שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
המפלג מועבר כנראה ידנית עם מוט

שתי מסילות
שתי מסילות באתר מתחברות לכדי מסילה אחת שנכנסת למנהרה - מה שאומר שיש גם מסוט, שלבושתי הרבה, לא שאלתי לגביו ולא צילמתי אותו. המסילה האחת משמשת להזנת המכונה בסגמנטים חדשים ואילו האחרת משמשת להולכת הדייס (ובהמשך כשהמנהרה תצבור עומק - גם לקרוניות העובדים) ממפעל הבטון לאמבטיית הדייס של המכונה.
המפלג מועבר כנראה ידנית עם מוט
על ידי נהגי הקטרים בעצמם. כך עושים למשל בחלק מקווי החשמליות הוותיקים באירופה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
באחת התמונות רואים את

המפלג מועבר כנראה ידנית עם מוט
על ידי נהגי הקטרים בעצמם. כך עושים למשל בחלק מקווי החשמליות הוותיקים באירופה.
באחת התמונות רואים את
החיבור של המוט בין המסילות.
 

בועז ל

New member
קטרונים

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
קטרונים
כתבוצענה נסיעות קרוניות העובדים לעומק המנהרה, גם אנחנו נהיה שם; בלי נדר. מעל הקטרונים נפרש מסוע העפר שמבצע פנייה בת 90 מעלות לעבר המערום הדינמי.
 

בועז ל

New member
חזית הקטרון

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
חזית הקטרון
 

בועז ל

New member
מסילת הסגמנטים

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מסילת הסגמנטים
מסילת הסגמנטים היא המסילה הצפונית מבין השתיים.
 

בועז ל

New member
סגמנט שמגיע מהמפעל

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
סגמנט שמגיע מהמפעל
מונף ע"י המנוף הצהוב ומונח סמוך לקרונית ההולכה. כשתשוב מכונת ה-TBM לעבודה, יועמסו הסגמנטים על הקרונית ויועברו להזנת המכונה.
 

בועז ל

New member
שמא ניכנס למנהרה?

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
שמא ניכנס למנהרה?
יאללה, לדרך.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
****
 

בועז ל

New member
בצד ימין - שביל הגישה

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
בצד ימין - שביל הגישה
ההגעה אל המכונה מתבצעת בשלב זה באמצעות הליכה בלבד על המסלול שבצד ימין. מפקח הבטיחות הקשוח-אך אדיב של MosMetroStroy וסרגיי מ"דנה הנדסה" מלווים בדרך אל תולי.
 

בועז ל

New member
בתוך המנהרה

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
בתוך המנהרה
עקב הוראות בטיחות, אל המנהרה ניתן להיכנס כמבקרים אך ורק כאשר המכונה אינה עובדת. הגישה אל המכונה, כאמור, מתבצעת בהליכה על מדרכת המתכת שבתמונה. בתוך המנהרה זוהרת מרחוק המכונה. תאורת פלורסנטים שהותקנה אליה חוסכת עבורי את הצורך בחצובה. בצינור הצהוב, הצמוד לתקרת המנהרה, מוזרם אוויר צח לתוכה. הרעש שמייצרים מפוחי האוויר עולה במקצת על איוושה קלה ובהחלט נסבל. גם בעת עבודתה של ה-TBM, עדיין מדובר ברמת רעש סבירה ביותר. משמאלו של שרוול האוויר הצהוב - מסוע העפר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני מרגיש במטרו!

בתוך המנהרה
עקב הוראות בטיחות, אל המנהרה ניתן להיכנס כמבקרים אך ורק כאשר המכונה אינה עובדת. הגישה אל המכונה, כאמור, מתבצעת בהליכה על מדרכת המתכת שבתמונה. בתוך המנהרה זוהרת מרחוק המכונה. תאורת פלורסנטים שהותקנה אליה חוסכת עבורי את הצורך בחצובה. בצינור הצהוב, הצמוד לתקרת המנהרה, מוזרם אוויר צח לתוכה. הרעש שמייצרים מפוחי האוויר עולה במקצת על איוושה קלה ובהחלט נסבל. גם בעת עבודתה של ה-TBM, עדיין מדובר ברמת רעש סבירה ביותר. משמאלו של שרוול האוויר הצהוב - מסוע העפר.
אני מרגיש במטרו!
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
****
 

בועז ל

New member
סגמנט מס' 20

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
סגמנט מס' 20
מה שמביא אותנו ל-40 מ' עומק כרייה מפתח המנהרה.
 

בועז ל

New member
קצה המכונה

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
קצה המכונה
מתקרבים אל תולי. 115 מ' נוספים יידרשו עד שנגיע ללהבי הכרייה שנמצאים בחזית המכונה.
 

בועז ל

New member
העגלה האחרונה

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
העגלה האחרונה
עבודה נאה של המכונה. רמת הגימור של הדיפון בהחלט מעוררת התפעלות. על הסגמנטים ניתן להבחין בשקעים וזיזים שמשמשים את המכונה לאחיזת האלמנט. בנוסף, מוברגים ברגים המחברים את האלמנטים זה לזה. קודם להצמדת הסגמנטים, המכונה מתיזה דייס מכמה מוקדים על דפנות המנהרה. על הדייס יונחו הסגמנטים.
 

בועז ל

New member
עולים לאנייה.

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
עולים לאנייה.
 

בועז ל

New member
מבט לאחור

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מבט לאחור
מבט לעבר פתח המנהרה ממפלס מסלול ההליכה שע"ג המכונה. על דופן, בצד שמאל, מופיע המספר 85. כלומר, 170 מ' של מנהרה שאליהם יש להוסיף עוד 115 מ' עד לקצה בו נמצא ראש הכרייה של המכונה. הסגמנטים אינם מפסיקים בנקודה זו וממשיכים הלאה עד לקרבת ראש הכרייה של המכונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה