שבת שלום ולהתראות

שבת שלום ולהתראות../images/Emo24.gif

לכל חברי הפורום החברתי באשר הם, לצערינו לאור פעילותו הנמוכה של הפורום החברתי, הוחלט ע"י תפוז אנשים בתיאום איתי, לאחד את הפורומים בימים הקרובים. לכן מעתה ניתנת לכם האפשרות לכתוב בפורום הכללי גם את ההודעות החברתיות.
לכולכם על הכל
לתפוז על העזרה בהקמתו של הפורום....ועל התמיכה.
 
אני מאמינה שגם בתיאום איתך

אך שמרת על דממת אלחוט...האוקראיינים/ות היו יותר מעניינים/ות
בכל מצב
אישית על שהיית מנהל אחלה וכן גם להלנה היקרה.
 
לפורום החברתי היקר שלי

תודה על שנים נפלאות שהעברתי כאן, על חברים מדהימים שהיה לי העונג להכיר , לצחוקים ולשטויות שעשינו כאן ואשר השכיחו מאיתנו לרגע את עניין הטוראט. באופן אישי יהיה לי קשה המעבר החד לפורום הכללי (לא נראה לי מתאים לשם....) בכל אופן תודה ענקית למנהלים היקרים גיל,הלנה , תיקי וזיו.
 
../images/Emo6.gif מה הקשר?

אני לא אמרתי שאין לי עכשיו איפה לשתף בדברים אישיים.... אני אומרת שזה נראה לי לא מתאים לעשות צחוקים ושטויות בפורום הכללי !
 

שביק

New member
דעתי כדעת אלמונית פלונית.לפורום החברתי יש את

הייעוד שלו ו"הטעם" שלו, שהרי לשם כך הוא הוקם. מבחינתי - חבל! שיהיה יום יותר מוצלח לכולנו. משביק
 
אני מבינה - אבל ההצעה הזו הגיעה

מתפוז ולא ממני אני דווקא חושבת שהפורום החברתי נחוץ אבל מה לעשות שאני לא מנהלת הפורומים ובואו נאמר כך "החליטו" בשבילנו מלמעלה.
 
../images/Emo41.gif סגירת הפורום

נוכח רמת הפעילות הנמוכה הוחלט לסגור את הפורום ולאחדו עם פורום תסמונת טוראט. אנו מודים למנהלים על ההשקעה והמסירות. המשך גלישה נעימה ב
אנשים
 
הפורום נושם את נשמותיו האחרונות ..

היה טוב וטוב שהיה
להתראות בניהול הפורום הבא .....
 
חבל!

אולי תחשבו שנית הרי היו כאן ימים גדושים בפעילות חברתית, הפורום הכללי זקוק לרמת רצינות ולא לצחוקים או אמירות של בוקר טוב ולילה טוב ומזל"ט למיניהם. חבל שהודעות חשובות באמת ילכו לאיבוד בגלל החיבור בין שני הפורומים. וגיל בהצלחה בניהול הפורום הבא !
 
אלמונית .. תגידי את האמת ..

עכשיו כשהפורום ממש שניות ספורות לפני סגירתו ... איך הייתי בתור מנהל ?????
 
היית ועדיין נשארת מנהל קולי וחבר נפלא

|ואני זוכרת לך יותר את התקופות הטובות שהיו כאן עת הוצאת יחד עם אבי וזיו את הדפקטון המהולל, עת השתעשענו עם יעקב וצחקנו על הגמדטיקים. לא אשכח את החידונים שפעם אחת גם ניצחתי וזכיתי בכתבי עת. את הבדיחות הרבות , את פרשת השבוע . גם נהנתי מברכות המזל"ט והבוקר טוב ולילה טוב וכמובן הורדת השירים לכאן. אני באמת באמת אתגעגע לפורום היקר הזה. ותודה רבה שהענקתם לי את הצבע האדום כאן ונתתם לי להתבטא כמו שאני אוהבת. אין ספק הפורום הזה השכיח ממני הרבה פעמים את הטוראט. ולסיום גיל ,הלנה ותיקי וזיו קבלו
 
למעלה