שוב שלום, ותתחדשו! וראשית התנצלות

two baby

New member
שוב שלום, ותתחדשו! וראשית התנצלות

על שאני רק קופצת פעם ב... ולא כל כך עונה או עוזרת לאחרות, רק מבקשת עזרה. אני פשוט חדשה כל כך בנושא בעיות פוריות, שאין לי מה לספר. לעומת זאת, לחוצה כל כך, שיש לי מה לשאול. הבטא שלי המשיכה לעלות. (זוכרות? רמות מאד נמוכות, 27 עלה ל- 56 ירד ל- 32 ואז עלה ל 113) עכשיו בבדיקה אחרונה הבטא עלה שוב. הרמות מאד נמוכות. אני 6 שבועות ממחזור אחרון ובאמצע גם היה לי דימום כבד. אתמול עשו לי אולטרהסאונד. לא ראו כלום, לא ברחם ולא מחוצה לו. נראתה רק ציסטה בקוטר 4 ס"מ בשחלה. הרופא אומר בבטחה שזה לא! הריון תקין והוא יסתיים כך או אחרת. בינתיים לא מתערבים. ממשיכים במעקב הבטא מורט העצבים הזה. אם יהיו לי כאבים, אני צריכה לרוץ להיבדק. אם הבטא לא תרד לבד מתישהו (יכול להיות גם שבועות) יתערבו, בתנאי שיראו משהו. ואני מרוטת עצבים. כל הלחכות הזה. בינתיים יכולתי להספיק לנסות שוב בשני מחזורים. ונוסף על כל זה, אנחנו אמורים ליסוע לחו"ל בעוד שבוע. נסיעה שתוכננה הרבה לפני שכל הבלגן הזה התחיל. הילדה מחכה לזה בקוצר רוח. שכחתי לשאול את הרופא. נראה לכם שאני יכולה ליסוע? לי יש הרגשה שלא. אבל איך לאכזב אותה?
 

שחר חדש

New member
בייבי, הודעתי המשוחזרת

מישהו כבר הספיק להשמיד את הודעתי (כמה בוגר מצדם...). ובכן, מה שכתבתי הוא שעברתי את אותו התהליך בדיוק. וכי סביר שהבטא תימוג לה מעצמה בעוד שבוע שבועיים. לדעתי את ח י י ב ת להתייעץ עם הרופא שלך - תתקשרי אליו - אל תחששי מלהטריד, זה מספיק חשוב. יתכן והוא ירצה שתשארי בהשגחה (קרי, בארץ) - תמיד יש חשש שאולי, חס וכרפס, זה הריון מחוץ לרחם (ואי אפשר לראות את זה באוטרסאונד בחלק מהמקרים), ואת צריכה להיות פה אם יתפתח משהו בכיוון לא רצוי. תחושת בטן? זה לא נורא. ברמות כאלה נמוכות של בטא... שחר.
 

לימור1

New member
היי בייבי

לי הייתה ביטא שעלתה ועלתה באופן ´תקין´ רק שהעובר לא התפתח, כפי שכתבתי קודם. החזיקו אותי במשך שבוע בבית חולים כיוון שחששו להריון מחוץ לרחם. אני מניחה שבימים הקרובים הביטא תתחיל לרדת בעצמה. קשה לי להאמין שהרופאים יתנו לך לנסוע אם הביטא לא תרד, כיוון שהחשש להריון מחוץ לרחם תמיד קיים במקרה כזה. אגב, לי לא היה הריון מחוץ לרחם, פשוט שרידים של שלושה עוברים שהוחזרו ולא התפתחו באופן תקין. קרוב לוודאי שאם אין לך כאבים, זה גם המצב אצלך. אבל כידוע, במצב כזה אסור לקחת סיכון. בכמה דקות, את צריכה להגיע לבית חולים, כיוון שהסכנה בהריון מחוץ לרחם היא מאוד גדולה אם קורה משהו, חס וחלילה.
 
למעלה