שבתשתיות - חוזרים לפרויקט ה-

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
* בכל זאת

אתה רציני, אריק? הייתי בטוח שאתה מכיר את
המקום, אבל היי: אם מקצוען כמוך אינו מזהה את האתר, אני שוקל להפוך את התמונה לחידת מקום.
ואם הכ"ז הסקרנות הורגת את החתול, תאותת לי בבקשה.
* בכל זאת
 

easylivin

New member
יש לי השערה נוספת, אבל יאללה: שתהיה חידה


אתה רציני, אריק? הייתי בטוח שאתה מכיר את
המקום, אבל היי: אם מקצוען כמוך אינו מזהה את האתר, אני שוקל להפוך את התמונה לחידת מקום.
ואם הכ"ז הסקרנות הורגת את החתול, תאותת לי בבקשה.
יש לי השערה נוספת, אבל יאללה: שתהיה חידה
 

אורי404

New member
אחת מהשלוחות לשעבר בקו לירושלים?

אתה רציני, אריק? הייתי בטוח שאתה מכיר את
המקום, אבל היי: אם מקצוען כמוך אינו מזהה את האתר, אני שוקל להפוך את התמונה לחידת מקום.
ואם הכ"ז הסקרנות הורגת את החתול, תאותת לי בבקשה.
אחת מהשלוחות לשעבר בקו לירושלים?
אולי ליד בית שמש או שלוחה אחרת בקו תל אביב-בית שמש-ירושלים?
 
פתרון שבטוח לא יהיה נכון:

"לשעבר" זו מלה מתאימה.

נסה שנית, אחי.
פתרון שבטוח לא יהיה נכון:
ובטוח לא יהיה מה שהתכוונת:
מוצגי נייד רכבתי המשומרים בקיבוץ אשדות-יעקב, בסמוך לגבול, לא רחוק מנהריים ובכיוון ל-7 הגבעות לזכר 7 תלמידות בית הספר פירסט שנרצחו שם ע"י חייל ירדני ארור.
 
מספרי שני הקרונות הינם:

פתרון שבטוח לא יהיה נכון:
ובטוח לא יהיה מה שהתכוונת:
מוצגי נייד רכבתי המשומרים בקיבוץ אשדות-יעקב, בסמוך לגבול, לא רחוק מנהריים ובכיוון ל-7 הגבעות לזכר 7 תלמידות בית הספר פירסט שנרצחו שם ע"י חייל ירדני ארור.
מספרי שני הקרונות הינם:
ר 027 25 קרון משא ארגזי 25 טון
ר 238 25 קרון משא רבד משפכי 25 טון
 
לפי הנוף משהו בשפלה בגבעות לרגלי ההרים.

אתה רציני, אריק? הייתי בטוח שאתה מכיר את
המקום, אבל היי: אם מקצוען כמוך אינו מזהה את האתר, אני שוקל להפוך את התמונה לחידת מקום.
ואם הכ"ז הסקרנות הורגת את החתול, תאותת לי בבקשה.
לפי הנוף משהו בשפלה בגבעות לרגלי ההרים.
 

בועז ל

New member
תחנת האומה - אולם הנוסעים

שבתשתיות - חוזרים לפרויקט ה-

שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
זה יישמע לכם אולי פרדוקסלי, אך מזג האוויר הנפלא ששרר השבוע שיבש את תכניותיי וצמצם את המדור השבועי. אי לכך, אסתפק בדיווח קצרצר מהקו לכרמיאל ודיווח מפורט יותר מפרויקט A1. לצערי, מספר התמונות הרלוונטיות לשרשור זה מצומצם ביותר, אך אני מבטיח לנסות ולפצותכם במידע מפורט יותר ובתמונות
של החורף הנהדר שאנו עוברים.

האוטובוס של אנדי עומד לרשותנו וכבר מוכן לנסיעה קצרה ממבשרת ציון מטה לעמק הארזים.
תחנת האומה - אולם הנוסעים
חלקיה השונים של תחנת האומה נחשבים כמבנים וממוספרים. כך, למשל, פיר האוורור האופקי שבתחתית התחנה קיבל את מספר מבנה 21, פיר המעליות- 19, ה"חנוכייה" שמורכבת משני פירים (אופקי ואנכי) קיבלה את מספרי המבנים 24 ו-25. כעת נכנס שחקן נוסף לרשימת המבנים המדווחים בפורום ומספרו 15. מבנה מס' 15 מציין את אולם הנוסעים הענק של התחנה, שאורכו צפוי להגיע ל-340 מ'. האולם מסוגל להכיל אלפי אנשים ועל פי הפרסומים בעבר, עתיד גם לשמש כמקלט המוני בעת חירום.
בתמונה: אולם הנוסעים שכרייתו אינה מבוצעת בחתך מלא (full face).
 

בועז ל

New member
ביצוע אולם הנוסעים.

שבתשתיות - חוזרים לפרויקט ה-

שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
זה יישמע לכם אולי פרדוקסלי, אך מזג האוויר הנפלא ששרר השבוע שיבש את תכניותיי וצמצם את המדור השבועי. אי לכך, אסתפק בדיווח קצרצר מהקו לכרמיאל ודיווח מפורט יותר מפרויקט A1. לצערי, מספר התמונות הרלוונטיות לשרשור זה מצומצם ביותר, אך אני מבטיח לנסות ולפצותכם במידע מפורט יותר ובתמונות
של החורף הנהדר שאנו עוברים.

האוטובוס של אנדי עומד לרשותנו וכבר מוכן לנסיעה קצרה ממבשרת ציון מטה לעמק הארזים.
ביצוע אולם הנוסעים.
כאמור, כריית אולם הנוסעים אינה נעשית בחתך מלא אלא בחילוץ. ממדי החילוץ הם 11 מ' רוחב ו-6.5 מ' גובה, בעוד ממדיו הסופיים של האולם יהיו 11X11 מ'. לאורך אולם הנוסעים ממוקם גבוה במעט מעל הרציפים. באולם יהיו מספר פתחים מהם ניתן יהיה לרדת אל הרציפים באמצעות מדרגות ודרגנועים קצרים. 130 מ' מתוך 340 המטרים של האולם כבר נכרו וכל 30 מ' בקירוב מבוצעים בו פתחים בשני צדיו (שניתן לראות בתמונה) עבור הירידות לרציפים וחדרי השירותים.

אוריינטציה לתמונה: הכרייה מבוצעת מכיוון יציאת התחנה לכיוון משרד החוץ הישן (צפון-מערב לדרום-מזרח). השופל שבתמונה נמצא עם הפנים לכיוון הכרייה.
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה

שבתשתיות - חוזרים לפרויקט ה-

שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
זה יישמע לכם אולי פרדוקסלי, אך מזג האוויר הנפלא ששרר השבוע שיבש את תכניותיי וצמצם את המדור השבועי. אי לכך, אסתפק בדיווח קצרצר מהקו לכרמיאל ודיווח מפורט יותר מפרויקט A1. לצערי, מספר התמונות הרלוונטיות לשרשור זה מצומצם ביותר, אך אני מבטיח לנסות ולפצותכם במידע מפורט יותר ובתמונות
של החורף הנהדר שאנו עוברים.

האוטובוס של אנדי עומד לרשותנו וכבר מוכן לנסיעה קצרה ממבשרת ציון מטה לעמק הארזים.
תמונה אחרונה
למרות שכמעט כל תמונות המנהרות נראות כמעט זהות, תמונה זו מעניינת במיוחד כשמכירים את סביבתה.
הפעם תמונה זו של אולם הנוסעים מצולמת בכיוון ההפוך לקודמותיה, עם הפנים לכיוון פיר המעליות. צינור האוויר עושה דרכו מהרציף הצפוני אל מפלסו הגבוה במעט של אולם הנוסעים. לצורך ביצוע אולם הנוסעים, נכרתה מנהרת רוחב בין שני הרציפים. בשלב בו צולמה התמונה רק הרציף הצפוני חובר לאולם הנוסעים ואילו כעת מחוברים שני הרציפים לאולם.
כעת, לאחר פתרון השאלה המסקרנת בדבר אופן ביצוע אולם הנוסעים, נותרה שאלה נוספת, מרכזית ומסקרנת לא פחות: כיצד ומתי יבוצע פיר הדרגנועים האלכסוני?

מוצ"ש קל לכולם, אמיגוס.
 

easylivin

New member
תודה, בועז. בסך הכל לא מעט חדשות טובות


תמונה אחרונה
למרות שכמעט כל תמונות המנהרות נראות כמעט זהות, תמונה זו מעניינת במיוחד כשמכירים את סביבתה.
הפעם תמונה זו של אולם הנוסעים מצולמת בכיוון ההפוך לקודמותיה, עם הפנים לכיוון פיר המעליות. צינור האוויר עושה דרכו מהרציף הצפוני אל מפלסו הגבוה במעט של אולם הנוסעים. לצורך ביצוע אולם הנוסעים, נכרתה מנהרת רוחב בין שני הרציפים. בשלב בו צולמה התמונה רק הרציף הצפוני חובר לאולם הנוסעים ואילו כעת מחוברים שני הרציפים לאולם.
כעת, לאחר פתרון השאלה המסקרנת בדבר אופן ביצוע אולם הנוסעים, נותרה שאלה נוספת, מרכזית ומסקרנת לא פחות: כיצד ומתי יבוצע פיר הדרגנועים האלכסוני?

מוצ"ש קל לכולם, אמיגוס.
תודה, בועז. בסך הכל לא מעט חדשות טובות

חשבתי שגשר 9 הוא החלק האחרון בפאזל, אבל הזכרת את מנהרת הדרגנועים... בטוחני שלא תהיה בעיה עקרונית לכרות אותה, צריכים רק להחליט על השיטה המיטבית.
 

zvir1

New member
תודה רבה , תבלנת לנו את סוף השבוע.

תמונה אחרונה
למרות שכמעט כל תמונות המנהרות נראות כמעט זהות, תמונה זו מעניינת במיוחד כשמכירים את סביבתה.
הפעם תמונה זו של אולם הנוסעים מצולמת בכיוון ההפוך לקודמותיה, עם הפנים לכיוון פיר המעליות. צינור האוויר עושה דרכו מהרציף הצפוני אל מפלסו הגבוה במעט של אולם הנוסעים. לצורך ביצוע אולם הנוסעים, נכרתה מנהרת רוחב בין שני הרציפים. בשלב בו צולמה התמונה רק הרציף הצפוני חובר לאולם הנוסעים ואילו כעת מחוברים שני הרציפים לאולם.
כעת, לאחר פתרון השאלה המסקרנת בדבר אופן ביצוע אולם הנוסעים, נותרה שאלה נוספת, מרכזית ומסקרנת לא פחות: כיצד ומתי יבוצע פיר הדרגנועים האלכסוני?

מוצ"ש קל לכולם, אמיגוס.
תודה רבה , תבלנת לנו את סוף השבוע.
 

kobi88l

New member
תודה רבה בועז!

תמונה אחרונה
למרות שכמעט כל תמונות המנהרות נראות כמעט זהות, תמונה זו מעניינת במיוחד כשמכירים את סביבתה.
הפעם תמונה זו של אולם הנוסעים מצולמת בכיוון ההפוך לקודמותיה, עם הפנים לכיוון פיר המעליות. צינור האוויר עושה דרכו מהרציף הצפוני אל מפלסו הגבוה במעט של אולם הנוסעים. לצורך ביצוע אולם הנוסעים, נכרתה מנהרת רוחב בין שני הרציפים. בשלב בו צולמה התמונה רק הרציף הצפוני חובר לאולם הנוסעים ואילו כעת מחוברים שני הרציפים לאולם.
כעת, לאחר פתרון השאלה המסקרנת בדבר אופן ביצוע אולם הנוסעים, נותרה שאלה נוספת, מרכזית ומסקרנת לא פחות: כיצד ומתי יבוצע פיר הדרגנועים האלכסוני?

מוצ"ש קל לכולם, אמיגוס.
תודה רבה בועז!
 

luckydude

Active member
תודה רבה על העדכונים והתמונות. וכמובן שאלה:

שבתשתיות - חוזרים לפרויקט ה-

שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
זה יישמע לכם אולי פרדוקסלי, אך מזג האוויר הנפלא ששרר השבוע שיבש את תכניותיי וצמצם את המדור השבועי. אי לכך, אסתפק בדיווח קצרצר מהקו לכרמיאל ודיווח מפורט יותר מפרויקט A1. לצערי, מספר התמונות הרלוונטיות לשרשור זה מצומצם ביותר, אך אני מבטיח לנסות ולפצותכם במידע מפורט יותר ובתמונות
של החורף הנהדר שאנו עוברים.

האוטובוס של אנדי עומד לרשותנו וכבר מוכן לנסיעה קצרה ממבשרת ציון מטה לעמק הארזים.
תודה רבה על העדכונים והתמונות. וכמובן שאלה:
אכן בהתחלה זכורים לשפיר כמה פאקים בביצוע. האם עקומת השיפור מאז עדיין לא הגיעה לנקודה שרכבת ישראל שואפת אליה?
 

בועז ל

New member
אבדוק עבורך.

תודה רבה על העדכונים והתמונות. וכמובן שאלה:
אכן בהתחלה זכורים לשפיר כמה פאקים בביצוע. האם עקומת השיפור מאז עדיין לא הגיעה לנקודה שרכבת ישראל שואפת אליה?
אבדוק עבורך.
 

אורי404

New member
על העדכונים

שבתשתיות - חוזרים לפרויקט ה-

שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
זה יישמע לכם אולי פרדוקסלי, אך מזג האוויר הנפלא ששרר השבוע שיבש את תכניותיי וצמצם את המדור השבועי. אי לכך, אסתפק בדיווח קצרצר מהקו לכרמיאל ודיווח מפורט יותר מפרויקט A1. לצערי, מספר התמונות הרלוונטיות לשרשור זה מצומצם ביותר, אך אני מבטיח לנסות ולפצותכם במידע מפורט יותר ובתמונות
של החורף הנהדר שאנו עוברים.

האוטובוס של אנדי עומד לרשותנו וכבר מוכן לנסיעה קצרה ממבשרת ציון מטה לעמק הארזים.
על העדכונים
 

692לאלתר

New member
תודה רבה!

שבתשתיות - חוזרים לפרויקט ה-

שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
זה יישמע לכם אולי פרדוקסלי, אך מזג האוויר הנפלא ששרר השבוע שיבש את תכניותיי וצמצם את המדור השבועי. אי לכך, אסתפק בדיווח קצרצר מהקו לכרמיאל ודיווח מפורט יותר מפרויקט A1. לצערי, מספר התמונות הרלוונטיות לשרשור זה מצומצם ביותר, אך אני מבטיח לנסות ולפצותכם במידע מפורט יותר ובתמונות
של החורף הנהדר שאנו עוברים.

האוטובוס של אנדי עומד לרשותנו וכבר מוכן לנסיעה קצרה ממבשרת ציון מטה לעמק הארזים.
תודה רבה!
תודה על המידע ועל העדכונים השוטפים מהשטח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה