שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
 

בועז ל

New member
סופרו: נעשה כל שביכולתנו ע"מ לעמוד ביעד הלו"ז

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
סופרו: נעשה כל שביכולתנו ע"מ לעמוד ביעד הלו"ז
השבוע שוחחתי עם ראש מנהלת A1, מר דרור סופרו. כזכור, דרור סופרו שניהל בהצלחה את פרויקט הקו לראשל"צ מערב, הוחזר לרכבת בתחילת השנה מחברת מוריה הירושלמית. לסופרו לא לקח הרבה זמן להתאקלם בסביבת העבודה החדשה-ישנה והמאתגרת מאוד מבחינה הנדסית. מאז שובו, הפרויקט מתקדם בקצב מצוין (טפו-טפו-טפו) ויעידו על כך הדיווחים הרבים שהגיעו מאתריו של הפרויקט במהלך חצי השנה האחרונה.

בשיחה עמי, הודה סופרו כי לא תיאר לעצמו עד כמה גדולה ההתעניינות הציבורית בפרויקט, כמו גם מורכבותו הרבה. "ישנם אלפי עניינים שבגללם עלול מועד סיום הפרויקט להידחות, אך אנו נעשה כל שביכולתנו ע"מ לעמוד ביעד הלו"ז". ומתי נזכה לראת את סיומו של הפרויקט, שאלתי ודרור השיב כי הכוונה לסיים את הפרויקט בסוף 2017, כך שרכבות נוסעים ראשונות יוכלו לנוע בקו כבר בתחילת 2018. עם זאת, דרור סופרו שב והדגיש הסתייגות, לפיה הוא מודע לכך שישנם עניינים שאינם תלויים רק במנהלת A1 כגון פרויקט החשמול, הגעת וקליטת הציוד הנייד ועוד. "אנחנו נעשה את מה שאנו יודעים לעשות תוך תקווה שגם מה שאינו תלוי בנו יתבצע כמו שצריך", הוסיף סופרו שסיפר כי גיבש סביבו צוות עובדים איכותי במטרה לעמוד במשימה.

בהמשך השיחה סיפרתי לדרור על ההתעניינות הגדולה בפורום ב"פלא השמיני" של התשתיות בארץ, הלוא היא תחנת האומה, ואת רצוננו לבקר בתחנה. דרור הבטיח לקיים סיור מודרך למס' מצומצם של חברי הפורום בתחנה וציין כי העבודות על התחנה תימשכנה עד 2016. בחלקים מסוימים של הבבניית התחנה, הכנסת המערכות לתחנה תתבצע במשולב עם עבודות כרייה שעדיין תימשכנה. "ומה באשר למצבו של גשר 9?", שאלתי אסוציאטיבית כשהבנתי שתחנת האומה הולכת ללוות אותנו עוד תקופה ארוכה. דרור השיב כי הגשר נמצא עדיין בשלבי תכנון ובעוד מס' שבועות צפויות להתחיל עבודות עפר ראשונות.

בתמונה: עקב תלונותיו באחרונה על איכות הסחורה, מיסטר אנדי זוכה באוטובוס נוסף.
 

דןמור

New member
האם שש שנים זה זמן סביר לפרויקט כזה בעולם?

סופרו: נעשה כל שביכולתנו ע"מ לעמוד ביעד הלו"ז
השבוע שוחחתי עם ראש מנהלת A1, מר דרור סופרו. כזכור, דרור סופרו שניהל בהצלחה את פרויקט הקו לראשל"צ מערב, הוחזר לרכבת בתחילת השנה מחברת מוריה הירושלמית. לסופרו לא לקח הרבה זמן להתאקלם בסביבת העבודה החדשה-ישנה והמאתגרת מאוד מבחינה הנדסית. מאז שובו, הפרויקט מתקדם בקצב מצוין (טפו-טפו-טפו) ויעידו על כך הדיווחים הרבים שהגיעו מאתריו של הפרויקט במהלך חצי השנה האחרונה.

בשיחה עמי, הודה סופרו כי לא תיאר לעצמו עד כמה גדולה ההתעניינות הציבורית בפרויקט, כמו גם מורכבותו הרבה. "ישנם אלפי עניינים שבגללם עלול מועד סיום הפרויקט להידחות, אך אנו נעשה כל שביכולתנו ע"מ לעמוד ביעד הלו"ז". ומתי נזכה לראת את סיומו של הפרויקט, שאלתי ודרור השיב כי הכוונה לסיים את הפרויקט בסוף 2017, כך שרכבות נוסעים ראשונות יוכלו לנוע בקו כבר בתחילת 2018. עם זאת, דרור סופרו שב והדגיש הסתייגות, לפיה הוא מודע לכך שישנם עניינים שאינם תלויים רק במנהלת A1 כגון פרויקט החשמול, הגעת וקליטת הציוד הנייד ועוד. "אנחנו נעשה את מה שאנו יודעים לעשות תוך תקווה שגם מה שאינו תלוי בנו יתבצע כמו שצריך", הוסיף סופרו שסיפר כי גיבש סביבו צוות עובדים איכותי במטרה לעמוד במשימה.

בהמשך השיחה סיפרתי לדרור על ההתעניינות הגדולה בפורום ב"פלא השמיני" של התשתיות בארץ, הלוא היא תחנת האומה, ואת רצוננו לבקר בתחנה. דרור הבטיח לקיים סיור מודרך למס' מצומצם של חברי הפורום בתחנה וציין כי העבודות על התחנה תימשכנה עד 2016. בחלקים מסוימים של הבבניית התחנה, הכנסת המערכות לתחנה תתבצע במשולב עם עבודות כרייה שעדיין תימשכנה. "ומה באשר למצבו של גשר 9?", שאלתי אסוציאטיבית כשהבנתי שתחנת האומה הולכת ללוות אותנו עוד תקופה ארוכה. דרור השיב כי הגשר נמצא עדיין בשלבי תכנון ובעוד מס' שבועות צפויות להתחיל עבודות עפר ראשונות.

בתמונה: עקב תלונותיו באחרונה על איכות הסחורה, מיסטר אנדי זוכה באוטובוס נוסף.
האם שש שנים זה זמן סביר לפרויקט כזה בעולם?
למעשה מדובר ביותר כי התחילו לעבוד על לפני לא מעט זמן...

ברור לי שזה פרויקט עצום שכולל מנהרות ענקיות, גשרים, תחנה תת-קרקעית בעומק 80 מטר ועוד -
אבל... האם פרויקט דומה במדינות מפותחות בעולם היה לוקח זמן דומה (6-8 שנים) וזה זמן סביר לאור היקף הפרויקט ורמת המסובכות שלו, או שמדובר אובייקטיבית בזמן ארוך מאד? (שלא ברור אם כלל יעמדו בו)
 
תראה ישנם אנשים שעדיין לא אמרו את מילתם

האם שש שנים זה זמן סביר לפרויקט כזה בעולם?
למעשה מדובר ביותר כי התחילו לעבוד על לפני לא מעט זמן...

ברור לי שזה פרויקט עצום שכולל מנהרות ענקיות, גשרים, תחנה תת-קרקעית בעומק 80 מטר ועוד -
אבל... האם פרויקט דומה במדינות מפותחות בעולם היה לוקח זמן דומה (6-8 שנים) וזה זמן סביר לאור היקף הפרויקט ורמת המסובכות שלו, או שמדובר אובייקטיבית בזמן ארוך מאד? (שלא ברור אם כלל יעמדו בו)
תראה ישנם אנשים שעדיין לא אמרו את מילתם
האחרונה בקשר לקו הנ"ל ככה שגם אם זה יסתיים ב2017 דיינו כי המהמורות עדיין לא נסתיימו ושמועה אומרת שכבר נשלחים מכתבים מאיזור מבשרת לממונה על היתר עבודה בשבת במשרד התמ"ת ומועדים וימי חופשה כלליים, לא לאפשר עבודה על הקו בימים אלו, ככה שיש מצב שזה אפילו ייקח יותר זמן...
 

בועז ל

New member
לעניות דעתי, התשובה לשאלה עומדת ברובה ביחס

האם שש שנים זה זמן סביר לפרויקט כזה בעולם?
למעשה מדובר ביותר כי התחילו לעבוד על לפני לא מעט זמן...

ברור לי שזה פרויקט עצום שכולל מנהרות ענקיות, גשרים, תחנה תת-קרקעית בעומק 80 מטר ועוד -
אבל... האם פרויקט דומה במדינות מפותחות בעולם היה לוקח זמן דומה (6-8 שנים) וזה זמן סביר לאור היקף הפרויקט ורמת המסובכות שלו, או שמדובר אובייקטיבית בזמן ארוך מאד? (שלא ברור אם כלל יעמדו בו)
לעניות דעתי, התשובה לשאלה עומדת ברובה ביחס
ישר למידת הביורוקרטיה במדינה בה מתנהל הפרויקט. בסין, מן הסתם, מנהל פרויקט שהיה מסיים פרויקט בסדר גודל דומה ובזמן דומה לשלנו, סביר להניח שלא היה רואה יותר אור יום.

ישנן מדינות מערביות - ודומני שאלן ו-Ccyclist הזכירו כאן בעבר פרויקטים נמרחים לא פחות בבריטניה - שקצב העבודה הנוכחי בהחלט נחשב לקצב טוב וישנן כאלו שמהירות מאתנו, כתלות במידת הביורוקרטיה המופעלת על הפרויקט. להערכתי, למרות שניתן היה להאיץ במספר עניינים את ביצועם של מספר שלבים ב-A1 (ע"ע תחנת האומה ומנהרה מס' 1), אין הבדלים משמעותיים כ"כ בין שיטות העבודה הישראליות לאלו הנהוגות בחו"ל, במיוחד לא כאשר נפח המנהור בפרויקט כ"כ גדול וממילא מבוצע בשיתופן של חברות זרות.
 
גם תלוי מי מנהל את הפרוייקט וברוח התקופה.

לעניות דעתי, התשובה לשאלה עומדת ברובה ביחס
ישר למידת הביורוקרטיה במדינה בה מתנהל הפרויקט. בסין, מן הסתם, מנהל פרויקט שהיה מסיים פרויקט בסדר גודל דומה ובזמן דומה לשלנו, סביר להניח שלא היה רואה יותר אור יום.

ישנן מדינות מערביות - ודומני שאלן ו-Ccyclist הזכירו כאן בעבר פרויקטים נמרחים לא פחות בבריטניה - שקצב העבודה הנוכחי בהחלט נחשב לקצב טוב וישנן כאלו שמהירות מאתנו, כתלות במידת הביורוקרטיה המופעלת על הפרויקט. להערכתי, למרות שניתן היה להאיץ במספר עניינים את ביצועם של מספר שלבים ב-A1 (ע"ע תחנת האומה ומנהרה מס' 1), אין הבדלים משמעותיים כ"כ בין שיטות העבודה הישראליות לאלו הנהוגות בחו"ל, במיוחד לא כאשר נפח המנהור בפרויקט כ"כ גדול וממילא מבוצע בשיתופן של חברות זרות.
גם תלוי מי מנהל את הפרוייקט וברוח התקופה.
בלי להיכנס לאדם זה או אחר, או ארגון זה או אחר היו פרוייקטים בארץ שנבנו יותר מהר מבסין בעיקר בשנות העליות הגדולות כולל בשנות ה90 אבל בעיקר בשנות ה60 שבנו ערים שלמות כולל כל התשתיות בשנים בודדות, מה שהיום לוקח לבנות בניין אחד בין 4 קומות.
 

בועז ל

New member
בוודאי ובוודאי. שים לב, שבי, שמי שמצליח

גם תלוי מי מנהל את הפרוייקט וברוח התקופה.
בלי להיכנס לאדם זה או אחר, או ארגון זה או אחר היו פרוייקטים בארץ שנבנו יותר מהר מבסין בעיקר בשנות העליות הגדולות כולל בשנות ה90 אבל בעיקר בשנות ה60 שבנו ערים שלמות כולל כל התשתיות בשנים בודדות, מה שהיום לוקח לבנות בניין אחד בין 4 קומות.
בוודאי ובוודאי. שים לב, שבי, שמי שמצליח
לסיים פרויקטים בהצלחה בארצנו, גם מצליח לדכא את ביורוקרטיה הנלווית אליהם.



"תתחילו לעבוד!"
 
חברת התיירות הידועה מרדרכי אדרי ובניו...

סופרו: נעשה כל שביכולתנו ע"מ לעמוד ביעד הלו"ז
השבוע שוחחתי עם ראש מנהלת A1, מר דרור סופרו. כזכור, דרור סופרו שניהל בהצלחה את פרויקט הקו לראשל"צ מערב, הוחזר לרכבת בתחילת השנה מחברת מוריה הירושלמית. לסופרו לא לקח הרבה זמן להתאקלם בסביבת העבודה החדשה-ישנה והמאתגרת מאוד מבחינה הנדסית. מאז שובו, הפרויקט מתקדם בקצב מצוין (טפו-טפו-טפו) ויעידו על כך הדיווחים הרבים שהגיעו מאתריו של הפרויקט במהלך חצי השנה האחרונה.

בשיחה עמי, הודה סופרו כי לא תיאר לעצמו עד כמה גדולה ההתעניינות הציבורית בפרויקט, כמו גם מורכבותו הרבה. "ישנם אלפי עניינים שבגללם עלול מועד סיום הפרויקט להידחות, אך אנו נעשה כל שביכולתנו ע"מ לעמוד ביעד הלו"ז". ומתי נזכה לראת את סיומו של הפרויקט, שאלתי ודרור השיב כי הכוונה לסיים את הפרויקט בסוף 2017, כך שרכבות נוסעים ראשונות יוכלו לנוע בקו כבר בתחילת 2018. עם זאת, דרור סופרו שב והדגיש הסתייגות, לפיה הוא מודע לכך שישנם עניינים שאינם תלויים רק במנהלת A1 כגון פרויקט החשמול, הגעת וקליטת הציוד הנייד ועוד. "אנחנו נעשה את מה שאנו יודעים לעשות תוך תקווה שגם מה שאינו תלוי בנו יתבצע כמו שצריך", הוסיף סופרו שסיפר כי גיבש סביבו צוות עובדים איכותי במטרה לעמוד במשימה.

בהמשך השיחה סיפרתי לדרור על ההתעניינות הגדולה בפורום ב"פלא השמיני" של התשתיות בארץ, הלוא היא תחנת האומה, ואת רצוננו לבקר בתחנה. דרור הבטיח לקיים סיור מודרך למס' מצומצם של חברי הפורום בתחנה וציין כי העבודות על התחנה תימשכנה עד 2016. בחלקים מסוימים של הבבניית התחנה, הכנסת המערכות לתחנה תתבצע במשולב עם עבודות כרייה שעדיין תימשכנה. "ומה באשר למצבו של גשר 9?", שאלתי אסוציאטיבית כשהבנתי שתחנת האומה הולכת ללוות אותנו עוד תקופה ארוכה. דרור השיב כי הגשר נמצא עדיין בשלבי תכנון ובעוד מס' שבועות צפויות להתחיל עבודות עפר ראשונות.

בתמונה: עקב תלונותיו באחרונה על איכות הסחורה, מיסטר אנדי זוכה באוטובוס נוסף.
חברת התיירות הידועה מרדרכי אדרי ובניו...
 

בועז ל

New member
משולש פלשת - השלט

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
משולש פלשת - השלט
אני בטוח שזה השלט שאליו ייחל אביתר
 

בועז ל

New member
מבט מגשר בן זכאי - מוקדש לאורי404

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
מבט מגשר בן זכאי - מוקדש לאורי404
אח שלי, בוא ותראה מהי המשמעות האמיתית של "תקוע".


בתמונה: מבט צפונה לכיוון תחנת יבנה מזרח. משום מה נזכרתי בפרויקט ההכפלה הדרומית לפני 2007.
 
תודה בועז ..

מבט מגשר בן זכאי - מוקדש לאורי404
אח שלי, בוא ותראה מהי המשמעות האמיתית של "תקוע".


בתמונה: מבט צפונה לכיוון תחנת יבנה מזרח. משום מה נזכרתי בפרויקט ההכפלה הדרומית לפני 2007.
תודה בועז ..
לפי ההתרשמות שלך מתי הקו הנ"ל ייפתח, בני דרום הכוונה
 

בועז ל

New member
ידוע לי מהנהלת הפרויקט שמתבצע מאמץ להביא את

תודה בועז ..
לפי ההתרשמות שלך מתי הקו הנ"ל ייפתח, בני דרום הכוונה
ידוע לי מהנהלת הפרויקט שמתבצע מאמץ להביא את
הפרויקט לסיומו ברבעון ראשון של 2013. לא אופתע לגלות אם בסופו של דבר העניין יוסט לכיוון רבעון שני ואולי (פחות, אבל עדיין עלול) אף שלישי של 2013.
 

אורי404

New member
תודה, בועז... גם שם בסוף יקדימו אחרים...

מבט מגשר בן זכאי - מוקדש לאורי404
אח שלי, בוא ותראה מהי המשמעות האמיתית של "תקוע".


בתמונה: מבט צפונה לכיוון תחנת יבנה מזרח. משום מה נזכרתי בפרויקט ההכפלה הדרומית לפני 2007.
תודה, בועז... גם שם בסוף יקדימו אחרים...
אולי גם שם בסוף יקדימו פרוייקטים אחרים במצב 'תקוע' אחר.
 

בועז ל

New member
גשרים במשולש פלשת

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
גשרים במשולש פלשת
בתמונה נראים שני גשרים של הקו החדש המגיע מיבנה מערב. הגשרים חולפים מעל קו אשדוד-יבנה מזרח (הגשר הארוך) ומעל הצלע הצפונית של משולש המסילות. ידידנו רמי, שביקר באחרונה בסביבה, יואיל ויועיל בטובו ללציין בפנינו האם חלה התקדמות כלשהי באתר בהשוואה למועד ביקורו במקום.
 

raminec

New member
יש התקדמות בעיקר

גשרים במשולש פלשת
בתמונה נראים שני גשרים של הקו החדש המגיע מיבנה מערב. הגשרים חולפים מעל קו אשדוד-יבנה מזרח (הגשר הארוך) ומעל הצלע הצפונית של משולש המסילות. ידידנו רמי, שביקר באחרונה בסביבה, יואיל ויועיל בטובו ללציין בפנינו האם חלה התקדמות כלשהי באתר בהשוואה למועד ביקורו במקום.
יש התקדמות בעיקר
במילוי של האדמה ברמפות של הגשרים. אפשר לראות את התמונות מה- 24.3.12 שהעליתי לפורום בקישור המצורף:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=160621533
 

בועז ל

New member
מבט נוסף מגשר בן זכאי

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
מבט נוסף מגשר בן זכאי
המבט נע צפון מערבה וחושף בקצה הימני של התמונה גשר נוסף הסמוך למאגר המים. אפשר להבחין שסוללת העפר המחברת בין שני הגשרים שבתמונה הושלמה למעשה.
 

בועז ל

New member
חזרה מקרוב על הגשרים במשולש פלשת.

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
חזרה מקרוב על הגשרים במשולש פלשת.
הראשון והארוך מביניהם - גשר מחלף הרכבות
 

בועז ל

New member
הגשר השני

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
הגשר השני
הגשר לצלע המשולש הפונה לנמל אשדוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה