שיא האתר החדש בפרפרים - 15880

kd78

New member
שיא האתר החדש בפרפרים - 15880

לא שמישהו נכנס בכלל לפורום הזה בזמן האחרון, אבל שיהיה, אני אכתוב בכל זאת. הערב נשבר שיא האתר בפרפרים, לאחר כחצי שנה, ובכך קטע רצף של 22 נצחונות (במשך שלושה חודשים) שלי בטורנירים המתמלאים. כל תוצאה שאי-פעם הישגתי במשחק הזה (ולהוציא ניצול חד-פעמי של באג ידוע בליצנים, שגם לא השפיע על שום דבר, גם בכל משחק אחר), היתה הוגנת. ההתקדמות בתוצאות שלי היתה הדרגתית ובמשחקים טובים הן די עקביות באזור ה-13500-14500 (ופעמיים קצת יותר מהקצה העליון הזה). לאחרונה יש עוד שניים-שלושה שחקנים שמשפרים את תוצאותיהם בהדרגה ועברו 13500, מה שבהחלט הוסיף לאתגר במשחק. התוצאה הזאת חשודה מאוד לאור העובדה שהשחקנית שקבעה אותה לא הגיעה מעולם עד הערב ל-13000. שיפור כזה בתוצאה הוא לא אפשרי ולא הגיוני. מעניין מה היה הבאג או המניפולציה שאיפשרו אותו. הדבר היוצא דופן עוד יותר הוא שבדרך כלל דברים כאלה היו מתבצעים עד היום ע"י שחקנים "חדשים" בטורנירים על פרסים, רק שהרבה מאוד זמן כבר אין כאלה ופה מדובר בשחקנית ותיקה...
 

aaa123

Member
תוצאה חשודה אבל לא בלתי אפשרית

והייתי נזהר לפני שהייתי קובע את החלק של לא אפשרי ולא הגיוני. אזכיר שכשאתה עברת לראשונה את ה13500(ושיחקת בטורניר ברמת מתקדם ,והיו לך 11 משחקים אחרי השיא הזה לפי דיווח שלך) לפי דבריך באמצע המשחק שהצצת בניקוד ובזמן ראית שיש לך 8000 נקודות בקצב של שיא האתר. האם לא היה יכול להיות מצב שהיית מצליח להמשיך באותו קצב ,והיית קובע שיא אתר חדש כבר אז,ואז מישהו אחר היה טוען שהשיפור שלך בתוצאה הוא לא אפשרי ולא הגיוני? עם זאת אציין שהעובדה שלפי דבריך מדובר בשחקנית ותיקה שלא עברה מעולם את ה13000(כך שאני מניח שהיא שיחקה הרבה יותר מ10 משחקים בלי לעבור את ה13000) מגבירה את החשד שהתוצאה הושגה בעזרת באג כלשהו(לא שזה אומר שהיא אשמה במשהו).
 

kd78

New member
בלתי אפשרית.

הנקודה המרכזית שסותרת את הטענה שלך היא כאמור שזה היה המשחק ה-11 בלבד שלי - אני לא צריך להסביר לך מה זה מדגם מייצג. בקשר ל-8000 באמצע זה מה שאני זוכר מהצצה חטופה בשעון, לא בטוח שזה מדויק. מאז היו מקרים נדירים ביותר שצברתי בוודאות (לרוב בחצי השני של המשחק) 8000 נקודות בשתי דקות, וזה היה אחרי שהתחלתי לקבוע תוצאות כאלה (14000+) באופן קבוע. בשביל לעשות את זה פעמיים רצוף באותו משחק צריך לקרות משהו מאוד יוצא דופן. למיטב ידיעתי אף שחקן לא עבר מעולם 15000 בצורה הוגנת (רק היא וה"מתחיל" שניצח טורניר לפני חצי שנה הגיעו לניקוד כזה), אני הגעתי הכי קרוב. זה אומר משהו. הערב היא קבעה פעם נוספת (בפחות מ-5 נסיונות) 15700. התוצאות האלה לא כשרות. מעניין מה הבאג שמאפשר את זה. בכל מקרה זה הורס את התחרות.
 

aaa123

Member
בבוקר היא קבעה 16320

שיחקתי פעם אחת בפרפרים היום וקבעתי 11000(תוצאה בינונית בסטנדרטים שלי) רק כדי לראות לאיזה תוצאה היא הגיעה. לא יודע אם היא תמשיך להתקדם אבל אאחל לה שתמשיך להתקדם ותוריד את כל אלו שבדרגת מצטיין לדרגת מתקדם כך שתהיה לך תחרות הוגנת. כמו כן מכיון שלא מדובר בפרסים כספים ,ולכסף שאפו אין משמעות אתה יכול להתעלם ממנה ולשחק על המקום השני. התוצאות שלה חשודות אבל הייתי נזהר מלקבוע שהן בלתי אפשריות כי יכול להיות שהיא גילתה דרך הוגנת להשיג יותר נקודות. אגב בדיקה בשיאי האתר מראה שהשיא של מלך ההקפצות גם שופר באופן משמעותי ל2030 מה שהוריד אותי לדרגת מתחיל במשחק זה.
 
למעלה