שיווק של אתר באינטרנט

doronf65

New member
שיווק של אתר באינטרנט

אני מפעיל אתר מכירות באינטרנט, המוכר רהיטים של חברה ידועה. אני אחד מהרבה אתרים המוכרים את אותה חברה, באותה שיטה: הצגת המוצר (לפעמים אפילו אותה תמונה), הקונה משלם לי בכרטיס אשראי, אני מבצע הזמנה אצל החברה, אשר דואגת ל- shipping ללקוח ומחייבת אותי. מה שנותר לי לעשות הוא בעיקר שירות לקוחות. בעיקרון, יש רבים שעושים אותו דבר, אבל יש מקום לכולם. האמצעי היחיד לגבור על המתחרים הוא המחיר, ואני משתדל שהוא יהיה אטרקטיבי דיו. הבעיה: שיווק נכון באינטרנט. אין מספיק כניסות, אין מספיק הזמנות על מנת להתרומם. מה שניסיתי עד כה הוא מנועי חיפוש. בעיקרון יש 2 סוגים עיקריים: 1. כאלה שמציבים אותך ברשימות שלהם על פי מספר הכניסות לאתר שלך, ולא על פי מה ששילמת להם (אם בכלל) ולכן זה פייר אבל לוקח זמן לצבור מאסת כניסות על מנת שמי שמחפש משהו יראה אותך. גוגל הוא כזה. 2. עיקרון התשלום: Pay Per Click. רישום במנוע כזה היה יחסית יעיל, אבל הוא אכל את כל הרווחים... בנתיים לא העסק לא מצליח להתרומם... על הפרסום יקום וייפול דבר. יש רעיונות?
 

טל ר

New member
שלושה רעיונות

א. לעניין פרסום במנועי חיפוש: הוסף לאתרך פרסום באמצעות Google (כך שגם אתה תפרסם מודעות של אחרים), הדבר יכול לכסות חלק מעלות הפרסום שלך. בדוק אילו מילים מעניינות את המבקרים באתרך, ואלו מילות החיפוש שצריכות לגרום למודעה שלך ב-Google להופיע. ב. החלף לינקים צור דף קישורים באתר שלך, והחלף קישורים עם אתרים אחרים. הדבר יעלה את דרוג האתר שלך במנועי החיפוש ויוסיף לך תנועה. ג. הוסף תוכן נוסף לאתר שלך: Reviews על מוצרים, הסברים, קהילות, וכו'. דברים שימשכו לאתר שלך גם את מי שלא יקנה, כאשר הקניה תהיה בגדר עסקים חוזרים בעבורך.
 

doronf65

New member
היי טל,

מי שהתחיל והגדיר את האתר הוא קרוב משפחה שלי, דרך אירוח yahoo. אני לקחתי זאת ממנו, ועל כן חלק מהידע היסודי חסר לי. אז לאור זה, מספר שאלות או הבהרות: 1. פרסום באמצעות גוגל דווקא קיים. רואים את זה כמין מסגרות צפות. שמתי לב שאני מפרסם מתחרים שלי
2. "החלף לינקים צור דף קישורים באתר שלך, והחלף קישורים עם אתרים אחרים". אתה יודע איך? 3. לגבי תכנים נוספים - - - זה באמת רצוי, אני צריך קצת זמן לזה, וגם לגלות איך עושים זאת טכנית.
 

טל ר

New member
דף קישורים

- צור עמוד באתר שלך שיקרא "Links" או משהו מסוג זה. - פנה לבעלי אתרים משלימים לשלך והצע להם להחליף קישורים. - שים באותו דף קישור לאתרים של האחרים, והם ישימו באתר שלהם קישור אליך. - הדבר ישפר גם את דרוגך וגם את דרוגם במנועי החיפוש.
 

TheRaven1

New member
שלום דורון, הבעיה אולי נוסעת מחוסר

ידע. אני TheRaveN מנהלת קומונת קידום אתרים ו SEO*. כשקראתי את המודעה שלך, באמת לא הצלחתי להבין מה לא בסדר באתר. עד שראיתי את המילים: 'גוגל הוא כזה'. אז זהו - גוגל הוא לא כזה. אני מזמינה אותך להיכנס לקומונה שלנו ולהתחיל להבין יותר בתחום של קידום אתרים. קידום אתרים זו תורה שלמה (לרוב - תורה שבע"פ). החל מ SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) שזהו בעצם תהליך שבו אנחנו דואגים שהאתר יהיה בנוי בצורה שגוגל 'יודע' לקרוא (ואז הוא 'יבין' יותר טוב את האתר וישמח לדרגו גבוה יותר) וכלה ב SEM (שיווק במנועי חיפוש) שזה תהליך ארוך של השגת קישורים והחלפתם עם אתרים שונים ובמיוחד - רלוונטים. למה הדבר דומה? לאדם פופולארי. ככל שיותר אנשים מכירים את האדם, הוא יותר פופולארי. ככל שיותר אתרים מקשרים לאתר, הוא יותר פופולארי. גוגל לא מושפע מכמות האנשים הנכנסים לאתר מסויים. הוא מושפע מרמת ה'קריאות' של האתר (על פי ראות עיניו), ממילות המפתח שבחרת לקדם ועוד. יש כמה שיטות שיווק במנועי חיפוש: קניית מילים: אתה משלם למנוע מסויים שיעלה אותך בתוצאות כאשר גולש מחפש מילה מסויימת שקנית. כמה היא עולה? תלוי כמה היא נפוצה וכמה אחרים כבר שלימו עליה. מה היתרון? אתה תמיד תופיע כשיחפשו אותה. מה החסרון? רוב הגולשים יודעים לזהות תוצאות ממומנות וסולדים מהן. קידום אורגני: (שזה בעצם מה שהקומונה ואני מדברת עליו כרגע) אופטימיזציה וקידום האתר כך שיופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות ה'רגילות' (התוצאות האורגניות). ז"א - לגרום לגוגל להבין שהאתר שלך באמת רלוונטי למילה שהגולש חיפש (אגב, אחד השלבים המוקדמים הוא להגיד מה הן מילות החיפוש שאותן אתה רוצה לקדם. קרי - מה היא המילה שבה הלקוח הפוטנציאלי שלך עשוי להתשמש כשהוא מחפש את השירות שאתה יודע לתת). בכל מקרה - בהצלחה! * SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
 

טל ר

New member
דווקא Google כן מושפע

אנא תקני אותי אם אני טועה: Google מוריד את ה-Price per Click ומעלה את הדרוג של אתר ב-Text Ads שלו ככל שאותו אתר מקבל יותר Click Throughs, הלא כן?
 

TheRaven1

New member
כאן אתה כבר מדבר על שירות בתשלום

שאין לו קשר ישיר עם האינדקס הראשי של גוגל.
 
למעלה