שבת שלום לכולם, kreuter acid כתבתי

אנפה2

New member
שבת שלום לכולם, kreuter acid כתבתי

לך מסר, ולא ענית לי אולי לא קיבלת ?. השמיעה אצל אמא ירדה מאוד, המכשיר לא מתנהל תחת ידיה כמו שצריך, כך אמרו לי בחברה "מהלב" יכול להיות שהם צודקים והיא לא מטעינה אותו, האם כדאי לשתף את המטפלות או האחיות בבית האבות, האם זה מתפקידם לדאוג שתתחזק נכון את המכשיר. מדובר על לשים לב שתסגור אותו ותטעין אותו בשעות שהמכשיר לא בשימוש.
 

גנגי

New member
בכל עניין ודבר

רצוי וכדאי לערב את צוות בית האבות. הם יכולים לעזור וזה גם מתפקידם לעשות זאת. באופן עקרוני, אני ממליצה לשמור עם הצוות על יחסים טובים ורוח טובה, לא לבוא בטענות אלא לבקש עזרה כשצריך, להודות על שיתוף הפעולה ולא לראות דברים כמובנים מאליהם. הצוות הוא האנשים הקרובים ביותר להורים שלנו - חשוב מאוד שהם יידעו שאנחנו מעריכים אותם ונותנים בהם אמון. דברי עם המטפלות והאחיות, סכמי איתן מי אחראי למכשיר ולהטענתו, ותראי אם מעכשיו הכול הולך כמו שצריך, אם הן שוכחות תזכיר להן, אבל אל תכעסי עליהן. קורה, גם לנו זה קורה, לא? (-;
 

אנפה2

New member
שאלתי משאלה מכיוון שזה לא מובן מאליו,

פשוט לא רציתי להכביד עליהם, הם עושים עבודת קודש, מחבקים ומנשקים את הזקנים, אמי אמרה שמזמן לא הרגישה כמו ילדה מפונקת ואהובה, עכשיו היא מרגישה זאת בזכות המטפלות ובזכות הטיפול שלנו, המשפחה. הברתי לה מחו"ל מתנות ששמחו אותה, דיסקמן עם דיסקים של בובי דארין (זוכרו) היא מתה עליו, ועוד כל מיני זמרים מהעבר שהיא אוהבת, הבאתי לה סוודר ג'קט יפיפה, הבאתי לה בושם דיון , אודם, ועוד כל מיני קשקושים, רק שלא יגנבו לה את זה שם, כי גם בזה כבר נתקלתי. בהעדרי היתה לאמא יום הולדת, הגיעו בנותי , אחותי , חלק מילדי אחותי, כמה נינים , עם פיצות עוגות, שתיה קלה, מתנות וחגגו לה יום הולדת שכל בית האבות עמד על הרגליים מהמסירות של המשפחה. חינכתי אותם טוב אההה.
 
למעלה