שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
עבודות עפר מצדיו של כביש 3835

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
עבודות עפר מצדיו של כביש 3835
קצב העבודות מרשים ביותר לאור פרק הזמן הקצר שחלף מאז התארגנות הקבלן. באחת התמונות ניתן להבחין (בקושי) בזרועות מחסום הרכבת שבמפגש 224 (כביש 38). עניין נוסף שראוי להתייחסות: מצוקת החניה הקשה בתחנת הרכבת בבית שמש הביאה את סגן ראש העירייה ומנהל תיק התחבורה בעיר, להצהיר כי "איתר שטחים לשני מגרשי חניה חדשים עבור התחנה". אחד מהם אמור להימצא בצדו של כביש 38. מעניין...בהנהלת הפרויקט טרם יודעים על כך דבר...







 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה: ממערב למפגש 223

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
תמונה אחרונה: ממערב למפגש 223
ניצנים ראשונים של עבודות להקמת התוואי שיטפס אל גשר ההפרדה.

 

GLSRA

Active member
תודה בועז....

תמונה אחרונה: ממערב למפגש 223
ניצנים ראשונים של עבודות להקמת התוואי שיטפס אל גשר ההפרדה.
תודה בועז....
אני צריך לבקר שם כדי להבין את עניין ביטול שני המפגשים.
בכל מקרה, הכניסה לבית שמש הייתה זקוקה למתיחת הפנים הזו, הגיע הזמן !!
 
בשעה טובה! משמח לקרוא ולראות!
בועז


שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
בשעה טובה! משמח לקרוא ולראות!
בועז
 

mauzer

New member
תודה בועז !

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
תודה בועז !
 

Michaeltab1

New member
מיגון אקוסטי

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
מיגון אקוסטי
שלום

מישהו יודע אם צפוי להיבנות מיגון אקוסטי בצמוד להפרדה המפלסית על מנת להגן על תושבי המגדלים הצמודים לקנין ביג בכניסה לבית שמש?

חתימה טובה,
מיכאל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה