שיחה על המוות עם ביתי בת ה-5

daoli

New member
שיחה על המוות עם ביתי בת ה-5

אתמול השארתי את ביתי בבית ליום עם אמא. במהלך ארוחת הבוקר התחלנו לדבר. והיא סיפרה שאיש אחד שיכור בחצר, אמר לה שכולם מתים בסוף. היא מאוד נבהלה מהאיש הזה. וביקשה לדעת מה קורה אחרי שמתים. הסברתי לה שיש אנשים שחושבים שאחרי שמתים לא נשאר כלום. הגוף נרקב באדמה וזהו. ויש אנשים שמאמינים שרק הגוף מת, אבל האור שבתוכו מתמזג בחזרה עם האלוהות ונולד שוב לגוף אחר. שאלתי אותה מה היא מרגישה? היא ענתה: "הלב שלי אומר לי שזה לא נגמר לעולם, שיש אינסוף". היא שאלה איך היא יכולה לראות את האור הזה שנמצא בתוכה? ואת קשת הצבעים שלה? אמרתי לה שיש אנשים שמסוגלים לראות אורות ויש כאלה שיכולים ללמוד איך לראות. אז היא שאלה: "את מתכוונת להשקיט את עצמי, לשבת בשקט בשקט ולהקשיב?" אמרתי לה שאני לא יודעת בדיוק איך לעשות את זה, כי גם אני לא מצליחה לראות את האור הזה. אבל שיש לי ספר שבו מסבירים ויש גם ציורים מעניינים שאולי יהיה נחמד לה להסתכל בהם. אחרי השיחה המשכנו בעניינינו. בערב היא שאלה: "אז מתי את מראה לי את הספר הזה על האור?" היה כבר מאוחר, אז אמרתי מחר! השאלה שלי, באיזה דרך אני יכולה לעודד ולפתח את הרוחניות שלה, אם אני לא עוסקת בזה? כיצד אני יכולה לדבר על הילות ומדיטציות אם אני לא מצליחה לראות הילות ולא מצליחה להשקיט את המיינד שלי? והאם יש בכלל טעם לנסות ללמד אותה על רוחניות או לחכות שהיא תגדל ותחפש את התשובות בעצמה.
 

טליה Talya

New member
מרגש כל כך!!!גיל 5 היא מין גיל מיסטי כזה

שבו מדברים וחושבים הרבה על המוות. אני זוכרת שכך היה עם ילדיי הגדולים יותר היו להם שאלות שממש העלו בעיניי דמעות של עצבות.... ולגבי שאלותייך
ילדים נולדים פתוחים ומקבלים יותר את הרוחניות הם בעצם נולדים כאלה,זכים עם ערוצי תקשור פתוחים עם יכולת ליצור קשר עם יישויות בקלילות רבה יש להם את זה...הם לא צריכים ללמוד את זה. אנחנו,המבוגרים, רובינו שכחנו זאת ואז אנחנו צריכים להזכר עם ספרות או מדיטציות למיניהן. מציעה לך שתקשיבי למה שיש לה להגיד גם אם זה נשמע דמיוני ומופרכ ופשוט תשאלי אותה כל הזמן ותחיי את עולמה הפנימי והדימויים שלה עד שהיא תרגיש שזה הספיק לה. היי זמינה אליה אל תלעגי לתובנות ולמחשבות שלה כי זה ינעל אותה ויחסום את הרגישות שלה. גם אני לא רואה הילות ואפשר לדבר על זה אם הנושא עולה ע"י הילדים או אם את רוצה ךנסות ולדעת בצורה יזומה אם היא רואה הילות. בדר"כ שיתוף הפעולה הפורה ביותר יהיה כאשר היא תיזום ותעלה נושא לשיחה. האם הראית לה את הספר לבסוף? מעניין מה היתה תגובתה.
 

daoli

New member
הראתי לה את הספר אתמול

זה מאוד ענין אותה. במיוחד עניין אותה איך האור זורם בכל הגוף ואיך זה שיש מדריכים. היא שאלה אם גם המדריכים שלה ניראים כמו בציור. עניין אותה גם איך אפשר לרפא בקריסטלים. היא הלכה לחדר השינה שלי והביאה את הקריסטלים שיש לי שם. היא ניסתה להרגיש את האנרגיה בין הידיים כמו שמסבירים בספר. אחר כך אמרה שהיא מרגישה משהו מסתובב. שמשהו זז בסיבוב בין האצבעות שלה. היום היא גם הושיבה בגן שתי חברות וניסתה ללמד אותם להרגיש. היא אמרה שאחת אמרה שהיא מרגישה דגדוגים. והשניה אמרה שהיא מרגישה משהו מסתובב.
 

daoli

New member
סליחה: ידי אור

ספר שיש בו ציורים נורא יפים שממחישים בצורה יפה את מראה ההילה, את המדריכים, את הטיפול ואת החסימות. עדיין לא יצא לי לקרוא אותו מההתחלה ועד הסוף.
 
מעולה. אחפש את הספר ואראה לה ../images/Emo23.gif

בדיוק היום היא סיפרה לי שפעמים רבות היא חווה "דה זווה".. לא אמרה את המונח אלא הסבירה שפעמים רבות קורים מצבים שהיא כבר חוותה אותם או ראתה אותם לפני כן. דיברנו המון על זה .. בכלל, אני מאוד נהנית לשוחח איתה על דברים נפלאים.
 

טליה Talya

New member
מקסים!!איזו ילדה מדהימה עם רגישות גבוהה

האנרגיה שבוקעת היא באמת לפעמים בצורת ספירלה!! ואנרגיות מרגישים גם כעיקצוצים... מדהים!!!
 
למעלה