שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הגשר השלישי

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
הגשר השלישי
הוא הגשר הצפוני.
 

בועז ל

New member
ניפרד ממשולש פלשת

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
ניפרד ממשולש פלשת
בהמתנה למכונת השטיפה שהבטיח המנכ"ל.


בתמונה: DD נוסעת לכיוון אשדוד.
 

easylivin

New member
הבטחה שכדאי מאוד לממש אותה במהרה...

ניפרד ממשולש פלשת
בהמתנה למכונת השטיפה שהבטיח המנכ"ל.


בתמונה: DD נוסעת לכיוון אשדוד.
הבטחה שכדאי מאוד לממש אותה במהרה...
תדמית הרכבת נמצאת "בקרשים", והיא לא תעלה באופן משמעותי כל עוד הנוסעים רואים ומרגישים רכבות מרופטות ומלוכלכות מבחוץ ומבפנים, "ונהנים" מנופי הארץ דרך חלונות שקופים-למחצה (מי שנוסע לעיתים קרובות בקו בנימינה-אשקלון, בוודאי יבין אותי). הרושם הוא שלפחות בעבר, הרכבת לא ייחסה לנושא הזה כל חשיבות. אם יש שם עדיין עובדים בכירים/משפיעים שחושבים שמדובר בנושא שולי, אז צר לי: שום קמפיין פרסום לשיפור התדמית לא באמת יעזור. שיפורים נחוצים אחרים כמו בניית קווים ותחנות, שיפור העמידה בלוחות הזמנים וכו', לא צריכים להתבצע על חשבונם של שיפורים בדברים בסיסיים כמו ניקיון, אלא במקביל וכחלק אינטגרלי מתכניות הפיתוח של הרכבת.

אני לא מאמין וגם לא אאמין מעולם, שבין כל המיליארדים המוקצים לפרוייקטים, אי אפשר להקצות גם כמה עשרות מיליונים (נניח) לשיפור משמעותי בתחום הניקיון.
 

בועז ל

New member
הפסקה

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
הפסקה
בדרכנו צפונה לחפיר יבנה, נצא מגבולות המשולש ונעיף מבט לאחור אל הגשר הצפוני ואל המסילות שנקטעות בדרך אליו.
לילה טוב.
 

Ccyclist

Well-known member
לצערי תצטרך להכיר בטריטוריה של חבר פורום אחר

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
לצערי תצטרך להכיר בטריטוריה של חבר פורום אחר
בתור אחד ממי שתמיד עוקבים אחרי שירשורי התשתית שלך ונהנה מהם צר לי לומר שאם הצפון רחוק מדי עבורך תצטרך לנסות לקבל חלוקה טריטוריאלית כפי שקיבלת את החלוקה הטריטוריאלית לפיה רק"ל ירושלים שייכת לדוד ועמית.

לדעתי אתה יכול אולי לעשות שירשור פעם בחודש-חודשיים אם לא יהיה מי שיקח על עצמו את הפרוייקט, אבל לשאוף לעשות סיקור שבועי ברמה הרגילה שלך במרחק 2 שעות נסיעה פלוס זה מעבר לדרישות התחביב.
 

בועז ל

New member
Ccyclist: אין שום חלוקה ביני לדוד או עמית.

לצערי תצטרך להכיר בטריטוריה של חבר פורום אחר
בתור אחד ממי שתמיד עוקבים אחרי שירשורי התשתית שלך ונהנה מהם צר לי לומר שאם הצפון רחוק מדי עבורך תצטרך לנסות לקבל חלוקה טריטוריאלית כפי שקיבלת את החלוקה הטריטוריאלית לפיה רק"ל ירושלים שייכת לדוד ועמית.

לדעתי אתה יכול אולי לעשות שירשור פעם בחודש-חודשיים אם לא יהיה מי שיקח על עצמו את הפרוייקט, אבל לשאוף לעשות סיקור שבועי ברמה הרגילה שלך במרחק 2 שעות נסיעה פלוס זה מעבר לדרישות התחביב.
Ccyclist: אין שום חלוקה ביני לדוד או עמית.
בבחירה בין הפרויקטים, אני מעדיף תמיד לסקר פרויקטים שאינם נמצאים בשטח עירוני צפוף, כך שתכנית החלוקה נוצרה באופן טבעי למדי. מעבר לכך: אני שוהה באופן תדיר למדי בירושלים במסגרת העבודה, כך שמבחינתי אין זו בעיה גדולה לשלב את העיר ב"שריטה" העמוקה שלי, אלא שחז"ל קבעו כבר מזמן שאין לערב הנאה בכאב (
) ולכן אני שומר באדיקות על הפרדה בין השניים.

אזור הצפון תמיד היה עקב האכילס של הפורום בהבט סקירת התשתיות. למרות שיש לנו בפורום לא מעט גולשים איכותיים המתגוררים בצפון, טרם הצלחנו לגייס מי מביניהם לחטיבת התשתיות הצנועה שלנו. כמה חבל שדני בוכמן ואלון, שהפכו למובטלים בעקבות סיומו של ראשל"צ מערב, אינם מתגוררים בצפון...


בכל אופן, איני אומר נואש ואני עדיין מקווה שנצליח לגייס לשורותינו חת"צניק (חובב תשתיות צפוני) מזדמן - אחד שיסקור עבורנו את המתרחש בצפון מדי פעם (וממש אין צורך בסקירות שבועיות כפי שעבדך הנאמן והשרוט מבצע).
 

בועז ל

New member
חפיר יבנה

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
חפיר יבנה
ממשיכים. בואו ונסקור את מראה החפיר בכיוון מנוגד לכיוון ההקמה. נתחיל בקצהו הצפוני של החפיר, שכבר הספיק להגיע סמוך למחלף יבנה.
 

בועז ל

New member
סגמנט טרי

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
סגמנט טרי
חלקו עדיין נתון בתוך תבניות היציקה.
 

בועז ל

New member
ננסה לאמוד את אורכו של החפיר.

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
ננסה לאמוד את אורכו של החפיר.
בעצם למה לאמוד כשאפשר לשאול את ולדימיר מהנהלת הפרויקט. ובכן: שני שלישים מאורכו של החפיר הושלמו עד כה ובסה"כ מדובר ב-500 מטר. לאחר השלמת היציקות, יחל שלה הכנסת המערכות למנהרה וכיסויה. הכנסת מערכות=זמן שעלול להימשך, כפי שנוכחנו להיווכח ממקומות אחרים.
 

asifpz1

Member
מה מטרת החפיר?

ננסה לאמוד את אורכו של החפיר.
בעצם למה לאמוד כשאפשר לשאול את ולדימיר מהנהלת הפרויקט. ובכן: שני שלישים מאורכו של החפיר הושלמו עד כה ובסה"כ מדובר ב-500 מטר. לאחר השלמת היציקות, יחל שלה הכנסת המערכות למנהרה וכיסויה. הכנסת מערכות=זמן שעלול להימשך, כפי שנוכחנו להיווכח ממקומות אחרים.
מה מטרת החפיר?
 

asifpz1

Member
עכשיו ראיתי שגם מתחתיי שאלו את אותה שאלה אבל

מה מטרת החפיר?
עכשיו ראיתי שגם מתחתיי שאלו את אותה שאלה אבל
עדיין לא ברור לי למה צריך שם מנהרה? תחת מה היא מתוכננת לעבור?
 

kobi88l

New member
אם אני לא טועה תושבי השכונה הסמוכה לחפיר

עכשיו ראיתי שגם מתחתיי שאלו את אותה שאלה אבל
עדיין לא ברור לי למה צריך שם מנהרה? תחת מה היא מתוכננת לעבור?
אם אני לא טועה תושבי השכונה הסמוכה לחפיר
התעקשו שהקו רכבת שיעבור ליד ,יעבור בתוך מנהרה ,על מנת להפחית את הרעש בכמה שאפשר.
 

kobi88l

New member
תמונה טובה! רואים שיש התקדמות גדולה

ננסה לאמוד את אורכו של החפיר.
בעצם למה לאמוד כשאפשר לשאול את ולדימיר מהנהלת הפרויקט. ובכן: שני שלישים מאורכו של החפיר הושלמו עד כה ובסה"כ מדובר ב-500 מטר. לאחר השלמת היציקות, יחל שלה הכנסת המערכות למנהרה וכיסויה. הכנסת מערכות=זמן שעלול להימשך, כפי שנוכחנו להיווכח ממקומות אחרים.
תמונה טובה! רואים שיש התקדמות גדולה
 

בועז ל

New member
קפיצה בת 500 מ' דרומה.

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
קפיצה בת 500 מ' דרומה.
כך נראה הפיר מהכיוון הנגדי.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
****
 

בועז ל

New member
ניפרד מחפיר יבנה

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
ניפרד מחפיר יבנה
במבט מגבעה סמוכה שהוקמה במיוחד עבור צלמי הפורום...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה