שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
אני חושב שהתבלבלת

סיכום סטאטוס הנחת מסילות
מיד לאחר תחנת שדרות נמשך רצף המסילות. מק"מ 12 ועד ק"מ 21.4 נמצאות המסילות במצב סופי. ע"מ להשלים את הנחת המסילות עד לתחנת שדרות יש להניח עוד כ-2.9 ק"מ של מסילה כפולה ע"פ החלוקה הבאה: 600 מ' בגשר נחל השקמה ומצדיו, 1.3 ק"מ בתוך החפיר וק"מ נוסף מגשר נחל בוהו ועד לתחנת נתיבות.
אני חושב שהתבלבלת
רשמת: "ע"מ להשלים את הנחת המסילות עד לתחנת שדרות יש להניח עוד כ..."
צ"ל תחנת נתיבות.
 

בועז ל

New member


אני חושב שהתבלבלת
רשמת: "ע"מ להשלים את הנחת המסילות עד לתחנת שדרות יש להניח עוד כ..."
צ"ל תחנת נתיבות.
 

בועז ל

New member
הפסקה.

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
הפסקה.
השרשור יחודש מחר אי"
עם תמונות ממבנה התחנה בשדרות ומספר תמונות מהעבודות המתבצעות בתוואי הדרומי. סמוך לאשל הנשיא.
 

ניקולאי

New member
Thank you!

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
Thank you!
 
צפון ים המלח, לפי הנוף

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
צפון ים המלח, לפי הנוף
קומראן?
ותודה על ראשון תשתיות.
 

S o l l y

New member


שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
 

בועז ל

New member
תחנת שדרות

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
תחנת שדרות
ממשיכים עם שבתשתיות, שבקצב הזה יסתיים ככל הנראה בשבת...

מבנה תחנת שדרות מתקדם לא רע. יש לנו כבר תקרה.
 

בועז ל

New member
מבט לחזית התחנה

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
מבט לחזית התחנה
בינתיים אין יותר מדי מה להראות, לכן מיד נתעופף לקטע הדרומי של הקו: סביבת אשל הנשיא.
 

בועז ל

New member
בביצוע "אשטרום"

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
בביצוע "אשטרום"
30 ק"מ מאורך הקו, בקטע שבין מחלף הרכבות בצומת גורל לנתיבות, יבוצעו ע"י חברת "אשטרום". העבודות על הקטע הולכות ומתעבות בהדרגה. בשלב זה מדובר במספר ק"מ, סמוך לאשל הנשיא, בהם מתבצעות עבודות עפר. בנוסף, מתבצעות עבודות במחלף הרכבות בגורל ובהן מוקם גשר רכבת מעל נחל כרכור. גשר זה צמוד לקומפלקס הגשרים שבמקום וישמש את הרכבות שכיוון נסיעתן מבאר שבע לאשקלון.

בתמונה: קטע מהתוואי, סמוך לאשל הנשיא. באופק: אופקים.
 

בועז ל

New member
אופי התוואי

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
אופי התוואי
שטח התוואי הכלוא בין אשל הנשיא לאופקים גלי ובו ואדיות וערוצי נחלים. אופי זה של התוואי מביא בעקבותיו גשרים, מעבירי מים ואלמנטים מבטון. הבולט שביניהם צומח בימים אלה סמוך לאשל הנשיא והנו גשר A2.1
גשר זה מסתמן כאובייקט המרשים ביותר במכרז של "אשטרום", אך ע"מ שאוכל לקבוע זאת בוודאות, אצטרך לארגן סיור מקצועי במקום עם הנהלת הפרויקט.
דודו
: אפשר לבנות על הצטרפותך?
 

בועז ל

New member
גשר A2.1

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
גשר A2.1
את גשר A2.1 ניתן לראות מכביש 25 שמעליו הוא עתיד לחלוף.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
****
 

בועז ל

New member
סוללת הגשר

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
סוללת הגשר
צמודה לכביש 25.
 

בועז ל

New member
מידע חדש בעניין היתר הבנייה של תחנת נתיבות

שבתשתיות
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים והיקרים, ואנא מכם: העמידו פנים שהיום שבת ולא יום א' המנחוס

לאחר הסקירה השנתית מ-A1, אנו חוזרים לשגרה ולבִּיצה המקומית ברמלה, נתיבות ובית שמש. את זאת נעשה קודם שנבקר בקו אשקלון-ב"ש.

כהרגלנו, את הדרך לאתרי העבודה נעבור עם מצרך החובה לכל שבתשתיות: האוטובוס של אנדי, שאני מצפה לשמוע מכם היכן צולם הברנש.
מידע חדש בעניין היתר הבנייה של תחנת נתיבות
רבות נכתב כאן על האיוולת שבהחלטה להפריד את תחנות הרכבת שדרות, נתיבות ואופקים, מהפרויקט הלאומי ולהעבירן בהליך היתר בנייה.
מבדיקה שערכתי עולה תמונת מצב עגומה ביחס לתחנת נתיבות. תחנת הרכבת תוכננה בסטייה של 15 עד 20 מ' ונמצאת על שני גושים. ע"מ לפתור את הבעיה קיימים שני פתרונות אפשריים: האחד - הזזת מבנה התחנה שיגרור בעקבותיו תכנון מחדש, שהיקפו טרם ברור. השני - הליך ביורוקרטי שבו יעורב מנהל מקרקעי ישראל ובמסגרתו תתבצע חלוקה ו/או איחוד של הגושים. נשמע פשוט, לא? אלא שהליך זה אינו פשוט כלל ועיקר וכבר הספקתי לשמוע על מקרים בהם נפתרו מקרים דומים רק כעבור מס' שנים. עוד ידוע לי כי ראש עיריית נתיבות, מסיבות שעדיין אינן ברורות לי, מערים קשיים על מתן ההיתר. אדגיש כי עדיין חסרים לי מספר פרטים ע"מ לקבוע על מי חלה האחריות לתכנון מיקומה השגוי של התחנה (קיימות מס' אפשרויות), אך אני מאוד מקווה שאין בפנינו מקרה נוסף בו הרכבת והציבור נסחטים ונדרשים לממן את מאווייו של פוליטיקאי מקומי ע"מ שזה יואיל בטובו להפשיר את הפרויקט הלאומי.
 

amit1270

New member
אנ בעד להזיז את מבנה התחנה...

מידע חדש בעניין היתר הבנייה של תחנת נתיבות
רבות נכתב כאן על האיוולת שבהחלטה להפריד את תחנות הרכבת שדרות, נתיבות ואופקים, מהפרויקט הלאומי ולהעבירן בהליך היתר בנייה.
מבדיקה שערכתי עולה תמונת מצב עגומה ביחס לתחנת נתיבות. תחנת הרכבת תוכננה בסטייה של 15 עד 20 מ' ונמצאת על שני גושים. ע"מ לפתור את הבעיה קיימים שני פתרונות אפשריים: האחד - הזזת מבנה התחנה שיגרור בעקבותיו תכנון מחדש, שהיקפו טרם ברור. השני - הליך ביורוקרטי שבו יעורב מנהל מקרקעי ישראל ובמסגרתו תתבצע חלוקה ו/או איחוד של הגושים. נשמע פשוט, לא? אלא שהליך זה אינו פשוט כלל ועיקר וכבר הספקתי לשמוע על מקרים בהם נפתרו מקרים דומים רק כעבור מס' שנים. עוד ידוע לי כי ראש עיריית נתיבות, מסיבות שעדיין אינן ברורות לי, מערים קשיים על מתן ההיתר. אדגיש כי עדיין חסרים לי מספר פרטים ע"מ לקבוע על מי חלה האחריות לתכנון מיקומה השגוי של התחנה (קיימות מס' אפשרויות), אך אני מאוד מקווה שאין בפנינו מקרה נוסף בו הרכבת והציבור נסחטים ונדרשים לממן את מאווייו של פוליטיקאי מקומי ע"מ שזה יואיל בטובו להפשיר את הפרויקט הלאומי.
אנ בעד להזיז את מבנה התחנה...
למיקום קצת יותר מרכזי, כפי שתוכנן במקור!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה