שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.
תודה רבה. מרתק כתמיד. שבוע טוב!!!

תמונה אחרונה - מה העלתה הבדיקה?
בדיקת התמונה הקודמת מעברו האחר של כביש 34 העלתה כי: לשלט המבשר על הקמתה של תחנת שדרות (נראה בתמונה),ישנה סוף-סוף משמעות גם בשטח. אז ברוך הבא, מר אטיאס הקבלן, לפרויקט קו אשקלון-ב"ש ובהצלחה!
בבשורה זו, אני חותם את שבתשתיות.
תודה רבה. מרתק כתמיד. שבוע טוב!!!
 

zvir1

New member
תודה רבה כתמיד!

תמונה אחרונה - מה העלתה הבדיקה?
בדיקת התמונה הקודמת מעברו האחר של כביש 34 העלתה כי: לשלט המבשר על הקמתה של תחנת שדרות (נראה בתמונה),ישנה סוף-סוף משמעות גם בשטח. אז ברוך הבא, מר אטיאס הקבלן, לפרויקט קו אשקלון-ב"ש ובהצלחה!
בבשורה זו, אני חותם את שבתשתיות.
תודה רבה כתמיד!
 

tanj

New member
תודה על עוד סקירה מעניינת

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
תודה על עוד סקירה מעניינת
כל מה שנשאר זה להרים עינינו צפונה...
 
אוטובוס של ויאוליה לשעבר

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
אוטובוס של ויאוליה לשעבר
 
שוב תודה רבה בועז!

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
שוב תודה רבה בועז!
 

ניקולאי

New member
רבה בועז!

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
רבה בועז!
 

amit1270

New member
תודה רבה על הדיווח, איחולי הצלחה לשת"פ הצפוני

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
תודה רבה על הדיווח, איחולי הצלחה לשת"פ הצפוני
 

easylivin

New member


שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה!

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
תודה רבה!
 

mauzer

New member
תודה בועז

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
תודה בועז
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה