שוטר מס' 11 עזב לחו"ל

Queenati

New member
שוטר מס' 11 עזב לחו"ל

בעקבות הפרשה אמש - המביכה...והמיותרת, החלטתי להחליף לקובי מספר ועכשיו הוא מספר 9. אם שואלים איפה שוטר 9 - תענו שהוא עזב - לחו"ל!!!
 

BlogTV Police9

New member
כמו שענת כתבה שוטר 11 עזב לחו"ל

מהיום אני שוטר מספר 9 ולא 11 אם מישהו שואל על מספר 11 אתם אומרים הוא עזה לחו"ל ולכן נאלץ לעזוב את הבלוגים. בתודה מראש קובי
 

BlogTV Police38

New member
אבל ברצינות

זה נראה לי טעות קשה בספין קונטרול, וביחסי ציבור. מה הצופים ילמדו מזה? שניתן ללחוץ על השוטרים. אולי מה שצריך לעשות זה רוטציה של המספרים, ככה שאי אפשר יהיה לזהות את השוטר לאורך זמן לפי המספר.
 

BlogTV Police38

New member
או במילים אחרות

צריך להחזיר מישהו שיהיה שוטר 11 ויפגין נוכחות עד שהסערה תעבור.
 

BlogTV Police9

New member
אין להחזיר שוטר 11 כרגע מאחר ויהיה

בלאגן כי הכותבים יודעים כבר ששוטר 11 הוא קובי מב"ש כי דאגו לחשוף אותי בפני הציבור.
 

BlogTV Police38

New member
כמובן שאם

שוטר 11 החדש יהיה דני מטבריה, אז ממש לא ישנה לו מה אנשים חושבים...
 

BlogTV Police24

New member
../images/Emo18.gif פוליסים שעזבו יודעים הכל!

פנה אלי אתמול גם בפרטי וגם במסנג'ר "רועי המתוק" אמר לי שהוא סמוי והוא במשמרת במקום פוליס 17 ושאני אבוא לעשות סדר באיזה חדר... שלא היה בו משהו מיוחד... היה נראה לי מוזר ודיברתי עם גילי שאמרה שהוא הועף... לא מאשים אף אחד ! אבל הפוליסים שהועזבו יודעים את השמות של כולנו... וכדאי לפרסם פה איפה שהוא או לשלוח במיילים רשימה של מי שפרש... ונראה לי גם ש INVISABLE MODE גורף לכולם יכול לפתור חלק גדול מהבעיה....
 

Queenati

New member
חשיפת פרטי שוטר

ישנם שוטרים אשר מעבירים - ובתום לב - יותר מידי מידע לגולשים. כמו למשל מידע על חסימת חדרים, או פרטי שוטרים למיניהם וידוע לי שזה קורה ואני יודעת גם מי חושף, אפילו שזה נעשה בתום לב. דבר זה אינו מקובל, מאותה סיבה שאותו גורם לא היה רוצה שפרטיו שלו יחשפו. צריך לשמור על מידה של לויאליות. ומי שלא ממשיך איתנו - גם לנו בסה"כ יש את הפרטים שלו אבל מהוגנות, לא נעשה עם זה כלום. אני מבקשת מכולם, נא לא לחשוף פרטים, נא לא להסביר לאנשים ולהעביר להם מידע שהם לא צריכים, גם לא ש"לדעתי אסור לשדר שידור X או Y כי זה לא מעניינם ואם כן, נציגי תפוז יענו להם כראוי בפורום הבלוג.
 
למעלה