שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.
בועז תודה רבה ממש חזון אחרית הימים מה

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
בועז תודה רבה ממש חזון אחרית הימים מה
שקורה בשנים האחרונות ...
האמת שהייתה תקופה מסויימת(תקופת אולמרט/מופז/בר און) שלא האמנתי בכלל שייבנו את הקו המהיר והוא יישאר פיל לבן כמה שנים, אני שמח שהתבדיתי...
רק אני מקווה שיאיצו כי לך תדע מה יהיו האינטרסים של אלה שיבואו למשרד התחבורה והאוצר שנה הבאה וחלילה נחזור להקפאה או האטה משמעותית.
 

בועז ל

New member
ייתכן ותמצא עידוד להצהרתו בחוגים סגורים

בועז תודה רבה ממש חזון אחרית הימים מה
שקורה בשנים האחרונות ...
האמת שהייתה תקופה מסויימת(תקופת אולמרט/מופז/בר און) שלא האמנתי בכלל שייבנו את הקו המהיר והוא יישאר פיל לבן כמה שנים, אני שמח שהתבדיתי...
רק אני מקווה שיאיצו כי לך תדע מה יהיו האינטרסים של אלה שיבואו למשרד התחבורה והאוצר שנה הבאה וחלילה נחזור להקפאה או האטה משמעותית.
ייתכן ותמצא עידוד להצהרתו בחוגים סגורים
של השר כץ, כי ברצונו לכהן קדנציה נוספת בתפקיד שר התחבורה. ניתן לומר הרבה מאוד דברים על השר הנוכחי, אבל מדבר אחד לא ניתן להתעלם: בתקופתו זזים דברים ובניגוד מוחלט לתקופתו של קודמו בתפקיד.
 

amit1270

New member
קודמו בתפקיד

ייתכן ותמצא עידוד להצהרתו בחוגים סגורים
של השר כץ, כי ברצונו לכהן קדנציה נוספת בתפקיד שר התחבורה. ניתן לומר הרבה מאוד דברים על השר הנוכחי, אבל מדבר אחד לא ניתן להתעלם: בתקופתו זזים דברים ובניגוד מוחלט לתקופתו של קודמו בתפקיד.
קודמו בתפקיד
עד כמה שלא כל מעשיו מקובלים עליו, אני לא יכול להאשים אותו בקיפאון שנכפה עליו ע"י ראש הממשלה ושרי האוצר שכיהנו בתקופתו, שדווקא זזו בה כמה דברים שבזכותם אנחנו רואים דברים זזים היום.
 

amit1270

New member
*עליו=עליי

קודמו בתפקיד
עד כמה שלא כל מעשיו מקובלים עליו, אני לא יכול להאשים אותו בקיפאון שנכפה עליו ע"י ראש הממשלה ושרי האוצר שכיהנו בתקופתו, שדווקא זזו בה כמה דברים שבזכותם אנחנו רואים דברים זזים היום.
*עליו=עליי
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז! כיף גדול לראות את ההתקדמות בקו

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
תודה רבה בועז! כיף גדול לראות את ההתקדמות בקו
לא להאמין שעברו רק 8 חודשים מהסיור שערכנו ביחד ושבו שמענו את ההסברים על ה-TBM ושאר הדברים שנראו לי אז כל כך רחוקים, והנה הם מתגשמים לנגד עינינו.
 
רבה בועז!

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
רבה בועז!
 

mauzer

New member
מרשים ! תודה

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מרשים ! תודה
 

משה343

New member
בועז קבל שי צנוע ...

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
בועז קבל שי צנוע ...
תחנת הרכבת ברומניה:
ברומנית : Sândominic
בהונגרית : Csíkszentdomokos

עד כמה שזכור לי מהמעבר עם הרכבת שם אין תחנת רכבת
פשוט רציפים ככה בקושי ותחנות [האוטובוס] ההמתנה בתמונה.
 

בועז ל

New member
כנראה שזו התחנה הכי טבעית שיש. תודה, דודו!

בועז קבל שי צנוע ...
תחנת הרכבת ברומניה:
ברומנית : Sândominic
בהונגרית : Csíkszentdomokos

עד כמה שזכור לי מהמעבר עם הרכבת שם אין תחנת רכבת
פשוט רציפים ככה בקושי ותחנות [האוטובוס] ההמתנה בתמונה.
כנראה שזו התחנה הכי טבעית שיש. תודה, דודו!
 

טשאפק

New member
הכריזה דו-לשונית? לא קל...

בועז קבל שי צנוע ...
תחנת הרכבת ברומניה:
ברומנית : Sândominic
בהונגרית : Csíkszentdomokos

עד כמה שזכור לי מהמעבר עם הרכבת שם אין תחנת רכבת
פשוט רציפים ככה בקושי ותחנות [האוטובוס] ההמתנה בתמונה.
הכריזה דו-לשונית? לא קל...
 
כרגיל, עונג שבת

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
כרגיל, עונג שבת
 

traiNir

New member
מעניין ומקיף! תודה רבה.

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
מעניין ומקיף! תודה רבה.
 

alantan

New member
היה שווה לחכות ליום שבת...

שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".
היה שווה לחכות ליום שבת...
נהניתי מאוד מהשרשור, אחד המעניינים ביותר שהבאת - תודה רבה בועז. האם בסיור עתידי תספיק להגיע גם לתאי הלחץ ולצלם עוד יותר מקדימה?
 

בועז ל

New member
כבר הייתי שם.


היה שווה לחכות ליום שבת...
נהניתי מאוד מהשרשור, אחד המעניינים ביותר שהבאת - תודה רבה בועז. האם בסיור עתידי תספיק להגיע גם לתאי הלחץ ולצלם עוד יותר מקדימה?
כבר הייתי שם.
 

amit1270

New member


שבתשתיות
הודות לד"ר התחכמות, שתיעד את ההפרדה המפלסית שנחנכה במפגש 244, ייחסך מאתנו השבוע ביקור בפרויקט ההכפלה של המסילה לבאר שבע.
פרויקט ההכפלה, כידוע, הולך ומסתיים ואם להודות על האמת, פרט לשדרוגה של תחנת רמלה , לא נותר לצלם חומר נוסף מפרויקט זה ולכן: השבוע נבקר את תולי של ניצן העושה חיל במנהרה מס' 1 של פרויקט A1. תמונות בכורה של המכונה תועלנה לפורום. קו נוסף שקצת הוזנח על ידי באחרונה הוא קו אשקלון-ב"ש. השבוע שוחחתי עם מנהל הפרויקט והתעדכנתי (ויש חדשות!) גם ביחס למתרחש בפרויקט זה. את התמונות שצילמתי מהקו הדרומי אעלה ככל הנראה בשבתשתיות חלק ב' במהלך הימים הקרובים. כיאה למעמדו של הפרויקט, אפתח בפרויקט הדגל של הרכבת ממנו יובאו צילומים גם מאתר ה-Cut &Cover שבשער הגיא ועדכונים נוספים, ככל שיתיר הכוח, גם מיתר אתרי הפרויקט. קודם שנצא לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי, אבקש להודות תודה כפולה לסרגיי.
לסרגיי מחברת הניהול "דנה הנדסה", שליווה בהסברים מקצועיים את ביקורי בלטרון, ולסרגיי ז'לזניאקוב "של הפורום", מנהל הקו מטעם הרכבת, שעל אף מחלתו, תיאם עבורי את חלון הזמן לביקור המכונה. החלמה מהירה, סרגיי!

כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם שני אוטובוסים: האוטובוס המסורתי של אנדי ואוטובוס נוסף של רתם, הפותר היחיד של חידת "היכן ומה צולם".

לפני שיהיה מאוחר מדי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה