראו לחולדאי שרוב מוחלט של תושבי העיר רוצים שיקימו שבילי אופניים 3. הבנה בעירייה שזה טוב לתדמית של העיר לעניות דעתי הלחץ של הירוקים היה גורם משני. גילוי נאות: הכותב פעיל העיר לכולנו.
 
למעלה