שבת שלום לכולנו

שבת שלום לכולנו ../images/Emo140.gif

אמרו שהולכת להיות שבת קרה במיוחד, אז סוף סוף הצלחתי לגרום לאיש המזגנים (האדם הכי מבוקש בעיר, כמעט) להגיע ולתקן את המזגן הסורר ועכשיו כבר חם ונעים בבית. בעוד שעה וחצי בערך הגדולה מופיעה עם הנבחרת שבה היא משתתפת בטקס חנוכת מגרש הכדורגל העירוני, אז אני הולכת להתלבש טוב ולעודד אותה ואת החברים שלה.
בערב אנחנו נוסעים לחמותי (שהבטיחה שתחמם טוב את הבית כבר מעכשיו, אחרת אני הופכת לארטיק אצלה). העדשים, החומוס, החיטה והשעועית כבר מושרים ומוכנים לחמין שאעשה בערב. יש לי ערימת גיהוץ, שבטח אקדיש לה זמן מחר (מגהץ אדים מחמם...), בין תרגום פרק אחד למשנהו. זהו, החלטתי שמחר אני נשארת בפיג'מה. לא הולכת לשום מקום. לא מוציאה את האף מהבית. מכינה קנקן תה ונהנית מהחום של הבית.
 

שרונית28

New member
שבת שלום אני מקווה שהשבת הזו אוכל

לסיים עם כל הר הכביסה שהצטבר כאן בסלסלה.
 

הילהל

New member
שבת שלום

פותחים את השבת עם יונתן חולה (נראה לי שהוירוסון שלי עבר אליו) ומקווים לטוב התנורים עובדים, הבית נקי, המקרר מלא (אני הולכת על מוקפצ-סינים) מחכים שהגבר יסגור את היום כדי להרגיש ממש שבת
 

lilend

New member
שבת שלום!

אנחנו מסתגרים בבית בלית ברירה- הבת הגדולה שלי עם דלקת ריאות. הערב ההורים שלי מגיעים אלינו עם ארוחת ערב (כדי לחסוך לנו את היציאה עם הבת החולה ועם תינוקת בת חודש וחצי בקור הזה). מקווה שתעבור שבת נעימה.
 
למעלה