"שביתת מורים" - ריכוז הודעות ושרשורים

matane12

New member
מצרף קליפ חדש מהפגנת המורים אמש: חדש !!!!!!!

לשמוע. בבקשה תדרגו 5.
 
אנחנו כאן ההורים..... אז התשובה היא, כנראה

חינוך
 
התיכונים מושבתים יותר מחודש

לפני זה היו עיצומים ממושכים, מספר חודשים בשנת הלימודים הקודמת וכחודש וחצי בשנה"ל הנוכחית (מי זוכר ?? ). במהלך אותם העיצומים לא התקיימו מבחנים, לא ניתנו ציונים ולא חולקו תעודות, בנוסף לכך כל הפעילות החינוכית המשלימה בביה"ס נפגעה כמו התרבות, הטיולים, הסיורים וכו'. ואף אחד לא יוצא מכליו: לא ראש הממשלה, לא שר האוצר, לא שרת החינוך, לא התקשורת, לא ההורים, כל אחד וסיבותיו. אף אחד פה "לא סופר" את התלמידים, את ההורים ואת המורים. ועכשיו, אני מציע לכם תרגיל מחשבתי: נניח שפורצת שביתה ברשות שדות התעופה, והטיסות לחו"ל נפסקות. האם אתם מתארים, אילו זעקות שבר יושמעו, אילו כתבות ישודרו בתקשורת? תוך יום-יומיים שר התחבורה היה מופיע בעשרות רעיונות, שר האוצר היה נכנס למשא ומתן אינטנסיבי, ראש הממשלה היה נכנס לעובי הקורה, והדבר היה מסתיים. אז מה חשוב יותר בחברה שלנו? חינוך או טיסות לחו"ל?
 

אOנת

New member
מסכימה לחלוטין עם תיאור תמונת המצב

ולאף אחד גם לא מזיז שיש שביתה באוניברסיטאות... אי חושבת שזה מלמד הרבה על החברה שלנו ועל הצורך הגדול בשינוי חברתי - מדיני. מקווה שהקמת המועצה הציבורית להורים היא חלק מתחילת השינוי.
 
"שביתת מורים" - ריכוז הודעות ושרשורים

הפורום שלנו הוא פורום הורים ולא פורום מורים. למרות זאת ומטבע הדברים נושא שביתת המורים מעניין אותנו מאוד. אני רק מבקש להשתדל לא לפתוח בכל פעם שירשור חדש בנושא הזה, אלא לשרשר לשירשור הקיים.
 
למעלה