Kiapicanto1000
Active member
מוג"ז = מומר לגז (גפ"מ)
נהגתי 35000 ק"מ בשנה האחרונה.
הרכב מומר לגפ"מ ומיכל הגז בנפח 80 ליטר. גליל פלדה גדול וכבד שממלא את מרבית הבגאג'.
הצמיגים האחוריים נשחקים בהתאם.
בעבר התקנתי הנקוק, פירלי, גודייר, כולם נשחקו מהר גם מאחור.
הפעם שיניתי גישה: בתמורה ל580שח, התקנתי רביעית צמיגים סיניים פשוטים (הגם שהטכנולוגיה הא-סימטרית מתברר, הגיעה גם לסין).
ברור לי שבעוד שנה אחליף את כולם:
הנסועה המוגזם מכלה את הקדמיים המניעים והציר האחורי הידוע לשימצה + ההמרה לגפ"מ מכחידה גם את האחוריים הפסיביים.
ברכב אני נוהג לבד.
הצמיגים הללו פשוטים מאד. לחץ אויר מקסימלי הרשום עליהם 40.
כמה כדאי למלא אם הנוחות והרכות אינם חשובים לי כלל. אני נוהג מהר. הרבה בינעירוני והרבה סיבובים צפופים מהירים בסביבה הררית. מה שחשוב לי היא אחיזה, יציבות, אורך חיי הצמיג וצריכת דלק
שאלה נוספת: האם יש מה לעשות עם מה שנקרא בעיית הציר האחורי?
נהגתי 35000 ק"מ בשנה האחרונה.
הרכב מומר לגפ"מ ומיכל הגז בנפח 80 ליטר. גליל פלדה גדול וכבד שממלא את מרבית הבגאג'.
הצמיגים האחוריים נשחקים בהתאם.
בעבר התקנתי הנקוק, פירלי, גודייר, כולם נשחקו מהר גם מאחור.
הפעם שיניתי גישה: בתמורה ל580שח, התקנתי רביעית צמיגים סיניים פשוטים (הגם שהטכנולוגיה הא-סימטרית מתברר, הגיעה גם לסין).
ברור לי שבעוד שנה אחליף את כולם:
הנסועה המוגזם מכלה את הקדמיים המניעים והציר האחורי הידוע לשימצה + ההמרה לגפ"מ מכחידה גם את האחוריים הפסיביים.
ברכב אני נוהג לבד.
הצמיגים הללו פשוטים מאד. לחץ אויר מקסימלי הרשום עליהם 40.
כמה כדאי למלא אם הנוחות והרכות אינם חשובים לי כלל. אני נוהג מהר. הרבה בינעירוני והרבה סיבובים צפופים מהירים בסביבה הררית. מה שחשוב לי היא אחיזה, יציבות, אורך חיי הצמיג וצריכת דלק
שאלה נוספת: האם יש מה לעשות עם מה שנקרא בעיית הציר האחורי?