"שביתת מורים" - ריכוז הודעות ושרשורים

../images/Emo208.gifהקפצה לשאלה של ועד הורים הערוני

 
קליפ מהפגנת המורים ב- 23/11/07

התפרסם ביום שבת ב-Flix קליפ מהפגנת המורים ב- 23/11/07 טקסט הבא התפרסם מתחת לקליפ: "קליפ מהפגנת המורים ב- 23/11/07 במסגרת ההפגנה המורים הגיעו לבושים בפיג'מות, כובעי צמר, וכד'... במטרה לגרום להורים להתעורר! נושא השביתה: "הורים?! התעוררו!" בגלל חוסר התמיכה של ההורים והתלמידים, החליטו המורים לקיים את ההפגנה בכיכר שבמרכז הקניון ברחובות" בקליפ נראים המורים מחזיקים שלטים הבאים: "הדגים שותקים, המורים כבר לא" "על תתנו לאדישות להרדים אתכם" "הורים התעוררו!" "הורים התעוררו, כבר מאוחר!" "המורים בשביתה - הילדים במיטה" "הילדים במיטה וההורים היכן??" "40 תלמידים בכיתה = דקה 1 תשומת לב לתלמיד בשיעור" "לילד שלך מגיע יותר" "למען ילדכם, דרשו חינוך יותר טוב" "הם לא ישברו אותנו" "כולנו בסירה אחת" "בלי חינוך אין עתיד" "הורה מורה - אות אחת מפרידה בינינו" "נלחמים על החינוך" "שעון הזמן אוזל, החינוך הולך ומתמוטט" "אפילו בכוורת פחות צפוף" "We didn't leave Egypt to become slaves in Israel" "הורים, עזרו לנו לעזור לילדכם" "הורים, המאבק שלנו הוא המאבק שלכם"
 
די להפקרות של שביתת המורים ../images/Emo70.gifאנחנו ההורים...

חייבים להתארגן ולומר לעסקני המורים די! יש גבול גם לזכות השביתה ולאנרכיה! לא יתכן שהעסקן רן ארז ישאף לקבל 100% ולא סנטימטר פחות ואם לא הוא...יאיים וימשיך להחזיק מאות אלפי תלמידים והורים בני ערובה! הגיע הזמן שההורים ישמיעו את קולם נגד המשך ההפקרות הזו! ולאותו "ועד הורים ארצי" והדוברת שלו כדאי שתפסיקו לנסות לבלבל את ההורים ואת... המוח! אין לכם שום סמכות פורמלית או מוסרית להכתיב לנו את הגחמות של אותו יו"ר שלכם שמנסה כך ניראה להתחנף לרן ארז ולעסקני המורים! נקווה שבית המשפט ישים קץ להפקרות עסקני המורים ויוציא צווים שיחזירו אותם לעבודה ואת מאות אלפי התלמידים ללימודים..
 
רן ארז ב-../images/Emo43.gif אנשים../images/Emo63.gif

בצל השביתה המתמשכת במערכת החינוך ומאבקם של המורים למען שיפור תנאי העסקתם הגיע היום (יום ד') ארז, יו"ר ארגון המורים בבתי הספר העל- יסודיים לפורום הורים למתבגרים והשיב לשאלות התלמידים השובתים וההורים המודאגים בשידור חי בבלוגTV . השאלות מופיעות בשרשור: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=94&msgid=109515549 את ההקלטה של תחילת הראיון אפשר לראות כאן (כ-20 דקות): http://he.blogtv.com/Shows/21595/date/Zm3vYeVrbmPxY_ ואת המשכו של הראיון אפשר לראות כאן (כ-25 דקות): http://he.blogtv.com/Shows/21595/date/Zm3vYeVrbmPxYX
 
../images/Emo12.gifהשאלה לא ברורה. מה כונתך?

האם אנחנו מעמידים חינוך ובילוי אחד מול השני? האם לא ניתן למצאו פשרה מכובדת בין שניהם? גם לנסוע וגם לחנך? או לא לנסוע ולחנך? או כן לנסוע ולא לחנך? אני אישית לא נהנת מנסיעות ונמנעת מכך. אז מה, זה מעמיד אותי בקטגוריה של " מחנכת אולטימטיבית"?
 

מחשבות

New member
שביתת המורים צריכה להמשיך כל עוד גוף זה

מקופח פעם אחר פעם. זה בדם ידלינו.
 
זה לא רק עניין של קיפוח שכר המורים

אלא שני נושאים החשובים ביותר לתלמידים ולהורים: צימצום כמות התלמידים בכיתות, והחזרת שעות לימוד שקוצצו בתקופה האחרונה.
 
גם אני נגד!!! אבוא בעצמי ביום א'

לבית הספר בו לומדת ביתי ואדאג לכך שהיא תיכנס לבית הספר בשלום ליום לימודים שגרתי.
 

מחשבות

New member
אם השביתה פוגעת בנוחות שלי ובכך שזה מצריך

סידור מיוחד כדי ללכת לעבודה אז אני נגד. אם השביתה באה להצטרף כמחאה על כך שהממשלה שמה קצוץ על שבית המורים אז אני בעד ומוסיף שצריך להשבית את כל המדינה.
 
לימודים בבתי ספר היסודיים ביום א'

בינתיים, יש לי רק הודעה אופרטיבית: וועד הורים העירוני באשדוד לא ישתף פעולה עם קריאת ארגון ההורים הארצי להשבית ביום ראשון את הלימודים בבתי הספר היסודיים, וזאת למרות תמיכה במאבק המורים העל-יסודיים. אם תרצו, ארחיב אחר-כך.
 
למעלה