שוב שלום לכולכם..

karnushit

New member
שוב שלום לכולכם..

רציתי לדעת אם יש למישהו ממכם ניסיון בהעברת קונטיינר לארה"ב. כמה זה עולה לנו??? האם כדאי?? תודה רבה לכולם!
 

Galit L

New member
קונטיינר

זה תלוי בכמות הדברים ולאן. אני ביררתי לפני כחצי שנה בערך וזה עלה בסביבות 5,500$ דולר על קונטיינר קטן לכיוון קולורדו. בכל אופן יש המון חברות ואפשר לקבל הצעות מחיר. הם באים, רואים מה אתם אמורים להעביר ולפי זה הם נותנים הערכת מחיר.
 

karnushit

New member
מה זה קונטיינר קטן??

אפשר להכניס תכולת דירה בלי מוצרי החשמל???
 

Galit L

New member
כן

גודל הקונטיינר להערכתי נקבע לפי משקל. אבל כשאני ביררתי אמרו לי שבשביל תכולה ללא מוצרי חשמל מספיק קונטיינר קטן. דרך אגב בשביל סכום "פעוט" של 5,500$ את מרהטת יופי של בית. לא תמיד משתלם לקחת ציוד מהבית.
 

karnushit

New member
וואאוו זה ממש הרבה כסף

עכשיו שאני חושבת על זה.. נראה לי שנרד מעניין הקונטיינר..תודה רבה על עזרתך!!!
 

roy269

New member
קונטיינר נקבע לפי הנפח שלו!!

ולא לפי המשקל קונטיינר קטן זה קונטיינר בנפח של 1000 פיט מעוקב ניתן להעביר בו תכולה מלאה של בית ממוצע ריהוט, ומוצרי חשמל - שלא יהיה שימוש בהם כאן בגלל התאמות מתח העלות בערך 5000$ לא כולל ביטוח וזה כולל שירות דלת לדלת כלומר באים אליך הביתה אורזים וכאן פורקים בבית מנסיוני - הרבה יותר זול לרכוש הכל כאן מה גם שגודל הריהוט מהארץ לא תמיד מתאים לגודל החדרים כאן שבדר"כ הרבה יותר גדולים
 
משלוחי תכולה

שלום קרן, אנחנו שלחנו אך ורק את תכולת הבית ללא רהיאים ומוצרי חשמל גדולים. כלומר כל המצעים, מגבות, ביגוד, הנעלה, מטבח עמוס, שמיכות, כריות, כלי אוכל, סירים, קישוטים, תמונות, ענייני מחשב, המון ספרים, כמה מאות דיסקים וכו´. המשלוח היה כ-4 מטר מעוקב (משלוח ימי על פי נפח) לאפסטייט ניו יורק כולל אריזה אצלי בבית בישראל ופריקה בבית כאן, ושילמנו כ-$1,000 על הכל כולל ביטוח. זה לקח כחמישה שבועות מיום שזה עזב את הארץ עד שהגיע לכאן. את הבית כאן ריהטנו מחדש כי ממש לא היה שווה לשלוח את הרהיטים. קנינו את רוב הדברים ב-IKEA וחסכנו לא מעט. את הרהיטים היקרים שהיו לנו בארץ מכרנו וכיסינו את הריהוט כאן עם קצת עודף.
 

שטיבלמן

New member
שאלות

עדי, תוכלי בבקשה להזכיר עם איזו חברה עבדתם? האם המשלוח הגיע עד הבית? הם סיפקו את הקרטונים? האם היתה לכם כתובת מדוייקת להגיד להם לאן לשלוח? או שהגעתם, מצאתם דירה, ואז עידכנתם את החברה לגבי הכתובת המדוייקת (בזמן שהחבילות היו כבר באוניה)? תודה.
 
אז ככה

החברה איתה שלחנו את המטען היתה TDY ישראל. המשלוח אכן הגיע עד הבית (ארבע וחצי שעות ברכב מניו יורק...), יש שתי אפשרויות שימו לב: door to door - כולל ממש הכנסה של הקרטונים אליכם הביתה curbside - עד הכביש הקרוב ביותר המוביל לבית (הם פורקים על הכביש/מדרכה) הדירה הראשונה שלנו היתה קומה שלישית בלי מעלית רחוקה מהחניה הקרובה אז שימו לב, מזל שהתעקשתי על door to door. כן, הם סיפקו את הקרטונים ואת כל חומרי האריזה כולל ניילון בועות וניירות מיוחדים לארוז את כלי המטבח השבירים. לא, לא היתה לנו כתובת וגם לא מספר טלפון. נתתי מספר טלפון בארץ ומספר של חברים כאן ועדכנו אותם לאחר שהגעתי הנה, כשבועיים וחצי אחרי שהמשלוח יצא. הייתי צריכה להתקשר כמה פעמים לסניף בניו יורק כדי לתאם את ההובלה וכו´ אבל זה היה באמת בסדר. מקווה שזה עוזר,
 
למעלה