לא נכלל בהודעת הרכבת
אבל בכ"ז עניין חשוב לבעלי הרכב: הונחו רפידות על הכביש. כעת המעבר על המסילה חלק ונעים. יופי. אגב, את העבודות על המפגש מבצעת חברה מקומית מבית שמש. הקדשתי מספר דקות לשיחה עם הקבלן במקום אשר סיפר לי כי במקום תיבנה הפרדה מפלסית עם תחילת העבודות על כביש 38. עבודות אלו, אגב, היו צפויות להתחיל כבר השנה, אך תתחלנה ככל הנראה רק בעוד מס' חודשים (כיפאק למע"צ, למי שבונה עליה). עניין זה הופך את דברי הקבלן לבלתי סבירים בעליל, שכן אם בניית ההפרדה צפויה בעוד מס' חודשים, מדוע יש צורך להשקיע כבר כעת בשדרוג המפגש?
לא נכלל בהודעת הרכבתבחצר המפעל
תמונה אחרונה (לא משהו, אני חייב להודות) מהמפעל אך לא מהשרשור. בחצר המפעל מחכה לסגמנט שוב פורטל הסעה. הסגמנט מוסע בתוך מסלול לאחסון עד שישונע ע"י משאיות אל ה-TBM - זאת תחל לפעול אי"בפרואר 2012. בעוד כחודש יחל המפעל לייצר סגמנטים. 175,000 סגמנטים ייוצרו במפעל שעתיד לפעול כשנתיים וחצי. ע"פ התקן, בכל 12 דקות עתיד להיוולד סגמנט חדש.ו.
אבל בכ"ז עניין חשוב לבעלי הרכב: הונחו רפידות על הכביש. כעת המעבר על המסילה חלק ונעים. יופי. אגב, את העבודות על המפגש מבצעת חברה מקומית מבית שמש. הקדשתי מספר דקות לשיחה עם הקבלן במקום אשר סיפר לי כי במקום תיבנה הפרדה מפלסית עם תחילת העבודות על כביש 38. עבודות אלו, אגב, היו צפויות להתחיל כבר השנה, אך תתחלנה ככל הנראה רק בעוד מס' חודשים (כיפאק למע"צ, למי שבונה עליה). עניין זה הופך את דברי הקבלן לבלתי סבירים בעליל, שכן אם בניית ההפרדה צפויה בעוד מס' חודשים, מדוע יש צורך להשקיע כבר כעת בשדרוג המפגש?