שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
במפלס העליון של ה-TBM

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
במפלס העליון של ה-TBM
 

בועז ל

New member
נקודת תצפית מעניינת

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
נקודת תצפית מעניינת
מהמפלס העליון על מסילת המנהרה. המעקות, האורך, הקונסטרוקציה והידיעה שכל העסק המתכתי הזה נע קדימה, נותנים תחושה של הימצאות ע"ג אנייה.
 

בועז ל

New member
עוד קצת על עפר

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
עוד קצת על עפר
תמונת מסוע העפר. העפר המוצא מן המנהרה מועבר במשאיות לישוב ניל"י. כושר קליטת העפר באתר שבישוב אינו תואם את הספק העבודה של המכונה. זאת הסיבה שמדי פעם נאלצים מעת לעת להשבית את עבודת ה-TBM. עם זאת, הבשורה הטובה היא שקצב העבודה של המכונה מצליח לעתים להגיע גם ל-14 ואף ל-16 מ' כרייה ליממה, כאשר הממוצע עומד עדיין על 12 מ'.
 

בועז ל

New member
אחריך, סרגיי.

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
אחריך, סרגיי.
קסדה, אפוד זוהר ונעלי בטיחות. מיותר לציין, לא?
 

בועז ל

New member
מסך בקרת התזת הדייס

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מסך בקרת התזת הדייס
מבוצעת ביקורת על כל סגמנט וסגמנט שבטבעת.
 

בועז ל

New member
אמבטיית הנוזל ההידראולי של המכונה.

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
אמבטיית הנוזל ההידראולי של המכונה.
אמבטיה דומה קיימת גם עבור הדייס.
 

בועז ל

New member
מדידות

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מדידות
מכשור אלקטרוני לביצוע מדידות שוטפות של ממדי המנהרה.
 

בועז ל

New member
חדר המפעילים.

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
חדר המפעילים.
נמצא סגור עקב השבתת המכונה. תרשים גדול של ראש הכרייה נפרש בחדר המפעילים.
 

בועז ל

New member
מתקרבים לקצה

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מתקרבים לקצה
שימו לב שעדיין נראים סגמנטים שהוצמדו לדפנות המנהרה.
 

בועז ל

New member
קצה המכונה

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
קצה המכונה
בקטע זה של ה-TBM המכונה הופכת דומה יותר לצוללת מאשר לאנייה. מעבר לתאי הלחץ שבתמונה, נמצא כבר ראש הכרייה. בשלב זה, שהיה כבר בשעות סיום יום העבודה של סרגיי מ"דנה הנדסה", החלטתי לוותר על הזחילה בתאים הנמוכים ולסיים את הסיור הספונטני, שכבר התארך יתר על המידה.
 

arand

New member
תודה רבה.

קצה המכונה
בקטע זה של ה-TBM המכונה הופכת דומה יותר לצוללת מאשר לאנייה. מעבר לתאי הלחץ שבתמונה, נמצא כבר ראש הכרייה. בשלב זה, שהיה כבר בשעות סיום יום העבודה של סרגיי מ"דנה הנדסה", החלטתי לוותר על הזחילה בתאים הנמוכים ולסיים את הסיור הספונטני, שכבר התארך יתר על המידה.
תודה רבה.
אני מאוד נהנה לראות את התמונות וההסברים שלך.
 

easylivin

New member
טוב, אז אלה באמת תאי לחץ...


קצה המכונה
בקטע זה של ה-TBM המכונה הופכת דומה יותר לצוללת מאשר לאנייה. מעבר לתאי הלחץ שבתמונה, נמצא כבר ראש הכרייה. בשלב זה, שהיה כבר בשעות סיום יום העבודה של סרגיי מ"דנה הנדסה", החלטתי לוותר על הזחילה בתאים הנמוכים ולסיים את הסיור הספונטני, שכבר התארך יתר על המידה.
טוב, אז אלה באמת תאי לחץ...
 

בועז ל

New member
תמונת סיום שבתשתיות חלק א'.

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
תמונת סיום שבתשתיות חלק א'.
מה עוד צפוי לנו בקרוב ב-A1? בחודש מאי שני אירועים: פריצת המנהרה הדרומית של 3A, תחילת עבודות הביסוס על גשר 10, תחילת העבודות על מנהרת החילוץ מס' 2. עוד אעדכן, כי "חופרי השרון" השיגו התקדמות נאה בכריית קטע של מנהרה מס' 4 המתחיל ממנהרת הגישה בליפתא. כ-50 מ' מפרידים כעת בין המכנסון (מנהרה המתפצלת מהמנהרה הראשית מס' 4) הצפוני לרקצה הרציף העתידי שבתחנת האומה.

תמונת הסיום לחלק א' של שבתשתיות: מסילות הרכבת בקו אשקלון- ב"ש. המשך יבוא ב"
.
 

kobi88l

New member
אחלה דרך לפתוח את הסופש! תודה ענקית בועז :)

תמונת סיום שבתשתיות חלק א'.
מה עוד צפוי לנו בקרוב ב-A1? בחודש מאי שני אירועים: פריצת המנהרה הדרומית של 3A, תחילת עבודות הביסוס על גשר 10, תחילת העבודות על מנהרת החילוץ מס' 2. עוד אעדכן, כי "חופרי השרון" השיגו התקדמות נאה בכריית קטע של מנהרה מס' 4 המתחיל ממנהרת הגישה בליפתא. כ-50 מ' מפרידים כעת בין המכנסון (מנהרה המתפצלת מהמנהרה הראשית מס' 4) הצפוני לרקצה הרציף העתידי שבתחנת האומה.

תמונת הסיום לחלק א' של שבתשתיות: מסילות הרכבת בקו אשקלון- ב"ש. המשך יבוא ב"
.
אחלה דרך לפתוח את הסופש! תודה ענקית בועז :)
 

yehoshuareuven

New member
תודה רבה על העדכון

תמונת סיום שבתשתיות חלק א'.
מה עוד צפוי לנו בקרוב ב-A1? בחודש מאי שני אירועים: פריצת המנהרה הדרומית של 3A, תחילת עבודות הביסוס על גשר 10, תחילת העבודות על מנהרת החילוץ מס' 2. עוד אעדכן, כי "חופרי השרון" השיגו התקדמות נאה בכריית קטע של מנהרה מס' 4 המתחיל ממנהרת הגישה בליפתא. כ-50 מ' מפרידים כעת בין המכנסון (מנהרה המתפצלת מהמנהרה הראשית מס' 4) הצפוני לרקצה הרציף העתידי שבתחנת האומה.

תמונת הסיום לחלק א' של שבתשתיות: מסילות הרכבת בקו אשקלון- ב"ש. המשך יבוא ב"
.
תודה רבה על העדכון
 
אז רוב העבודה נעשתה? נשארו

תמונת סיום שבתשתיות חלק א'.
מה עוד צפוי לנו בקרוב ב-A1? בחודש מאי שני אירועים: פריצת המנהרה הדרומית של 3A, תחילת עבודות הביסוס על גשר 10, תחילת העבודות על מנהרת החילוץ מס' 2. עוד אעדכן, כי "חופרי השרון" השיגו התקדמות נאה בכריית קטע של מנהרה מס' 4 המתחיל ממנהרת הגישה בליפתא. כ-50 מ' מפרידים כעת בין המכנסון (מנהרה המתפצלת מהמנהרה הראשית מס' 4) הצפוני לרקצה הרציף העתידי שבתחנת האומה.

תמונת הסיום לחלק א' של שבתשתיות: מסילות הרכבת בקו אשקלון- ב"ש. המשך יבוא ב"
.
אז רוב העבודה נעשתה? נשארו
נשארו עוד 50מטרים + מנהרות הרציפים?
 

easylivin

New member
לא, זה רק חלק קטן מהעבודה.

אז רוב העבודה נעשתה? נשארו
נשארו עוד 50מטרים + מנהרות הרציפים?
לא, זה רק חלק קטן מהעבודה.
קודם כל, מנהרה 4 מבוצעת בשני חלקים, ובועז דיבר רק על החלק השני שמתחיל במנהרת החילוץ ומסתיים בתחנת האומה. החלק הראשון שמתחיל מתחת לכביש 1 עדיין לא התחבר לשני. חוץ מזה, אורך הרציפים בתחנת האומה הוא כ-300 מטר, מדובר בשתי מנהרות גדולות (לשתי מסילות ורציף אי כל האחת), מנהרה אמצעית ופירי דרגנועים. הכרייה תסתיים רק ב-2014 להערכתי הגסה, ואחרי זה תישאר עוד הרבה עבודה על התקנת אינספור מערכות וגימור...
 
מתי להערכתך יהיה אפשר לומר במידה ולא

לא, זה רק חלק קטן מהעבודה.
קודם כל, מנהרה 4 מבוצעת בשני חלקים, ובועז דיבר רק על החלק השני שמתחיל במנהרת החילוץ ומסתיים בתחנת האומה. החלק הראשון שמתחיל מתחת לכביש 1 עדיין לא התחבר לשני. חוץ מזה, אורך הרציפים בתחנת האומה הוא כ-300 מטר, מדובר בשתי מנהרות גדולות (לשתי מסילות ורציף אי כל האחת), מנהרה אמצעית ופירי דרגנועים. הכרייה תסתיים רק ב-2014 להערכתי הגסה, ואחרי זה תישאר עוד הרבה עבודה על התקנת אינספור מערכות וגימור...
מתי להערכתך יהיה אפשר לומר במידה ולא
יהיו הפתעות בלתי צפויות שהקו לקראת סיום? אני חושב שברכבת לקחו ממש את קצה הטווח וכתבו 2017 ,אם הקצב יהיה אותו קצב אפשר לדעתי ב2015 לברך שהחיינו.
השאלה היא גם אם מישהו יודע כמה מכרזים נשארו כאלו שהם משמעותיים כי בדרך כלל העיכובים הם שם.
 
אל תשכח את קצב החפירה

מתי להערכתך יהיה אפשר לומר במידה ולא
יהיו הפתעות בלתי צפויות שהקו לקראת סיום? אני חושב שברכבת לקחו ממש את קצה הטווח וכתבו 2017 ,אם הקצב יהיה אותו קצב אפשר לדעתי ב2015 לברך שהחיינו.
השאלה היא גם אם מישהו יודע כמה מכרזים נשארו כאלו שהם משמעותיים כי בדרך כלל העיכובים הם שם.
אל תשכח את קצב החפירה
יש עוד מנהרה ארוכה לחפור, וגם את החשמול שלא התחיל בשום קו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה