שחזור טיוטות בבלוגר

juli1974

New member
שחזור טיוטות בבלוגר

להנהלת הפורום שלום בבלוג שלי שהושחט לא שוחזרו מאות טיוטות מושקעות עם טיולים משפחתיים לחו"ל שחשובים לי מאוד. מצאתי איש מקצוע שמוכן לשחזר לי אותם בתשלום. הוא צריך גישה לשרתים של תפוז. מבקשת לקבל אישור לשרתים. איש מקצוע הזה יכול לעזור לעוד בלוגרים שטיוטות חשובות להם. אודה לתשובתכם בהקדם יולי
 
אני ממש אופתע

אם יתנו לך גישה לשרתים של תפוז, יש שם ים מידע של גולשים אחרים שאין להם רשות לחשוף בפנייך. זה יפתח פתח לעשרות תביעות של פגיעה בפרטיות מעבר לכל מה שהם בטח יצטרכו להתמודד איתו בגלל כל המידע שהם גם ככה איבדו. &nbsp גם אם במקרה יחליטו לתת לך גישה, אני בספק שמתכנת חיצוני שמעולם לא ראה את בסיס הנתונים יצליח בדרך פלא לשחזר חומר שכנראה נדרס. זה לא שהחומר קיים על השרת והם לא נותנים גישה אליו, זה שהוא ככל הנראה נדרס וכבר לא קיים בשום מקום על השרת. אם מישהו הבטיח לך שהוא יכול לשחזר את החומר אם תתני לו גישה לשרתים מבלי שהוא בדק את בסיס הנתונים, אני הייתי לוקח את זה בערבון מאוד מאוד מוגבל ומניח שיש לו מטרה אחרת לרצות גישה לשרת. או לכל הפחות מניח שהוא חושב שהתוכן עדיין קיים שם, מה שאינו נכון במקרה הזה לפי מה שתואר - זה לא שמציגים תוכן לא נכון, זה שהתוכן הנכון נדרס ונמחק ע"י התוכן הלא נכון.
 

juli1974

New member
אפשר לקשר בין מתכנת חיצוני לתפוז

מתחנת חיצוני יכול לשחזר את הטיוטות במידה ותהיה לו גישה לשרת של תפוז. לצורך זה אני יכולה להעביר פרטים שלו לתפוז והוא יכול לעזור לאנשי תפוז לשחזר את הטיוטות. עד היום לא נעשה מאמץ בשחזור טיוטות והדבר הזה אפשרי.
 

juli1974

New member
וכן חומר קיים על השרתים!

אחרת כיצד כל אחד קבל קבצים עם הפוסטים שלו????!!! פשוט צריך לשלם לאיש מקצוע לשחזור החומר בצורה הטובה..זה הכל
 

RainBird

New member
אני אחד הבלוגים הראשונים שנפגעו
וטרם קיבלתי שום דבר.
 
אופטימיות זה נחמד

אני לא רוצה לפוצץ לך את הבועה, אבל החומר ששוחזר ונשלח לגולשים הוא חלקי והוא לוקט ממקורות חיצוניים ששמרו את התוכן כמו למשל google cache או web archive. שני הכלים האלה סורקים את הרשת בתדירות גבוהה יחסית, ושומרים את המידע על השרתים שלהם (גוגל קאש שומר רק באופן זמני עד הסריקה הבאה של גוגל. ארכיון האינטרנט סורק הרבה פחות דפים ולא בהכרח שומר הכל, אבל את מה שהוא כן שומר, הוא לא מוחק). &nbsp הקבצים שנשלחו לא נלקחו מהשרתים של תפוז כי המידע פשוט לא קיים שם יותר. הוא נדרס. הטיוטות לא היו נגישות לכלים האלה כי הן לא הופיעו לכלל הגולשים אלא רק למי שהיה לו שם משתמש וסיסמה. ולכן אין מאיפה לשחזר אותן (הגיבוי האחרון על השרתים של תפוז היה ב 2018) מה שנכתב אחרי, אין לו גיבוי ואם זה נדרס אז זה לא קיים יותר. &nbsp ולכן כמו שכתבתי, אני בספק שמתכנת מחוץ לתפוז יוכל לשחזר את החומר. ואני עוד יותר בספק שיתנו למי שאינו עובד שלהם גישה לשרתים. &nbsp אני מאוד מקווה שאני טועה ואת צודקת ויתגלה פתאום שהתוכן כן קיים איפשהו, אבל זה לא סביר ואני לא הייתי רוצה שמישהו יבטיח לך שהוא יכול לשחזר ואז יאכזב. מציע לך לקחת את הטענה שהחומר ניתן לשחזור בערבון מאוד מאוד מאוד מוגבל.
 

juli1974

New member
לא מדויק

תפוז שלחו לי את כל החומר עד 10.2018 (היו שם גם לא מעט טיוטות חשובות שאני רוצה לשחזר) וגם חומר מ10.2018 שלא הופיע במנועי חיפוש שם ניסיתי למצוא בעצמי מתחנת מבחוץ הציע את עזרתו היות ומתפוז לא קבלתי שום מענה וטיוטות חשובות לי מאוד. חלקן מאוד מושקעות עם תמונות
 
כמו שאמרתי

היה להם גיבוי מ 2018. מה שנכתב עד אז היה מגובה ולכן יכלו לשלוח לך את זה (גם טיוטות). כל מה שנכתב אחרי ונדרס, אין גיבוי. לא קיים בשרתים. ואם מדובר בטיוטות, גם לא קיים בשום מקום אחר. אני אשמח אם יתברר שאני טועה אבל זה מה שהבנתי מכל מה שנאמר כאן.
 
למעלה