שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבי, ניתן לבצע הערכות זמן על שלבי ביצוע

מתי להערכתך יהיה אפשר לומר במידה ולא
יהיו הפתעות בלתי צפויות שהקו לקראת סיום? אני חושב שברכבת לקחו ממש את קצה הטווח וכתבו 2017 ,אם הקצב יהיה אותו קצב אפשר לדעתי ב2015 לברך שהחיינו.
השאלה היא גם אם מישהו יודע כמה מכרזים נשארו כאלו שהם משמעותיים כי בדרך כלל העיכובים הם שם.
שבי, ניתן לבצע הערכות זמן על שלבי ביצוע
ספציפיים בפרויקט, אך לא על הפרויקט כולו. לצערנו, ישנם עדיין גורמי אי ודאות בפרויקט, שלגביהם איש אינו יכול להתחייב. בראש הגורמים הנ"ל עומד פרויקט החשמול ואחריו הקמת גשר 9. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהתאוצה הנאה שהפרויקט צובר. ישנה התקדמות בהחלט נאה ומאז שמונה ראש מנהלת חדש לפרויקט, מצליחים להתגבר גם על בעיות שצברו ותק.
 

luckydude

Member
מה המצב לרגע זה עם גשר 9?

שבי, ניתן לבצע הערכות זמן על שלבי ביצוע
ספציפיים בפרויקט, אך לא על הפרויקט כולו. לצערנו, ישנם עדיין גורמי אי ודאות בפרויקט, שלגביהם איש אינו יכול להתחייב. בראש הגורמים הנ"ל עומד פרויקט החשמול ואחריו הקמת גשר 9. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהתאוצה הנאה שהפרויקט צובר. ישנה התקדמות בהחלט נאה ומאז שמונה ראש מנהלת חדש לפרויקט, מצליחים להתגבר גם על בעיות שצברו ותק.
מה המצב לרגע זה עם גשר 9?
להזכיר שזהו האלמנט שהכי "נראה לציבור" בפרוייקט שנמצא מעבר לקו הירוק (שאר האלמנטים מעבר לקו הירוק נמצאים רובם מתחת לקרקע).
 

בועז ל

New member
ככל הנראה, הגשר יבוצע ע"י "חופרי השרון"

מה המצב לרגע זה עם גשר 9?
להזכיר שזהו האלמנט שהכי "נראה לציבור" בפרוייקט שנמצא מעבר לקו הירוק (שאר האלמנטים מעבר לקו הירוק נמצאים רובם מתחת לקרקע).
ככל הנראה, הגשר יבוצע ע"י "חופרי השרון"
וזה הדבר הכי ודאי שאני יכול לומר על הגשר. מעבר לכך, המצב הוא מצב של "במקום דרוך".
 

amit1270

New member
נדמה לי שאתה מתכוון לגשר 10 (הוויאדוקט)

שבי, ניתן לבצע הערכות זמן על שלבי ביצוע
ספציפיים בפרויקט, אך לא על הפרויקט כולו. לצערנו, ישנם עדיין גורמי אי ודאות בפרויקט, שלגביהם איש אינו יכול להתחייב. בראש הגורמים הנ"ל עומד פרויקט החשמול ואחריו הקמת גשר 9. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהתאוצה הנאה שהפרויקט צובר. ישנה התקדמות בהחלט נאה ומאז שמונה ראש מנהלת חדש לפרויקט, מצליחים להתגבר גם על בעיות שצברו ותק.
נדמה לי שאתה מתכוון לגשר 10 (הוויאדוקט)
 

amit1270

New member


גשר 10 - הקבלן ממוקם בשטח ומכשיר דרכי גישה.
תחילת העבודות על הגשר צפויה בסוף מאי.

 
תודה, סברתי בטעות שהכרייה היא מכביש 1.

לא, זה רק חלק קטן מהעבודה.
קודם כל, מנהרה 4 מבוצעת בשני חלקים, ובועז דיבר רק על החלק השני שמתחיל במנהרת החילוץ ומסתיים בתחנת האומה. החלק הראשון שמתחיל מתחת לכביש 1 עדיין לא התחבר לשני. חוץ מזה, אורך הרציפים בתחנת האומה הוא כ-300 מטר, מדובר בשתי מנהרות גדולות (לשתי מסילות ורציף אי כל האחת), מנהרה אמצעית ופירי דרגנועים. הכרייה תסתיים רק ב-2014 להערכתי הגסה, ואחרי זה תישאר עוד הרבה עבודה על התקנת אינספור מערכות וגימור...
תודה, סברתי בטעות שהכרייה היא מכביש 1.
 

easylivin

New member
המון תודות בועז! אחת הסקירות החשובות עד היום!

תמונת סיום שבתשתיות חלק א'.
מה עוד צפוי לנו בקרוב ב-A1? בחודש מאי שני אירועים: פריצת המנהרה הדרומית של 3A, תחילת עבודות הביסוס על גשר 10, תחילת העבודות על מנהרת החילוץ מס' 2. עוד אעדכן, כי "חופרי השרון" השיגו התקדמות נאה בכריית קטע של מנהרה מס' 4 המתחיל ממנהרת הגישה בליפתא. כ-50 מ' מפרידים כעת בין המכנסון (מנהרה המתפצלת מהמנהרה הראשית מס' 4) הצפוני לרקצה הרציף העתידי שבתחנת האומה.

תמונת הסיום לחלק א' של שבתשתיות: מסילות הרכבת בקו אשקלון- ב"ש. המשך יבוא ב"
.
המון תודות בועז! אחת הסקירות החשובות עד היום!
לראשונה, ראינו TBM בעבודה בתוך מנהרה בישראל...
 
קו העיירות?

תמונת סיום שבתשתיות חלק א'.
מה עוד צפוי לנו בקרוב ב-A1? בחודש מאי שני אירועים: פריצת המנהרה הדרומית של 3A, תחילת עבודות הביסוס על גשר 10, תחילת העבודות על מנהרת החילוץ מס' 2. עוד אעדכן, כי "חופרי השרון" השיגו התקדמות נאה בכריית קטע של מנהרה מס' 4 המתחיל ממנהרת הגישה בליפתא. כ-50 מ' מפרידים כעת בין המכנסון (מנהרה המתפצלת מהמנהרה הראשית מס' 4) הצפוני לרקצה הרציף העתידי שבתחנת האומה.

תמונת הסיום לחלק א' של שבתשתיות: מסילות הרכבת בקו אשקלון- ב"ש. המשך יבוא ב"
.
קו העיירות?
בועז תזכיר לי איפה הוא אמור להיות מוכפל עד נתיבות ?
 
תודה !


תמונת סיום שבתשתיות חלק א'.
מה עוד צפוי לנו בקרוב ב-A1? בחודש מאי שני אירועים: פריצת המנהרה הדרומית של 3A, תחילת עבודות הביסוס על גשר 10, תחילת העבודות על מנהרת החילוץ מס' 2. עוד אעדכן, כי "חופרי השרון" השיגו התקדמות נאה בכריית קטע של מנהרה מס' 4 המתחיל ממנהרת הגישה בליפתא. כ-50 מ' מפרידים כעת בין המכנסון (מנהרה המתפצלת מהמנהרה הראשית מס' 4) הצפוני לרקצה הרציף העתידי שבתחנת האומה.

תמונת הסיום לחלק א' של שבתשתיות: מסילות הרכבת בקו אשקלון- ב"ש. המשך יבוא ב"
.
תודה !
 

אוהד11

New member


שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
 

davidfainshtein

New member
מנהל
יא בועז, עשית לי חשק לסיור הבא.

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
יא בועז, עשית לי חשק לסיור הבא.
בתקווה שאותו אעשה כבר עם ציוד מתקדם יותר (מקווה מאוד...)
 
לפחות שניהם מ.א.ן

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
לפחות שניהם מ.א.ן
 

mister K

New member
על האוטובוס!

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
על האוטובוס!
 
תודה רבה!

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
תודה רבה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה