שבתשתיות- סיור בכביש 1.

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
תודה רבה על העדכון החשוב בועז

שבתשתיות- סיור בכביש 1.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
ביום חמישי האחרון התקיים סיור הפורום בפרויקט השדרוג של כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, ואליי הצטרפו ד"ר התחכמות (עמית) ויעל, התגלית החדשה והמבטיחה של הפורום. הסיור נמשך כארבע שעות, שבמהלכן סרקנו ממזרח למערב את כל אתרי העבודה לאורכו של הכביש.

למעט מנהרות הראל, פרויקט כביש 1 הנו פרויקט אור-יום גלוי, שלא ניתן לההסתירו מעיני הציבור. "הודות" לעומסי התנועה והפקקים, למאות אלפי נהגים ונוסעים ניתנת ההזדמנות להתבונן לצדדים ולעקוב אחר התקדמות הפרויקט. נוסעי הכביש הבחינו בוודאי בקריסת מתקן הגנטרי שאירעה באוגוסט 2014 ובהפסקת העבודות בקטע שער הגיא-שורש, לאחר הסתבכותו הפיננסית של הקבלן המבצע. חבר יקר, ומהנדס שניהל מגה פרויקטים אמר לי פעם, כי איכות הניהול במגה פרויקטים נמדדת דווקא בעתות משבר וביכולת ההתמודדות עם אירועים בלתי צפויים שנכפים על הנהלת הפרויקט. בכביש 1 התמודדה הנהלת הפרויקט בדרך מעוררת כבוד עם שני האירועים שצוינו. בתוך חודשיים בלבד של השבתה, חודשו העבודות בקטע שער הגיא-שורש. אירוע מעין זה יכל בקלות רבה להתדרדר למצב בו נדרש פרסום מכרז חדש ולעיכוב מינימלי בן שנה ואף יותר. אלא שבגיבוי מנכ"ל משרד התחבורה וצו בית משפט, נמצאה הדרך המהירה להתגבר על מכשול מאיים זה. גם באתר גשר מוצא נמצאה הדרך היעילה לחדש את העבודות על הגשר עד להגעתו מחו"ל של מתקן הגנטרי החלופי. זה, אגב, כבר הועבר לקצהו המערבי של הגשר - מוכן לחידוש העבודה. בקטע המרכזי של הפרויקט מקדימה "גילי ויועל עזריה" את לוחות הזמנים. בעוד שמונה ימים ייחנך מחלף נווה אילן החדש ואליו יצטרף הקטע המרכזי כולו (שורש-חמד) בעוד כחודש ימים. "גילי ויואל עזריה" פעילה גם בקטעים נוספים של הדרך, שאליהם אתייחס במהלך הסקירה.

קודם שנצא לדרך, אבקש להביע תודה גדולה ועמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. לנדסמן נמנה על זן נדיר של מנהלים בענף, שאינם חוששים לחשוף את עבודתם בפני הציבור; כי כבר אמר אותו מהנדס וחבר יקר ש"מי שעושה - אין לו מה להסתיר". בסבלנות אינסופית ענה ראש המנהלת לכל שאלותינו, למעט אחת, שאותה השאיר לפתחו של ד"ר התחכמות. האם עמד הדוקטור במשימה? נמתין למוצא פיו של עמית.
תודה רבה על העדכון החשוב בועז
כל עדכון נראה שונה לחלוטין מקודמו, הקצב באמת מרשים למחוזותינו, למרות העיכובים
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בהחלט תמונה נדירה באיכותה!

שבתשתיות- סיור בכביש 1.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
ביום חמישי האחרון התקיים סיור הפורום בפרויקט השדרוג של כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, ואליי הצטרפו ד"ר התחכמות (עמית) ויעל, התגלית החדשה והמבטיחה של הפורום. הסיור נמשך כארבע שעות, שבמהלכן סרקנו ממזרח למערב את כל אתרי העבודה לאורכו של הכביש.

למעט מנהרות הראל, פרויקט כביש 1 הנו פרויקט אור-יום גלוי, שלא ניתן לההסתירו מעיני הציבור. "הודות" לעומסי התנועה והפקקים, למאות אלפי נהגים ונוסעים ניתנת ההזדמנות להתבונן לצדדים ולעקוב אחר התקדמות הפרויקט. נוסעי הכביש הבחינו בוודאי בקריסת מתקן הגנטרי שאירעה באוגוסט 2014 ובהפסקת העבודות בקטע שער הגיא-שורש, לאחר הסתבכותו הפיננסית של הקבלן המבצע. חבר יקר, ומהנדס שניהל מגה פרויקטים אמר לי פעם, כי איכות הניהול במגה פרויקטים נמדדת דווקא בעתות משבר וביכולת ההתמודדות עם אירועים בלתי צפויים שנכפים על הנהלת הפרויקט. בכביש 1 התמודדה הנהלת הפרויקט בדרך מעוררת כבוד עם שני האירועים שצוינו. בתוך חודשיים בלבד של השבתה, חודשו העבודות בקטע שער הגיא-שורש. אירוע מעין זה יכל בקלות רבה להתדרדר למצב בו נדרש פרסום מכרז חדש ולעיכוב מינימלי בן שנה ואף יותר. אלא שבגיבוי מנכ"ל משרד התחבורה וצו בית משפט, נמצאה הדרך המהירה להתגבר על מכשול מאיים זה. גם באתר גשר מוצא נמצאה הדרך היעילה לחדש את העבודות על הגשר עד להגעתו מחו"ל של מתקן הגנטרי החלופי. זה, אגב, כבר הועבר לקצהו המערבי של הגשר - מוכן לחידוש העבודה. בקטע המרכזי של הפרויקט מקדימה "גילי ויועל עזריה" את לוחות הזמנים. בעוד שמונה ימים ייחנך מחלף נווה אילן החדש ואליו יצטרף הקטע המרכזי כולו (שורש-חמד) בעוד כחודש ימים. "גילי ויואל עזריה" פעילה גם בקטעים נוספים של הדרך, שאליהם אתייחס במהלך הסקירה.

קודם שנצא לדרך, אבקש להביע תודה גדולה ועמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. לנדסמן נמנה על זן נדיר של מנהלים בענף, שאינם חוששים לחשוף את עבודתם בפני הציבור; כי כבר אמר אותו מהנדס וחבר יקר ש"מי שעושה - אין לו מה להסתיר". בסבלנות אינסופית ענה ראש המנהלת לכל שאלותינו, למעט אחת, שאותה השאיר לפתחו של ד"ר התחכמות. האם עמד הדוקטור במשימה? נמתין למוצא פיו של עמית.
בהחלט תמונה נדירה באיכותה!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה לנבחרת סיירי הפורום!

שבתשתיות- סיור בכביש 1.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
ביום חמישי האחרון התקיים סיור הפורום בפרויקט השדרוג של כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, ואליי הצטרפו ד"ר התחכמות (עמית) ויעל, התגלית החדשה והמבטיחה של הפורום. הסיור נמשך כארבע שעות, שבמהלכן סרקנו ממזרח למערב את כל אתרי העבודה לאורכו של הכביש.

למעט מנהרות הראל, פרויקט כביש 1 הנו פרויקט אור-יום גלוי, שלא ניתן לההסתירו מעיני הציבור. "הודות" לעומסי התנועה והפקקים, למאות אלפי נהגים ונוסעים ניתנת ההזדמנות להתבונן לצדדים ולעקוב אחר התקדמות הפרויקט. נוסעי הכביש הבחינו בוודאי בקריסת מתקן הגנטרי שאירעה באוגוסט 2014 ובהפסקת העבודות בקטע שער הגיא-שורש, לאחר הסתבכותו הפיננסית של הקבלן המבצע. חבר יקר, ומהנדס שניהל מגה פרויקטים אמר לי פעם, כי איכות הניהול במגה פרויקטים נמדדת דווקא בעתות משבר וביכולת ההתמודדות עם אירועים בלתי צפויים שנכפים על הנהלת הפרויקט. בכביש 1 התמודדה הנהלת הפרויקט בדרך מעוררת כבוד עם שני האירועים שצוינו. בתוך חודשיים בלבד של השבתה, חודשו העבודות בקטע שער הגיא-שורש. אירוע מעין זה יכל בקלות רבה להתדרדר למצב בו נדרש פרסום מכרז חדש ולעיכוב מינימלי בן שנה ואף יותר. אלא שבגיבוי מנכ"ל משרד התחבורה וצו בית משפט, נמצאה הדרך המהירה להתגבר על מכשול מאיים זה. גם באתר גשר מוצא נמצאה הדרך היעילה לחדש את העבודות על הגשר עד להגעתו מחו"ל של מתקן הגנטרי החלופי. זה, אגב, כבר הועבר לקצהו המערבי של הגשר - מוכן לחידוש העבודה. בקטע המרכזי של הפרויקט מקדימה "גילי ויועל עזריה" את לוחות הזמנים. בעוד שמונה ימים ייחנך מחלף נווה אילן החדש ואליו יצטרף הקטע המרכזי כולו (שורש-חמד) בעוד כחודש ימים. "גילי ויואל עזריה" פעילה גם בקטעים נוספים של הדרך, שאליהם אתייחס במהלך הסקירה.

קודם שנצא לדרך, אבקש להביע תודה גדולה ועמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. לנדסמן נמנה על זן נדיר של מנהלים בענף, שאינם חוששים לחשוף את עבודתם בפני הציבור; כי כבר אמר אותו מהנדס וחבר יקר ש"מי שעושה - אין לו מה להסתיר". בסבלנות אינסופית ענה ראש המנהלת לכל שאלותינו, למעט אחת, שאותה השאיר לפתחו של ד"ר התחכמות. האם עמד הדוקטור במשימה? נמתין למוצא פיו של עמית.
תודה רבה לנבחרת סיירי הפורום!
ולמנהלת כמובן!
 
תודה רבה

שבתשתיות- סיור בכביש 1.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
ביום חמישי האחרון התקיים סיור הפורום בפרויקט השדרוג של כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, ואליי הצטרפו ד"ר התחכמות (עמית) ויעל, התגלית החדשה והמבטיחה של הפורום. הסיור נמשך כארבע שעות, שבמהלכן סרקנו ממזרח למערב את כל אתרי העבודה לאורכו של הכביש.

למעט מנהרות הראל, פרויקט כביש 1 הנו פרויקט אור-יום גלוי, שלא ניתן לההסתירו מעיני הציבור. "הודות" לעומסי התנועה והפקקים, למאות אלפי נהגים ונוסעים ניתנת ההזדמנות להתבונן לצדדים ולעקוב אחר התקדמות הפרויקט. נוסעי הכביש הבחינו בוודאי בקריסת מתקן הגנטרי שאירעה באוגוסט 2014 ובהפסקת העבודות בקטע שער הגיא-שורש, לאחר הסתבכותו הפיננסית של הקבלן המבצע. חבר יקר, ומהנדס שניהל מגה פרויקטים אמר לי פעם, כי איכות הניהול במגה פרויקטים נמדדת דווקא בעתות משבר וביכולת ההתמודדות עם אירועים בלתי צפויים שנכפים על הנהלת הפרויקט. בכביש 1 התמודדה הנהלת הפרויקט בדרך מעוררת כבוד עם שני האירועים שצוינו. בתוך חודשיים בלבד של השבתה, חודשו העבודות בקטע שער הגיא-שורש. אירוע מעין זה יכל בקלות רבה להתדרדר למצב בו נדרש פרסום מכרז חדש ולעיכוב מינימלי בן שנה ואף יותר. אלא שבגיבוי מנכ"ל משרד התחבורה וצו בית משפט, נמצאה הדרך המהירה להתגבר על מכשול מאיים זה. גם באתר גשר מוצא נמצאה הדרך היעילה לחדש את העבודות על הגשר עד להגעתו מחו"ל של מתקן הגנטרי החלופי. זה, אגב, כבר הועבר לקצהו המערבי של הגשר - מוכן לחידוש העבודה. בקטע המרכזי של הפרויקט מקדימה "גילי ויועל עזריה" את לוחות הזמנים. בעוד שמונה ימים ייחנך מחלף נווה אילן החדש ואליו יצטרף הקטע המרכזי כולו (שורש-חמד) בעוד כחודש ימים. "גילי ויואל עזריה" פעילה גם בקטעים נוספים של הדרך, שאליהם אתייחס במהלך הסקירה.

קודם שנצא לדרך, אבקש להביע תודה גדולה ועמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. לנדסמן נמנה על זן נדיר של מנהלים בענף, שאינם חוששים לחשוף את עבודתם בפני הציבור; כי כבר אמר אותו מהנדס וחבר יקר ש"מי שעושה - אין לו מה להסתיר". בסבלנות אינסופית ענה ראש המנהלת לכל שאלותינו, למעט אחת, שאותה השאיר לפתחו של ד"ר התחכמות. האם עמד הדוקטור במשימה? נמתין למוצא פיו של עמית.
תודה רבה
 
פטור בלא כלום


שבתשתיות- סיור בכביש 1.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
ביום חמישי האחרון התקיים סיור הפורום בפרויקט השדרוג של כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, ואליי הצטרפו ד"ר התחכמות (עמית) ויעל, התגלית החדשה והמבטיחה של הפורום. הסיור נמשך כארבע שעות, שבמהלכן סרקנו ממזרח למערב את כל אתרי העבודה לאורכו של הכביש.

למעט מנהרות הראל, פרויקט כביש 1 הנו פרויקט אור-יום גלוי, שלא ניתן לההסתירו מעיני הציבור. "הודות" לעומסי התנועה והפקקים, למאות אלפי נהגים ונוסעים ניתנת ההזדמנות להתבונן לצדדים ולעקוב אחר התקדמות הפרויקט. נוסעי הכביש הבחינו בוודאי בקריסת מתקן הגנטרי שאירעה באוגוסט 2014 ובהפסקת העבודות בקטע שער הגיא-שורש, לאחר הסתבכותו הפיננסית של הקבלן המבצע. חבר יקר, ומהנדס שניהל מגה פרויקטים אמר לי פעם, כי איכות הניהול במגה פרויקטים נמדדת דווקא בעתות משבר וביכולת ההתמודדות עם אירועים בלתי צפויים שנכפים על הנהלת הפרויקט. בכביש 1 התמודדה הנהלת הפרויקט בדרך מעוררת כבוד עם שני האירועים שצוינו. בתוך חודשיים בלבד של השבתה, חודשו העבודות בקטע שער הגיא-שורש. אירוע מעין זה יכל בקלות רבה להתדרדר למצב בו נדרש פרסום מכרז חדש ולעיכוב מינימלי בן שנה ואף יותר. אלא שבגיבוי מנכ"ל משרד התחבורה וצו בית משפט, נמצאה הדרך המהירה להתגבר על מכשול מאיים זה. גם באתר גשר מוצא נמצאה הדרך היעילה לחדש את העבודות על הגשר עד להגעתו מחו"ל של מתקן הגנטרי החלופי. זה, אגב, כבר הועבר לקצהו המערבי של הגשר - מוכן לחידוש העבודה. בקטע המרכזי של הפרויקט מקדימה "גילי ויועל עזריה" את לוחות הזמנים. בעוד שמונה ימים ייחנך מחלף נווה אילן החדש ואליו יצטרף הקטע המרכזי כולו (שורש-חמד) בעוד כחודש ימים. "גילי ויואל עזריה" פעילה גם בקטעים נוספים של הדרך, שאליהם אתייחס במהלך הסקירה.

קודם שנצא לדרך, אבקש להביע תודה גדולה ועמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. לנדסמן נמנה על זן נדיר של מנהלים בענף, שאינם חוששים לחשוף את עבודתם בפני הציבור; כי כבר אמר אותו מהנדס וחבר יקר ש"מי שעושה - אין לו מה להסתיר". בסבלנות אינסופית ענה ראש המנהלת לכל שאלותינו, למעט אחת, שאותה השאיר לפתחו של ד"ר התחכמות. האם עמד הדוקטור במשימה? נמתין למוצא פיו של עמית.
פטור בלא כלום

אי אפשר!

בועז,
קבל שתי תמונות שצילמתי מהר נוף, האחת תשתיתית והאחרת טבעית.



 

ניקולאי

New member
תודה בועז. חג שמייח!

שבתשתיות- סיור בכביש 1.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
ביום חמישי האחרון התקיים סיור הפורום בפרויקט השדרוג של כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, ואליי הצטרפו ד"ר התחכמות (עמית) ויעל, התגלית החדשה והמבטיחה של הפורום. הסיור נמשך כארבע שעות, שבמהלכן סרקנו ממזרח למערב את כל אתרי העבודה לאורכו של הכביש.

למעט מנהרות הראל, פרויקט כביש 1 הנו פרויקט אור-יום גלוי, שלא ניתן לההסתירו מעיני הציבור. "הודות" לעומסי התנועה והפקקים, למאות אלפי נהגים ונוסעים ניתנת ההזדמנות להתבונן לצדדים ולעקוב אחר התקדמות הפרויקט. נוסעי הכביש הבחינו בוודאי בקריסת מתקן הגנטרי שאירעה באוגוסט 2014 ובהפסקת העבודות בקטע שער הגיא-שורש, לאחר הסתבכותו הפיננסית של הקבלן המבצע. חבר יקר, ומהנדס שניהל מגה פרויקטים אמר לי פעם, כי איכות הניהול במגה פרויקטים נמדדת דווקא בעתות משבר וביכולת ההתמודדות עם אירועים בלתי צפויים שנכפים על הנהלת הפרויקט. בכביש 1 התמודדה הנהלת הפרויקט בדרך מעוררת כבוד עם שני האירועים שצוינו. בתוך חודשיים בלבד של השבתה, חודשו העבודות בקטע שער הגיא-שורש. אירוע מעין זה יכל בקלות רבה להתדרדר למצב בו נדרש פרסום מכרז חדש ולעיכוב מינימלי בן שנה ואף יותר. אלא שבגיבוי מנכ"ל משרד התחבורה וצו בית משפט, נמצאה הדרך המהירה להתגבר על מכשול מאיים זה. גם באתר גשר מוצא נמצאה הדרך היעילה לחדש את העבודות על הגשר עד להגעתו מחו"ל של מתקן הגנטרי החלופי. זה, אגב, כבר הועבר לקצהו המערבי של הגשר - מוכן לחידוש העבודה. בקטע המרכזי של הפרויקט מקדימה "גילי ויועל עזריה" את לוחות הזמנים. בעוד שמונה ימים ייחנך מחלף נווה אילן החדש ואליו יצטרף הקטע המרכזי כולו (שורש-חמד) בעוד כחודש ימים. "גילי ויואל עזריה" פעילה גם בקטעים נוספים של הדרך, שאליהם אתייחס במהלך הסקירה.

קודם שנצא לדרך, אבקש להביע תודה גדולה ועמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. לנדסמן נמנה על זן נדיר של מנהלים בענף, שאינם חוששים לחשוף את עבודתם בפני הציבור; כי כבר אמר אותו מהנדס וחבר יקר ש"מי שעושה - אין לו מה להסתיר". בסבלנות אינסופית ענה ראש המנהלת לכל שאלותינו, למעט אחת, שאותה השאיר לפתחו של ד"ר התחכמות. האם עמד הדוקטור במשימה? נמתין למוצא פיו של עמית.
תודה בועז. חג שמייח!
 

יעל ל4

New member
תודות ברכות ומעט צילומים - באיחור אלגנטי

שבתשתיות- סיור בכביש 1.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
ביום חמישי האחרון התקיים סיור הפורום בפרויקט השדרוג של כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, ואליי הצטרפו ד"ר התחכמות (עמית) ויעל, התגלית החדשה והמבטיחה של הפורום. הסיור נמשך כארבע שעות, שבמהלכן סרקנו ממזרח למערב את כל אתרי העבודה לאורכו של הכביש.

למעט מנהרות הראל, פרויקט כביש 1 הנו פרויקט אור-יום גלוי, שלא ניתן לההסתירו מעיני הציבור. "הודות" לעומסי התנועה והפקקים, למאות אלפי נהגים ונוסעים ניתנת ההזדמנות להתבונן לצדדים ולעקוב אחר התקדמות הפרויקט. נוסעי הכביש הבחינו בוודאי בקריסת מתקן הגנטרי שאירעה באוגוסט 2014 ובהפסקת העבודות בקטע שער הגיא-שורש, לאחר הסתבכותו הפיננסית של הקבלן המבצע. חבר יקר, ומהנדס שניהל מגה פרויקטים אמר לי פעם, כי איכות הניהול במגה פרויקטים נמדדת דווקא בעתות משבר וביכולת ההתמודדות עם אירועים בלתי צפויים שנכפים על הנהלת הפרויקט. בכביש 1 התמודדה הנהלת הפרויקט בדרך מעוררת כבוד עם שני האירועים שצוינו. בתוך חודשיים בלבד של השבתה, חודשו העבודות בקטע שער הגיא-שורש. אירוע מעין זה יכל בקלות רבה להתדרדר למצב בו נדרש פרסום מכרז חדש ולעיכוב מינימלי בן שנה ואף יותר. אלא שבגיבוי מנכ"ל משרד התחבורה וצו בית משפט, נמצאה הדרך המהירה להתגבר על מכשול מאיים זה. גם באתר גשר מוצא נמצאה הדרך היעילה לחדש את העבודות על הגשר עד להגעתו מחו"ל של מתקן הגנטרי החלופי. זה, אגב, כבר הועבר לקצהו המערבי של הגשר - מוכן לחידוש העבודה. בקטע המרכזי של הפרויקט מקדימה "גילי ויועל עזריה" את לוחות הזמנים. בעוד שמונה ימים ייחנך מחלף נווה אילן החדש ואליו יצטרף הקטע המרכזי כולו (שורש-חמד) בעוד כחודש ימים. "גילי ויואל עזריה" פעילה גם בקטעים נוספים של הדרך, שאליהם אתייחס במהלך הסקירה.

קודם שנצא לדרך, אבקש להביע תודה גדולה ועמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. לנדסמן נמנה על זן נדיר של מנהלים בענף, שאינם חוששים לחשוף את עבודתם בפני הציבור; כי כבר אמר אותו מהנדס וחבר יקר ש"מי שעושה - אין לו מה להסתיר". בסבלנות אינסופית ענה ראש המנהלת לכל שאלותינו, למעט אחת, שאותה השאיר לפתחו של ד"ר התחכמות. האם עמד הדוקטור במשימה? נמתין למוצא פיו של עמית.
תודות ברכות ומעט צילומים - באיחור אלגנטי
די מתסכל לצאת לסיור, כשבועז מביא איתו את המצלמה, ולא מפספס אף הזדמנות ללקט כל מצב, כל אלמנט, כל עצירה. כך שהתוספות המצולמות שלי תהיינה צנועות ביותר. בעיקר אנקדוטות.
זה היה עבורי סיור מרתק. לראשונה ראיתי את הפרויקט לכל אורכו (אחרי שערב קודם קיבלתי מהמפקד מצגת בת קרוב ל-100 עמודים ללימוד טרום סיור), שלא במסגרת נסיעה סתמית לירושלים של מעלה או בחזרה. זכינו להסברים ולהדרכה של דוד לנדסמן, שעשה זאת בסבלנות יתרה, בתשומת לב לכל פרט ושאלה שהעלנו, תוך שהוא מפגין ידע והתמצאות בכל דבר וענין, בצניעות ובמקצועיות. נראה לי שבמקרה שלו אפשר לישון בצורה סבירה (למי ששקט זה לא התחום שלו).
וכמובן הסברי משנה מבועז ועמית, שהשלימו פרטים נוספים שחסרו לי.
תודה לבועז שמארגן עבורנו את הסיורים, שנותנים לפורום נופך ממשי, לדוד לנדמן שנענה לו, ולעמית שהצטרף.







 

raminec

New member
חבל להעלות תמונות לשרשור

תודות ברכות ומעט צילומים - באיחור אלגנטי
די מתסכל לצאת לסיור, כשבועז מביא איתו את המצלמה, ולא מפספס אף הזדמנות ללקט כל מצב, כל אלמנט, כל עצירה. כך שהתוספות המצולמות שלי תהיינה צנועות ביותר. בעיקר אנקדוטות.
זה היה עבורי סיור מרתק. לראשונה ראיתי את הפרויקט לכל אורכו (אחרי שערב קודם קיבלתי מהמפקד מצגת בת קרוב ל-100 עמודים ללימוד טרום סיור), שלא במסגרת נסיעה סתמית לירושלים של מעלה או בחזרה. זכינו להסברים ולהדרכה של דוד לנדסמן, שעשה זאת בסבלנות יתרה, בתשומת לב לכל פרט ושאלה שהעלנו, תוך שהוא מפגין ידע והתמצאות בכל דבר וענין, בצניעות ובמקצועיות. נראה לי שבמקרה שלו אפשר לישון בצורה סבירה (למי ששקט זה לא התחום שלו).
וכמובן הסברי משנה מבועז ועמית, שהשלימו פרטים נוספים שחסרו לי.
תודה לבועז שמארגן עבורנו את הסיורים, שנותנים לפורום נופך ממשי, לדוד לנדמן שנענה לו, ולעמית שהצטרף.
חבל להעלות תמונות לשרשור
שכבר לא קופץ. רוב הגולשים לא יראו אותו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה