שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
 

בועז ל

New member
מנהרה מס' 3 - בהמתנה ל-TBM "האיטלקי".

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מנהרה מס' 3 - בהמתנה ל-TBM "האיטלקי".
בדרך העפר המובילה ממבוא חורון לאתר בשער הגיא, נשקף הפורטל המערבי של מנהרה מס' 3 הארוכה בפרויקט. מנהרה זו תיכרה, כידוע, באמצעות שתי מכונות TBM ע"י "שפיר הנדסה". מכונה אחת כבר הגיעה ארצה לפני מס' חודשים ואילו השנייה תגיע אי-שם בחודש מאי ע"פ התחזית. בשונה ממנהרה מס' 1, הנכרית ע"י "מנרב", תחל כרייתה של מנהרה מס' 3 באמצעות המכונות רק כעבור 25 מ' של כרייה קונבנציונאלית, שכבר בוצעה ע"י "שפיר".

בתמונה: הפורטל המערבי של מנהרה מס' 3.
 

בועז ל

New member
שער הגיא - גשר 7

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
שער הגיא - גשר 7
באתר בשער הגיא מסתיים קטע העבודות של "מנרב" בגשר 7 של הפרויקט ומתחיל קטע ה-Cut & Cover של "שפיר". גשר 7 אינו גשר "קלאסי", שכן מדובר למעשה בפלטת בטון שגובהה 4 מטרים ואורכה 35 מטר. בתמונה: קונסטרוקציית הגשר. מאחר שקטע ה-Cut & Cover בנוי משני "שרוולים" של החפיר, גם גשר 7 ייבנה בשני אלמנטים. התמונות הבאות יבהירו עניין זה.
 

בועז ל

New member
קיר הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
קיר הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1
רק קצהו העליון של הקיר מופיע בתמונה. כ-20 מ' עומקו של הקיר שממנו תיפרץ מנהרה מס' 1.
 

בועז ל

New member
חדש בשער הגיא - Cut & Cover

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
חדש בשער הגיא - Cut & Cover
שני אלמנטים של השרוול הדרומי כבר נוצקו, בעוד השלישי נמצא עדיין בשלב הקונסטרוקציה.
 

בועז ל

New member
שתי מנהרות בחפיר.

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
שתי מנהרות בחפיר.
בתוך קטע ה-Cut & Cover של מנהרה מס' 2, תוקמנה שתי מנהרות. אחת לכל מסילה. כפי שניתן להבחין בתמונות, המנהרה הדרומית כבר בביצוע. המנהרה הצפונית תוקם רק עם סיומה של הדרומית. זאת, בשל מגבלות שטח העבודה. כמו"כ, ניתן להבין שחלקי מכונות ה-TBM יועברו דרך המנהרה הצפונית בדרכם לגשר מס' 8 שמעל נחל יתלה, לקראת תחילת העבודה על מנהרה מס' 3.
עוד בתמונה: מכונת הדיפון ה"אשדודית-איטלקית", מופיעה בפתח המנהרה הדרומית וזה אומר שהיא בדרכה לביצוע דיפונה של המנהרה הצפונית.
ועוד בתמונה: הצלם האומלל עדיין לא רכש עדשת זום ראויה, שבאמצעותה יכל לצלם עבור ששת קוראיו הנאמנים גם את השלט המתנוסס מעל פתח המנהרה.
 

Vanzetti

New member
למה עושים שם cut&cover?

שתי מנהרות בחפיר.
בתוך קטע ה-Cut & Cover של מנהרה מס' 2, תוקמנה שתי מנהרות. אחת לכל מסילה. כפי שניתן להבחין בתמונות, המנהרה הדרומית כבר בביצוע. המנהרה הצפונית תוקם רק עם סיומה של הדרומית. זאת, בשל מגבלות שטח העבודה. כמו"כ, ניתן להבין שחלקי מכונות ה-TBM יועברו דרך המנהרה הצפונית בדרכם לגשר מס' 8 שמעל נחל יתלה, לקראת תחילת העבודה על מנהרה מס' 3.
עוד בתמונה: מכונת הדיפון ה"אשדודית-איטלקית", מופיעה בפתח המנהרה הדרומית וזה אומר שהיא בדרכה לביצוע דיפונה של המנהרה הצפונית.
ועוד בתמונה: הצלם האומלל עדיין לא רכש עדשת זום ראויה, שבאמצעותה יכל לצלם עבור ששת קוראיו הנאמנים גם את השלט המתנוסס מעל פתח המנהרה.
למה עושים שם cut&cover?
 

amithi1

New member
מה שרשום על השלט

שתי מנהרות בחפיר.
בתוך קטע ה-Cut & Cover של מנהרה מס' 2, תוקמנה שתי מנהרות. אחת לכל מסילה. כפי שניתן להבחין בתמונות, המנהרה הדרומית כבר בביצוע. המנהרה הצפונית תוקם רק עם סיומה של הדרומית. זאת, בשל מגבלות שטח העבודה. כמו"כ, ניתן להבין שחלקי מכונות ה-TBM יועברו דרך המנהרה הצפונית בדרכם לגשר מס' 8 שמעל נחל יתלה, לקראת תחילת העבודה על מנהרה מס' 3.
עוד בתמונה: מכונת הדיפון ה"אשדודית-איטלקית", מופיעה בפתח המנהרה הדרומית וזה אומר שהיא בדרכה לביצוע דיפונה של המנהרה הצפונית.
ועוד בתמונה: הצלם האומלל עדיין לא רכש עדשת זום ראויה, שבאמצעותה יכל לצלם עבור ששת קוראיו הנאמנים גם את השלט המתנוסס מעל פתח המנהרה.
מה שרשום על השלט
בכותרתו רשום "הקו המהיר לירושלים".
מתחת, תמונה של רכבת חולפת על פני הגשר.
בהמשך לוגו של SPR
ואז ראשי תיבות שלא הצלחתי לזהות, למעט המילה האחרונה RAILWAYS.
לסיום, הלוגו של שפיר.
 

easylivin

New member
זה Shapir Pizzarotti Railways

מה שרשום על השלט
בכותרתו רשום "הקו המהיר לירושלים".
מתחת, תמונה של רכבת חולפת על פני הגשר.
בהמשך לוגו של SPR
ואז ראשי תיבות שלא הצלחתי לזהות, למעט המילה האחרונה RAILWAYS.
לסיום, הלוגו של שפיר.
זה Shapir Pizzarotti Railways
ונדמה לי שבועז כבר צילם את השלט הזה בעבר... (אחרת, איך הייתי יודע?)
 

בועז ל

New member
מפעל הסגמנטים של "מנרב"

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מפעל הסגמנטים של "מנרב"
דילוג קצר לאתר בלטרון אל מפעל הסגמנטים של מנרב. קצב הייצור התגבר שם מאוד באחרונה וזה אומר שתולי עובדת קשה ורעבה.
 

בועז ל

New member
סגמנטים בחצר המפעל

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
סגמנטים בחצר המפעל
הסגמנטים מונחים בערמות של שבעה סגמנטים למערום - כמספר הסגמנטים המרכיבים טבעת אחת. רוחב כל סגמנט הוא בדיוק שני מטרים ואלה ממוספרים מחוץ ובתוך המנהרה כפי שנראה בהמשך.
 

בועז ל

New member
לפני שמבקרים את תולי ה"טיביאמית".

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
לפני שמבקרים את תולי ה"טיביאמית".
מסוע העפר נמתח כגשר ארוך ביציאה מפתח המנהרה. השבוע בוצעו עבודות להארכתו של המסוע שבעקבותן הופסקה עבודת המכונה.
 

בועז ל

New member
מסוע העפר

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מסוע העפר
נמתח וממשיך אל מעבר למשטח הפורטל.
הערה לגולש אריק: אני יודע שהמסילה שבתמונה הרבה יותר מעניינת אותך; אגיע גם אליה.
אליה? אופס, אליהן.
 

בועז ל

New member
מערום דינמי

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מערום דינמי
5,000 קוב של עפר מסוגל המערום לקלוט. עפר זה שמוּצא מעבר לקו הירוק מחויב ע"פ הוראת ממ"י גם להישאר מעבר לקו הירוק, ולכן כל העפר שבמערום הדינמי מועבר לשימוש בישוב ניל"י. ואגב, אם צבעו האפור של העפר מסקרן אתכם, הרי שהדבר הוא תוצאה של נוזל הקירור שמותז ע"י ה-TBM על להבי המכונה בעת הכרייה.
 

tanaz14

New member
מה הקטע עם הקו הירוק ? לא הבנתי

מערום דינמי
5,000 קוב של עפר מסוגל המערום לקלוט. עפר זה שמוּצא מעבר לקו הירוק מחויב ע"פ הוראת ממ"י גם להישאר מעבר לקו הירוק, ולכן כל העפר שבמערום הדינמי מועבר לשימוש בישוב ניל"י. ואגב, אם צבעו האפור של העפר מסקרן אתכם, הרי שהדבר הוא תוצאה של נוזל הקירור שמותז ע"י ה-TBM על להבי המכונה בעת הכרייה.
מה הקטע עם הקו הירוק ? לא הבנתי
 

בועז ל

New member
שתי מסילות

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
שתי מסילות
שתי מסילות באתר מתחברות לכדי מסילה אחת שנכנסת למנהרה - מה שאומר שיש גם מסוט, שלבושתי הרבה, לא שאלתי לגביו ולא צילמתי אותו. המסילה האחת משמשת להזנת המכונה בסגמנטים חדשים ואילו האחרת משמשת להולכת הדייס (ובהמשך כשהמנהרה תצבור עומק - גם לקרוניות העובדים) ממפעל הבטון לאמבטיית הדייס של המכונה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
וואו תודה

שתי מסילות
שתי מסילות באתר מתחברות לכדי מסילה אחת שנכנסת למנהרה - מה שאומר שיש גם מסוט, שלבושתי הרבה, לא שאלתי לגביו ולא צילמתי אותו. המסילה האחת משמשת להזנת המכונה בסגמנטים חדשים ואילו האחרת משמשת להולכת הדייס (ובהמשך כשהמנהרה תצבור עומק - גם לקרוניות העובדים) ממפעל הבטון לאמבטיית הדייס של המכונה.
וואו תודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה